کد خبر 1454653
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
قائدی

کارشناس داوری فوتبال نظر خود را در خصوص صحنه‌های مهم بازی استقلال و تراکتور ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی درباره قضاوت کوپال ناظمی از ابتدای نیمه دوم دیدار استقلال و تراکتور، اظهار داشت: اوج کار این مسابقه از دقیقه ۱۱۰ رقم خورد. البته هر دو پنالتی ای که کوپال ناظمی برای استقلال گرفت، درست بود. در صحنه اول هادی محمدی پس از زدن تکل به توپ نرسید اما این تکل به پای مهدی قائدی برخورد داشت و پنالتی به درستی اعلام شد.

وی ادامه داد: در صحنه دوم مهدی قائدی با زرنگی برای گرفتن پنالتی رفت و با این کار به درستی از آرش قادری پنالتی گرفت. در این صحنه وقتی مدافع تراکتور در زمان عبور قائدی، ضربه کوچکی به پای راست او زد و بازیکن استقلال نیز با زرنگی خود را روی زمین انداخت.

کارشناس داوری در خصوص دو مرتبه تکرار شدن پنالتی دوم استقلال، گفت: تکرار اول درست بود زیرا در تصاویر تلویزیونی به صورت واضح مشخص است اخباری یک گام از خط بیرون آمده و کمک داور به درستی با بالا بردن پرچم خود، خطا اعلام کرد اما نمی‌دانم دلیل تکرار دوم چه بود. در آن لحظه کوپال ناظمی خطا گرفت و او نیز خطای اخباری را اعلام نکرد زیرا اگر پس از خطای دروازه‌بان، توپ دورن دروازه برود، باید گل اعلام شود. احتمال دارد ناظمی خطای ورود بازیکنان استقلال قبل از زده شدن ضربه به درون محوطه جریمه را گرفته باشد که در تصاویر تلویزیونی چنین چیزی مشخص نیست.

سلیمانی عنوان کرد: در دقیقه ۷۹ نیز شوت ارسلان مطهری به کتف و دست بازیکن تراکتور برخورد کرد اما دست بازیکن کامل در امتداد بدن بود و هیچ فضایی را اشغال نکرد. به همین دلیل ادامه بازی بهترین تصمیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    0 0
    کاش کمی وجدان داشتید یا چشم پزشک مراجعه کنید صحنه ی اول رو ببینید دقیقا هادی محمدی توپ رو زد توپ منحرف شرد و داشت بیرون می رفت
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    1 0
    شاباش شاباش شاباش
  • سوسان IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    4 3
    فوتبال کثیف آرامیان که 6 تا گل از انگلیس خورد
  • ali IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    شرف چیزیست که شماها ندارید آره جون خودت پنالتی ها درست بود . خاک بر سرتان که جرات حق گویی ندارین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس