کد خبر 1455571
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

ثروتمندان ریسک پذیرند و افراد معمولی فقط از پول شان حفاظت می کنند. افراد معمولی در زمینه های اقتصادی و سرمایه گذاری بسیار محتاط عمل می کنند، آنان هر ریال از پولشان با تمامِ وجود و بدون ریسک کردن فقط حفظ می کنند مگر در هنگامِ تفریح و خرج هایی برای خودنمایی اما ثروتمندان ریسک پذیرند و می دانند که ریسک کردن در زمانِ و موقعیتِ مناسب نتایجِ بزرگی را رقم می زند و دقیقا زمانی که در مسیر تجارت سرمایه گذاشتم و ریسک کردم موفق شدم و به ثروت رسیدم.

چرم پارس

شاید بار اول است که می خواهید چرم پارس را تهیه کنید یا اینکه زمان زیادی می گذرد از این محصول استفاده کرده باشید در هر صورت باید در مورد انواع آن اطلاعاتی را داشته باشید در این مقاله قصد داریم در مورد چرم و تفاوت های بین آن را بررسی کنیم.

پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در مورد انواع چرم و کاربردهای آن اطلاعاتی را به شما دوست عزیز بدهیم تا با آگاهی کامل تر بتوانید محصولی را باکیفیت بسیار عالی تهیه نمایید.

همانگونه که همه ما می دانیم استفاده از محصولات چرمی از زمان های خیلی گذشته در بین مردم ایران مرسوم بوده و افراد زیادی با استفاده از انواع چرم ها به تولید کیف و کفش پرداخته اند.

برای رسیدن به ثروت ریسک کردم و ثروتمند شدم

چرم پالتو

به مرور زمان محصولات چرمی از لحاظ ویژگی هایی از جمله سبک، دوام، کیفیت و زیبایی که داشته اند در میان تمامی افراد جامعه جایگاه خاصی پیدا کرده اند.

بیشتر محصولات چرم پالتو که در بازار موجود هستند از پوست حیوانات مانند گاوی، بز و غیره تولید شده اند به همین دلیل از لحاظ قیمتی کمی گران تر هستند به همین دلیل است که شناخت انواع چرم از موضوعات بسیار مهم تلقی می شود.

اما از لحاظ منشا تولید چرم را به دو دسته متفاوت چرم حرام و چرم حلال تقسیم بندی کرده اند و چرم هایی که از پوست حیوانات حرام گوشت تولید شده باشند.

برای رسیدن به ثروت ریسک کردم و ثروتمند شدم

چرم برای کیف دوزی

یکی از چرم های طبیعی باکیفیت و مرغوب مدل چرم برای کیف دوزی است این نوع محصول از پوست شتر، گاو و گوساله به دست آمده اند.

از لحاظ دوام و و کیفیت فوق العاده می باشند و بیشتر برای تهیه کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرند چون کیفیت آن بالا است و کمتر در معرض آسیب هستند.

هر چه از زمان تولید آن می گذرد از لحاظ زیبایی جذاب تر می شوند اما محصولاتی که از این چرم تهیه می شوند ظاهری خاص و زیبا دارند.

یکی از مدل چرم هایی که از بالاترین قسمت پوست به دست می آید، نبوک است.

برای رسیدن به ثروت ریسک کردم و ثروتمند شدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس