دستگیری گسترده فلسطینیان پس از عملیات‌های استشهادی در اراضی اشغالی

پس از عملیات‌های استشهادی در قدس اشغالی و تیراندازی در نقاط مختلفی از اراضی اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی دستگیری گسترده فلسطینیان را آغاز کرد.

به گزارش مشرق، منابع خبری، صبح امروز (یکشنبه)، از دستگیری گسترده جوانان فلسطینی توسط ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شبکه «اسکای نیوز» گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی ۶۰ فلسطینی را در قدس اشغالی و چند شهر کرانه باختری دستگیر کرده است.

این در حالی است که پس از عملیات شهادت‌طلبانه جمعه‌شب در قدس اشغالی، پلیس رژیم صهیونیستی از دستگیری ۴۲ فلسطینی خبر داده بود.

همزمان با این اعلام، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از پلیس این رژیم گزارش داده بود که دستور بالاترین سطح آماده‌باش در تمام نقاط اراضی اشغالی صادر شده است.

«یعقوب شبتای» رئیس بخش نظارت پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از صبح روز شنبه تمامی افسران پلیس در شیفت‌های ۱۲ ساعته کار خواهند کرد و پلیس از ساکنان اراضی اشغالی می‌خواهد کرد در صورت رویت هر فرد مشکوکی با اداره پلیس تماس بگیرند.

منابع صهیونیستی، شامگاه جمعه، از تیراندازی در قدس اشغالی خبر دادند که بر اثر آن دست‌کم ۸ نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

«خیری علقم» مجری این عملیات شهادت‌طلبانه پس از تعقیب پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. این عملیات در شرایطی رخ داد که نظامیان رژیم صهیونیستی، روز پنجشنبه، با یورش به اردوگاه جنین در کرانه باختری ۹ فلسطینی را به شهادت رساندند و چند فلسطینی دیگر را مجروح کردند.

منابع صهیونیستی ظهر روز شنبه نیز از عملیاتی‌ دیگر در محله سلوان قدس اشغالی خبر دادند که در جریان آن دو صهیونیست مجروح شدند. رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی بعد خبر دادند که یکی از مجروحان از نیروهای یگان چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به‌شدت مجروح شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس