کد خبر 1453645
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
تحقیر و حذف چلسی به‌دست منچسترسیتی

تیم فوتبال چلسی با شکست ۴ بر صفر مقابل منچسترسیتی در جام حذفی، با یک جام دیگر در انگلیس خداحافظی کرد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های منچسترسیتی و چلسی از دور سوم جام حذفی انگلیس در ورزشگاه اتحاد با قضاوت رابرت جونز برگزار شد که در نهایت این دیدار با با برتری ۴ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

روبن دیاز و آیمیریک لاپورت به دلیل مصدومیت نتوانستند در لیست نهایی تیم سیتی قرار بگیرند و در مقابل چلسی ۷ بازیکن اصلی خود یعنی انگولو کانته، ریس جیمز، ادوارد مندی، آرماندو برویا، رحیم استرلینگ، کریستین پولیسیچ و وسلی فوفانا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

وضعیت تیم گراهام پاتر بحرانی بود، چلسی در ۶ بازی آخرش ۴ مرتبه شکست خورده و سرمربی در خطر اخراج قرار داشت. آخرین باخت‌شان هم مقابل منچسترسیتی بود. تنها تیمی که موفق شده بود در این فصل منچسترسیتی را در اتحاد ببرد، برنتفورد بود که قبل از رقابت‌های جام‌جهانی به این مهم دست پیدا کرد.

سال ۲۰۲۳ برای پپ گواردیولا با برد مقابل چلسی آغاز شد تا این تیم بتواند فاصله خود را با صدر جدول کمتر کند. سیتیِ پپ حالا باز هم مدعی قهرمانی در همه جام‌هاست و این اتفاق هر سال تکرار می‌شود.

تحقیر و حذف چلسی به‌دست منچسترسیتی

شرایط برای گراهام پاتر کاملا متفاوت بود. در حالی که شروع بسیار خوبی در استمفوردبریج داشت اما دوباره وارد بحران شد. چلسی از جام اتحادیه نیز به دست منچسترسیتی حذف شد و کاملا با عطش انتقام پا به میدان گذاشت ولی باز هم سیتی یک جام دیگر را از چلسی گرفت تا پاتر با جام‌های داخلی خداحافظی کند و تنها امید آنها لیگ قهرمانان باشد.

شاگردان گواردیولا امشب ابتدا در دقیقه ۲۳ توسط ریاض محرز که توانسته بود تگ گل پیروزی‌بخش آنها در دیدار روز پنج‌شنبه به ثمر برساند، به گل رسیدند.

تحقیر و حذف چلسی به‌دست منچسترسیتی

هفت دقیقه بعد سیتیزن‌ها صاحب یک پنالتی شدند و خولین آلوارز آرژانتینی پشت توپ قرار گرفت و دومین گل سیتی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۸ نوبت فیل فودن بود تا پاس کایل واکر را به گل سوم سیتی تبدیل کند و شاگردان پپ نیمه اول را با پیروزی ۳ بر صفر پشت سر بگذارند.

تحقیر و حذف چلسی به‌دست منچسترسیتی

ریاض محرز یک بار دیگر توانست در دقیقه ۸۵ این‌بار از روی نقطه پنالتی گل چهارم سیتی را به ثمر برساند تا در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر صفر منچسترسیتی به پایان برسد.

منچستر سیتی در مرحله بعدی جام حذفی باید با برنده دیدار آرسنال و آکسفورد یونایتد که فردا برگزار می‌شود، رقابت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس