کد خبر 1460106
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
.

فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در مخالفت با اقدامات صهیونیست علیه فلسطینیان در جنین، مقابل دانشگاه تل آویو تجمع کردند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در محکومیت حمله وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی به جنین اشغالی، مقابل دانشگاه تل آویو تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، جوانان فلسطینی با برافراشتن پرچم فلسطین شهادت فعالان فلسطینی در اردوگاه جنین توسط صهیونیست‌ها را محکوم و با سردادن شعارهایی تاکید کردند که رژیم صهیونیستی به سمت زوال و نابودی پیش می‌رود.

کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱ شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

جمعه نیز در واکنش به این جنایت عملیات شهادت طلبانه‌ای توسط «خیری علقم» مبارز فلسطینی در شهر اشغالی قدس انجام شد که منجر به کشته و مجروح شدن ده ها صهیونیست شد.

منابع رژیم صهیونیستی روز شنبه نیز از تیراندازی در شهرک سلوان در شهر اشغالی قدس و زخمی شدن ۲ صهیونیست در پی این تیراندازی خبر دادند. این دومین عملیات ضد صهیونیستی در پاسخ به جنایت صهیونیستها در جنین بود.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس