واکنش دفتر ریاست جمهوری ترکیه به خبر دیدار اسد و اردوغان

یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه به انتشار خبر دیدار رجب طیب اردوغان و بشار اسد پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه به انتشار خبر دیدار رجب طیب اردوغان و بشار اسد پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، واکنش نشان داد.

وی در این باره گفت: تاکنون برنامه ای برای دیدار اردوغان و اسد تعیین نشده است.

این منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه توضیحات بیشتری در این باره ارائه نکرد.

این در حالی است که ، روزنامه آیدین لیک ترکیه امروز در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و بشار اسد رئیس جمهور سوریه پیش از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه که قرار است در ماه ژوئن ۲۰۲۳ برگزار شود، با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

بنابر اعلام منابع آگاه در آنکارا، رئیس جمهور ترکیه و سوریه در مرحله سوم روند بهبود و عادی سازی روابط میان دو کشور که در نتیجه تحولات شمال سوریه ایجاد شده، با هم دیدار خواهند کرد.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اخیرا گفته بود که آنکارا و دمشق در مسیر بهبود روابط در سریع ترین زمان ممکن قرار دارند. وی همچنین احتمال دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه را رد نکرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    همه دعواها سر علی ع هست. بعد از قرنها یک امپراطوری (ایران) بنام علی ع تشکیل شده و شیاطین نمیتوانند تحمل کنند. حدود۴۰ساله همه کفر بر ضدایران جمع شده اند. __ پس ای همه کفر و ای همه فاشیسم به سمت مادرمان ایران هجوم بیاورید تا تک تک تان را زیر خاک کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس