کد خبر 1457577
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
.

نیروهای حشدالشعبی امروز یکشنبه عملیات گسترده‌ای را در مناطق مختلف استان دیالی واقع در شرق عراق آغاز کرده اند.

به گزارش مشرق، «طالب الموسوی» فرمانده عملیات حشد الشعبی در استان دیالی امروز در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت که این عملیات از دو محور برای پاکسازی جنگل‌ها و باغات مجاور بخش شمالی رود دیالی از لوث وجود تروریسم آغاز شد.

وی افزود: هدف رزمندگان از این عملیات پایان فعالیت هسته‌های خفته تروریستی، تامین امنیت حاشیه مناطق و روستای آزاد شده و بازگشایی جاده‌های زراعی و تعقیب افراد تحت تعقیب خطرناک است.

در همین رابطه، «صادق الحسینی» از فرماندهان حشد الشعبی گفت که نیروهای تیپ های رزمی الحشد، عملیات امنیتی گسترده‌ای در ۵ محور مهم در دیالی از جمله الوقف، شمال مقدادیه و شروین آغاز کردند.

وی افزود که این عملیات ۱۰ هدف مهم مستقیم دارد که بارزترین آن پایان فعالیت هسته های خفته تروریستی، تامین امنیت حاشیه مناطق و روستای آزاد شده و بازگشایی جاده های زراعی و تعقیب افراد تحت تعقیب خطرناک است.

الحسینی گفت که این عملیات با هماهنگی با ستاد عملیات دیالی و تلاش اطلاعاتی مشترک برای پیگیری اهداف انجام می‌گیرد.

با وجود این که عملیات‌ اخیر تروریست‌های داعش در سوریه، ۵٧ قربانی داشته، تلاش‌های حشدالشعبی در عراق سد محکمی در برابر تحرکات تکفیری‌ها بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 0
    تا کرد بارزانی هست تولید نسل تروریست از موش های بیابان بیشتر خواهد بود. نمی دونم بعضیا چرا خودشونو به نفهمیدن می زنن؟ دنبال تروریست توی سوراخ های جنگل ها هستی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس