دشمن امروز وارد خانه‌های ما شده است/ هدف دشمن عقاید و افکار جوانان است

سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاورعالی فرماندهی کل قوا، با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس جنگ تن به تن بود، گفت: دشمن امروز وارد خانه‌ها شده است و عقاید و باور جوانان را هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق، سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاورعالی فرماندهی کل قوا، شامگاه سه شنبه، در یادواره ۴۴۲ شهید جامعه کارگری و کارفرمایی استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، با بیان اینکه مردم انقلابی ایران در ایام الله دهه مبارک فجر و جشن چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی وفاداری خود را به نظام اسلامی به تمام دنیا نشان خواهند داد، گفت: در ایام دفاع مقدس جوانان سینه به سینه با دشمن می‌جنگید اما امروز دشمن وارد خانه‌های ما شده‌اند.

وی افزود: دشمن با مغزها، دل ها، افکار و اندیشه های جوانان ما می جنگد، فضای مجازی شمشیر دو لبه است که می‌توانیم‌ استفاده درست یا اشتباه داشته باشیم.

وی ادامه داد: رویکرد جنگ شناختی تغییر در اذهان و باورها است؛ دشمن در حوادث اخیر کشور تصویر سازی غلط از وضع کشور و انقلاب برای افکار خارجی و برخی داخلی ها داشت که ایران در حال فرو ریختن است.

رحیم صفوی گفت: دشمنان با این تصویر برداری می خواستند به اهداف شوم خود برسند اما از قدرت ملت ایران و نیروهای مسلح کشورمان بی خبر بودند به ویژه آنکه ملت ایران با دشمنان همراهی نکرد.

وی ادامه داد: دشمنان به فضل الهی با هوشیاری مردم ، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه با شکست مواجه شدند هرچند ممکن است باز هم به کار خود ادامه دهند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: در حوادث امسال بیش از ۴۰ کشور پشتیبانی از اغتشاشات داخل ایران حمایت کردند اما شکست خوردند؛ البته باید زمینه های ناآرامی اجتماعی و مشکلات داخلی به خصوص اقتصادی را با مدیریت لازم حل کنیم و در داخل ضعف نشان ندهیم.

حل مشکلات مردم نقطه قوت کشور است

رحیم صفوی افزود: ما از درون باید قوی بشویم و قدرت درون ساز باشد چرا که پیوستگی ملت و دولت قدرت ما است؛ حل مشکلات مردم نقطه قوت کشور است .

وی با اشاره به ضعف های کشور در عرصه فضای مجازی و فرهنگی ، گفت: با این وجود صدها شبکه تلویزیونی و ماهواره ای با همراهی سلطنت طلبان و منافقان که میلیاردها دلار توسط آل سعود خرج آنها شد در حوادث اخیر شکست خوردند.

دستیار و مشاورعالی فرمانده کل قوا اظهار کرد: ما باید پیوستگی ملت ، دولت و حکومت را تقویت و حفظ کنیم.

ضرورت تقویت پایهئ های تولیدی و اقتصادی کشور

سردار سرلشکر رحیم صفوی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت بالای تلاش های جامعه کاری و ارزش کار در کشور اشاره کرد و افزود: امروز بزرگترین تشکل فعال کشور جامعه کاری با بیش از ۱۵ میلیون نفر است که این افراد با جمعیت خانواده های آنان بیش از ۳۰ میلیون نفر تخمین زده می شوند.

وی ادامه داد: امروز اساس تولید در صنعت ، کشاورزی، خدمات و پیشرفت اقتصادی کشور روی دست و تدبیر کارگران می چرخد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت : در هشت سال دفاع مقدس، جامعه کارگری کشور بیش از ۱۴ هزار شهید تقدیم آرمان های والای انقلاب اسلامی کرد که ۴۴۲ نفر آنان البرزی بودند.

رحیم صفوی ادامه داد: اکنون برای عبور از شرایط نامطلوب و رسیدن به شرایط مطلوب در کشور ، حمایت همه اقشار مردم از تولید کنندگان خرد و کلان ضروری است .

وی با بیان اینکه استان البرز دارای ۱۲ شهرک صنعتی با واحدهای تولیدی و صنعتی شاخص در سطح ملی و بین المللی گفت : کارگران مومن و انقلابی برای جهش تولید در همه زمینه ها باید بیش از پیش فعالیت کنند.

رحیم صفوی تاکید کرد که کشور باید در زمینه تولید گندم و دیگر محصولات اساسی به خودکفایی برسد چرا که ظرفیت های کشور در عرصه های کشاورزی و معدنی فراوان و است و باید از این مواهب الهی به خوبی بهره گرفت.

وی یادآور شد: دولت های گذشته به چشم انداز ۱۴۰۴ کشور عمل نکردند و اینک باید در برنامه هفتم توسعه ، پیشرفت کشور را رقم بزنیم . ما با تولید انبوه می توانیم مشکل اشتغال و افزایش قیمت ها را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال یاس ناامیدی و تفرقه در جامعه اسلامی است؛ امروز می توان با تقویت بنیه اقتصادی، ایمان، عزت و پیشرفت همه جانبه کشور را رقم زد .

دستیار و مشاورعالی فرمانده کل قوا، تقویت ساختار تولید در کارگاه های بزرگ و کوچک، صادرات ، شبکه حمل و نقل ریلی و زمینی را برای حضور در بازارهای منطقه ضروری دانست.

وی وجود ۱۵ کشور همسایه را فرصتی مناسب برای تقویت تولید ، صادرات و صنعت گردشگری ایران اسلامی دانست و گفت : سپردن امور اقتصادی به بخش خصوصی برای برون رفت از مشکلات تاثیر گذار است چرا که اقتصاد دولتی سبب رانت می شود.

رحیم صفوی تاکید کرد: باید از درون قدرت مند شویم تا بتوانیم بر فتنه های خارجی غلبه کنیم و در شرایط حساس کنونی باید منافع ملی را تقویت و به خوبی حفظ کرد.

وی رفع مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان و معیشت مردم را مهمترین اقدام در شرایط کنونی دانست و گفت : ایجاد اشتغال جوانان ، ساماندهی زندگی آنان را در پی خواهد داشت چرا که امروز ۶۵ درصد جمعیت کشور زیر ۴۰ سال هستند.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا به ویژه شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی گفت: همه ما با شهیدان و امام شهیدان عهد و پیمان بسته ایم تا آخر به این عزیزان و آرمان های آنان وفادار باشیم؛ اگر امروز رهبر معظم انقلاب تاکید و گلایه دارند که برخی ها به جهاد تبیین نمی پردازند مفهوم آن این است که مبادا یاد شهیدان فراموش شود.

سرلشکر رحیم صفوی با اشاره به یادواره شهدای کارگری و کارفرمایی البرز گفت : این گونه اجتماعات در تقویت روحیه جهادی و استقامت مردم در برابر توطئه های دشمن موثر است؛ جهاد تبیین یعنی شهدا ، خانواده های این عزیزان و تفکر و عملکرد آنان را بشناسیم؛ مادران این مرز و بوم فرزندانی را پرورش دادند که در روز خطربه فریاد ملت رسیدند و با نثار خون خود ایران اسلامی را نجات دادند.

وی با اشاره به خاطرات خود از رزمندگان البرزی در جبهه های حق علیه باطل افزود: این عزیزان که بخشی از آنان از جامعه کارگری بودند حماسه ها آفریدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    16 4
    شما هم هنر وارد شدن به خانه و دل نوجوانان و جوانان رو داشته باشید.
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      1 0
      جوانان را دریابید ــ حنای آمریکا ؛ برای بزرگسالان ایران زمین ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون جوانان را دریابید ـ اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
  • هوشنگ IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    1 3
    دوربین پیشرفته کانون آماده ثبت لحظات جنگ است
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    7 2
    شخصی ازامام صادق ازاخرالزمان پرسیدند امام ازفضای غبارالود فتنه ها برایشان فرمود بعدازتعجب ملازم امام امام فرمودند پرده خیمه راکناربزنند ونورتابیدوفرمودند حق برای اهل ان اینگونه روشن است
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      3 1
      درود
  • هوشنگ IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    5 2
    اینجا امارات اینترنت 25 ساعت وصله
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    10 0
    دشمن ما همان کسانی هستند که با خیانت به کشور و رانت خواری و اختلاس ملت را به فقر و گدایی انداختن و کسانی که دیدن دزدی ها را خفه شدند
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    5 0
    این ۴۰ کشور کیان؟
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    9 1
    آره بابا وضعیت اقتصادی کشور گل و بلبل است.میخوان لخت بشن نه به دلار 45هزار تومن کار دارن نه مسکن میلیاردی نه ماشین که براشون شده آرزو یواش یواش به نون شب هم محتاجیم . اصلأ همش کار دشمن است
  • از میانه IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    5 0
    سردار محترم لطفا به گوش مسولین برسان من در میانه زندگی میکنم تو ی اداره کارمندم البته نه بصورت رسمی و ۶۵۰۰یعنی ششمیلیون پانصد حقوق میگیرم .پول قبض گاز من انروز 1401/11/04چهار میلیون و پانصد ۴۵۰۰۰۰۰تومان اومده بگین من چکار کنم .بقیه قبض ها را چکار کنم خرجم را و هزادان درد دیگه چ بخورم
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    4 1
    در اینکه وارد خانه های ما شده که شکی نیست سالهاست وارد شده خودتون خبر ندارید
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    2 3
    30سال پیش که رهبر انقلاب از تهاجم و شبیخون فرهنگی سخن میگفتن یه عده بی شرف مثل مهاجرانی انکار میکردن و میگفتن اصلا تهاجمی درکار نیست ، بلکه تبادل فرهنگیه. حالا می بینید که چجوری در لبه پرتگاه قرار گرفتیم...
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    8 1
    با کند کردن و فیلتر کردن اینترنت جوانان بیشتر از دین و انقلاب زده میشوند
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    0 3
    از وقتی تلویزیون درست شد دشمن با فیلم های سینمایی به خانه های مردم آمد یعنی حدود صد ۷۰ سال هست ، تربیت مردم بدون آنکه متوجه شوند فرنگی شد
  • سهیل بشردوست DE ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    4 0
    همون دشمن وارد خانه های برخی مدیران هم شده
  • حسین IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    2 1
    منظور ایشان از هدف قرار گرفتن عقاید و باورهای جوانان چیست؟؟؟
  • 262 IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    0 2
    حضرت امام خمینی در تاسیس بسیج فرموده بودند ما باید 20 میلیون بسیجی داشته باشیم شما که در راس سپاه بودید و از دست اندرکاران چرا صحبت امام را تفسیر نکرده بودید تازه متوجه شدید تفسیرش این بود که قبل از دشمن وارد محفل مسلمانان ایران و جهان شویم و لی سازمان های ضد دین افرادی را برای تفسیر دارند از آن موقع صحبت امام را تفسیر کردند اما به نفع خودشان و براحتی وارد محفل ما شدند و خروجشان خیلی هزینه دارد .
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      1 0
      جوانان را دریابید ــ حنای آمریکا ؛ برای بزرگسالان ایران زمین ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون جوانان را دریابید ـ اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    0 2
    احسنت
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    0 2
    آره
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    1 0
    باند رفسنجانیها با آزاد کردن(قاچقچی اصلی مافیا رفسنجانی،شرکتهای خصولتی،شرکتهای که به اسم خصوصی سازی تمام بیت المال را بهشان هبه کرده ومیکنند)درحال فعالیت بیشتر برای( غارت،براندازی و تصاحب قدرت ثروت سلاح وکل حکومت شده)
  • حسین IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    1 0
    از حوزه مقاومت بگویید
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    0 0
    باید پذیرفت که دشمنان بخانه های مردم نفوذ کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس