‌کاهش قیمت خودروهای کارکرده با عرضه خودرو در بورس کالا

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عرضه خودرو در بورس کالا، قیمت خودروهای کار کرده را هم کاهش داد.

به گزارش مشرق، سیدرضا فاطمی امین در جلسه شورای عالی بورس به موضوع عرضه خودرو در بورس کالا اشاره کرد و اظهار داشت: عرضه خودرو در بورس کالا، قیمت خودروهای دست دوم را هم کاهش داد.

وی افزود: مهمترین اثر مثبتی که عرضه خودرو در بورس کالا دارد و به آن توجهی نشده، این است که با کاهش قیمت خودروهای نو، قیمت خودروهای دست دوم که اتفاقا بیشترین میزان گردش مالی در بازار خودرو را دارند، کاهش چشمگیری داشته و به این صورت منافع مصرف‌کنندگان، هزاران برابر بیش از اعدادی که اعلام می‌شود حفظ شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین به تاکید رئیس جمهور بر حفظ حقوق یک میلیون سهامدار شرکت‌های خودروساز و سهامداران عدالت اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور بارها تاکید داشته که در قیمت گذاری ها نه حق تولید کننده تضییع شود و نه حق مصرف کننده. سرکوب قیمت به هیچ وجه مورد تایید رئیس جمهور نیست.

وی اظهار داشت: عرضه سیمان در بورس کالا نمونه موفق کاهش و کنترل قیمت ها بود. ابزارهایی که در بورس کالا وجود دارد در کنترل قیمت ها کارآمدی بسیاری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    5 0
    کاهش؟؟؟!! واقعا کجا هستین شما؟؟؟؟ ما کجا هستیم؟؟؟!!!
  • الل IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    4 0
    کدوم کاهش عمو پارسال تیر ماه پراید صفر ۹۹ را فروختم ۱۰۰ میایون الان شده ۳۰۰ میلیون اون چیز خودتی
  • اس IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    4 0
    چرا دولتمردان ما دروغ می گویند مگر گناه نیست مگر شرعا درست است وزیر صمت میگه خودرو اقتصادی وارد می کنیم اینا که کمتر از یک میلیارد نیست چرا دروغ چرا چرا خدا یا به کی شکایت کنیم
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    4 0
    با عرضه تو بورس قیمت کارخونه رو رسوندین به بازار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس