کد خبر 1458119
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
مخبر: تصمیم گرفتیم قیمت کالاها را تا دو سال ثابت نگه داریم

معاون اول رئیس جمهور گفت: با توجه به نیاز سیستان و بلوچستان به منابع آبی پیگیری موضوعات انتقال آب از دریا، آب‌های ژرف و پیگیری حقابه هیرمند از اولویت‌های مهم دولت در این استان است.

به گزارش مشرق، محمد مخبر امروز در بدو ورود به فرودگاه زابل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آب در سیستان و بلوچستان از موضوع مهم بشمار می رود، اظهارداشت: اینکه یک استان در کنار دریا بوده و در اعماق زمین نیز آب به وفور موجود اما روی زمین خشک باشد اصلا موضوعیت ندارد و به منظور رفع مشکلات مردمان این دیار موضوعات انتقال آب از دریا، آب‌های ژرف و پیگیری حق آب تالاب هامون به جد مورد تاکید دولت است.

وی تاکید کرد: به منظور تامین آب مورد نیاز در شمال سیستان و بلوچستان موضوع پیگیری حق آبه هیرمند از طریق دیپلماسی نیز دنبال خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به مشکل تامین سوخت در سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تامین سوخت مورد نیاز در این استان موضوع افزایش تعداد جایگاه های سوخت مورد تصمیم‌گیری خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین موضوع اشتغال و مصوبات سفر رئیس جهمور به سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های مهم در سفر به این استان است.

بازدید از وضعیت چاه نیمه‌ها، بازدید از خسارت‌های ناشی از سرما و یخبندان و شرکت در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از جمله برنامه‌های سفر دکتر مخبر به استان سیستان و بلوچستان است.

این سفر پیرو دستور رئیس جمهور برای بررسی و حل مشکلات حوزه‌های حامل‌های انرژی و منابع آب استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • مسیحا IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    کاش به همون اندازه که توان نظامی داریم قئرت دیپلماسی و مدیریت منابع داشتیم ..........
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    بامید روزی که سیستان روزهای آبادی به خودش ببیند
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    سالهاست به مردم میگویند (وعده می دهند)حقابه پیگیری میشود.
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    سالهاست به مردم میگویند (وعده می دهند)حقابه پیگیری میشود.
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    کی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس