کد خبر 1455186
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
چهار نظامی سعودی در مرزهای  یمن کشته شدند

رسانه های سعودی از کشته شدن چهار نظامی این کشور در مناطق هم مرز با یمن خبر دادند.

به گزارش مشرق،این رسانه درباره نحوه کشته شدن این نظامیان که شامل سه سرباز و یک افسر هستند توضیحی ندادند وفقط به ذکر نام آن ها اکتفا کردند.

برخی کاربران فضای مجازی اعلام کردند که این افراد در درگیری در مناطق هم مرز با یمن در منطقه جیزان کشته شده اند و عضو لشکر ۱۸ ارتش عربستان بوده اند.

نظامیان و مزدوران سعودی در چند روز گذشته با حمله به مناطق مرزی یمن در استان صعده شماری از غیرنظامیان را به شهادت رساندند و ده ها نفر دیگر را زخمی کردند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا و حمایت رژیم صهیونیستی، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد.

این کشورها پس از ۷ سال تجاوز به یمن و کشتار هزاران نفر و تخریب زیرساخت‌های این کشور نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه به دنبال ضربات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن به عمق خاک آنها مجبور به پذیرش آتش بس شدند.

به دنبال رایزنی های سازمان ملل متحد و حسن نیت صنعا، ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ آتش بسی دو ماهه در یمن برقرار شد که پس از دو دوره تمدید دو ماهه در تاریخ ۱۰ مهرماه بدون دستیابی به توافقی جدید به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    1 1
    به درک. این جای اون دوتا نوجوان فرودگاه جده.
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    2 1
    بعد از به درک واصل شدن این وهابی های تروریست، ان شاء الله نوبت بقیه نظامیان سعودی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس