کد خبر 1456171
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
کشف سلاح

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به انهدام شبکه قاچاق سلاح در سردشت گفت: از این شبکه هفت قبضه سلاح‌ کشف شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج حسن‌خانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی در زمینه قاچاق و فروش سلاح در سردشت بنا به حساسیت آن رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق شدند متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی طی عملیات ضربتی آنها را در یکی از محلات شهرستان دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از منزل متهمان، پنج قبضه سلاح شکاری و ۲ قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

وی با تاکید به اینکه به منظور ارتقای امنیت شهروندان، کشف و جمع آوری سلاح غیرمجاز در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: در این خصوص سه متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ حسن‌خانی در پایان با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار مسلح و قاچاقچیان را در سراسر استان نخواهد داد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس