تقدیر تل‌آویو از اعلام همبستگی برخی حکومت‌های عربی با صهیونیست‌ها

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از کشورهای عربی محکوم‌کننده عملیات شهادت‌طلبانه قدس و پیام‌های تسلی و همبستگی با صهیونیست‌ها تقدیر کرد.

به گزارش مشرق، «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از کشورهای عربی برای پیامهای تسلیت و ابراز همدردی برای عملیات شهادت‌طلبانه روز جمعه فلسطینی‌ها در قدس اشغالی تقدیر کرد.

الی کوهن که وزیر خارجه کابینه جدید نتانیاهو است، در دوره سابق نخست‌وزیری او، وزیر اطلاعات بود و نقش بسیار مهمی در عادی‌سازی روابط اسرائیل و کشورهای عربی داشت.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت»، کوهن به کلیه هیأت‌های دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در جهان، دستور داد که از رهبران همه کشورها بخواهند در برابر اقدامات تحریک‌آمیز سازمان‌ها و تشکیلات خودگردان فلسطین بایستند.

وی پیش از نشست کابینه امنیتی کوچک رژیم صهیونیستی گفت که از سران همه کشورهای جهان از حمله کشورهای عربی که به مردم اسرائیل تسلی دادند و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کند.

کوهین افزود: «از همه هیأت‌های دیپلماتیک اسرائیل خواستم که از سران همه کشورها بخواهند تا علیه اقدامات تحریک‌آمیز سازمانهای تروریستی و تشکیلات فلسطینی بایستند».

از سوی دیگر، «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایان ارزیابی اوضاع در حضور رئیس ستاد ارتش و رئیس سرویس امنیت عمومی (شاباک)، گفت: «در سطوح حرفه‌ای و حقوقی در دستگاه امنیتی دستور دادم تا درباره برخی گزینه‌ها برای اعمال تحریم‌ها علیه تروریست‌ها و خانواده‌های آنها بحث کنند».

در پی عملیات شهادت‌طلبانه یک جوان فلسطینی در شامگاه جمعه در ورودی یک کنیسه یهودی در داخل شهرک «النبی یعقوب» در قدس اشغالی، دست‌کم هشت صهیونیست کشته شدند و چندین نفر زخمی شدند. کشورهای مصر، اردن، عربستان سعودی، امارات و بحرین عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی را محکوم کردند.

این عملیات پس از گذشت یک روز از یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه «جنین» در کرانه باختری و شهادت نه فلسطینی و مجروحیت شمار دیگری از فلسطینی‌ها صورت گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    اون اعراب آیا واسه شهدای منطقه جنین هیچ واکنشی نشان نمیدن؟
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    تل آویو در حقیقت باید از سیاست های ایران تشکر کنه که باعث اتحاد و دوستی کشورهای عربی با اسرائیل شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس