کد خبر 1453615
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
چرا «‌قل یا ایها الکافرون‌»؟!

بعداز شهادت سردار سلیمانی در حالی که ده‌ها میلیون نفر از مردم داغدار ایران، خواستار انتقام از عاملان این جنایت بودند،مدعیان اصلاحات قلم و زبان به نصیحت گشودند که مبادانظام به فکر انتقام ازآمریکا باشد.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان «چرا «‌قل یا ایها الکافرون‌»؟!» نوشت:

۱- نقل است ملای رومی، صاحب مثنوی معنوی با دو تن از شیوخ معتقد به دو فرقه منحرف به بحث و گفت‌وگو نشسته بود. گفت‌وگوی آنها به درازا کشید و مؤذن صدا به اذان مغرب بلند کرد.آن دو شیخ از ملای رومی خواستند که امامت نماز مغرب را بر عهده گیرد و ملای رومی پذیرفت و در هر دو رکعت نماز، سوره «‌قل یا ایها الکافرون‌» را خواند، یکی از دو شیخ با تعجب علت را پرسید و ملای رومی با دست به او اشاره کرد و گفت؛ رکعت اول را خطاب به تو و رکعت دوم را خطاب به آن دیگر خواندم!

۲- بعد از شهادت سردار سلیمانی که با دستور مستقیم ترامپ صورت گرفته بود و در حالی که ده‌ها میلیون نفر از مردم داغدار ایران، یکصدا و یکدل خواستار انتقام از عاملان این جنایت بودند، مدعیان اصلاحات قلم و زبان به نصیحت گشودند که مبادا نظام به فکر انتقام از آمریکا باشد! و انتقام را باعث کشدار شدن خصومت معرفی می‌کردند! و می‌نوشتند که «‌هر نوع پاسخی ممکن است یک بازی پینگ‌پنگی ایجاد کند که دو طرف را وارد جنگی تمام‌عیار خواهدکرد»!

۳- بعد از شهادت دانشمند برجسته کشورمان، شهید محسن فخری‌زاده، باز هم مدعیان اصلاحات چهره خیرخواهانه! به خود گرفتند! و گفتند و نوشتند که نظام نباید درپی انتقام باشد! زمان برای انتقام مناسب نیست! و رژیم صهیونیستی را به اقدامات خصمانه دیگر وا می‌دارد! از جمله این که نوشته بودند «‌شکیبایی استراتژیک باید مهم‌ترین محور سیاست ایران در نفی آتش‌افروزی نتانیاهو و ترامپ باشد»‌!

۴- مدعیان اصلاحات در طول آشوب‌های اخیر به حمایت از تروریست‌های اجاره‌ای و اراذل و اوباش آشوبگر مشغول بودند و بعد از فروکش کردن آشوب‌ها و ناکامی دشمنان بیرونی در توطئه‌ای که تدارک دیده و به صحنه آورده بودند و هنگامی که نوبت به مجازات قاتلان مردم و تروریست‌های آدم‌کش رسید، بار دیگر به میان صحنه دویدند و در حالی که باز ادای مصلحان انسان‌دوست! را در می‌آوردند، زبان به زینهار گشوده و قلم به نصیحت چرخاندند که نباید قاتلان را مجازات کرد! و اصلاً هم به روی نامبارک خود نیاورده و نمی‌آورند که چرا در آن هنگام که تروریست‌ها به کشتار مردم بی‌گناه مشغول بودند، رگ غیرت شما نمی‌جُنبید و زبان به کام گرفته و لام تا کام از خیرخواهی! و انسان‌دوستی! سخنی نمی‌گفتید؟!

۵- این روزها که نشریه فرانسوی «‌شارلی ابدو» بعد از اهانت چند سال قبل به ساحت مقدس رسول خدا(ص)، به اهانت بی‌شرمانه دیگری روی آورده و در حالی که ملت علیه دولت فرانسه و اهانت نشریه یاد شده به خروش آمده و با تظاهرات و اجتماعات فراگیر به محکوم کردن این اقدام بی‌شرمانه پرداخته و خواستار مقابله‌ای پشیمان‌کننده با دولت فرانسه و نشریه شارلی ابدو شده‌اند، بازهم سر و کله جماعت مدعی اصلاحات پیدا شده و با توئیت‌زدن‌ها و مصاحبه‌ها و مقاله نوشتن‌ها و... اصرار دارند که نباید در مقابل این اهانت سخیف و بی‌شرمانه واکنشی نشان داده شود!

۶- اکنون این پرسش از مدعیان اصلاحات در میان است که مواضع و عملکرد شما با مواضع و عملکرد دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب چه تفاوتی دارد؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 94
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    29 61
    منفی گرایی،سیاه نمایی،انزوای بین المللی،ستیزه جویی،تفرقه جویی و.... تا کِی...؟
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      51 14
      باید از شماها پرسید تأمین منافع دشمنان مردم، خنجر از پشت زدن به هموطنان، خیانت به خون شهدا، چوب لای چرخ پیشرفت کشور گذاشتن، هیچ کاری نکردن و فقط نق زدن، اصرار به نفهمیدن و ژست اصلاح و خیرخواهی داشتن و...... تا کی؟
    • مجید IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      44 14
      اگه منظورت از بین الملل آمریکا و اروپا است و اگه ما واقعاً منزوی هستیم پس چه اهمیتی داریم که در تمام نطق‌ها و مصاحبه‌هایشان حرف از ایران است؟ پس معلوم میشه نه تنها انزوایی در کار نیست بلکه بر روند جهانی تاثیر داریم و گرنه کسی با منزوی کاری ندارد که هر روز این همه تقلا میکنند و داد میزنند؟ اگر اهمیتی نداریم پس چرا در یک مصاحبه آمریکا میگه ایران منزوی است همون روز وزارت خارجه‌اش میگه کانال ارتباطی را با ایران نگه داشته‌ایم نه دوست عزیز فریب سخن بازی های رسانه‌ها را نخور باطن سیاست جهانی کاملاً با ظاهر آن فرق دارد
    • ناصر IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      25 13
      جنگ جنگ تا پیروزی
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      15 7
      تا وقتی اربابت بجای نگاه گوسفندی کاپتولاسیونی حق توحشی برده داری وصلللللله شلوار جینی به تو و هموطنهات و هم نژاد هات نگاه برابر انسانی خدایی داشته باشه و مثل گوسفند مصدق را برکنار نکنه و از برجام کنار نکشه
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      15 8
      تاوقتی منفی پرستای نوکرشیاطین فسادوفارت وتجاوزوجنایت نباشند یابمیرند یااصلاح بشن اگه انتام ادامه نداشته باشه همان طوری که غارت نفت سوریه راادامه میدهند به ایران هم میایند
    • ali IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      9 4
      08:02 عزیز مثبت گرایی ،سفید نمایی،اجماع بین المللی،صلح جویی،وحدت گرایی ووو را هم دیدیم بدتر شد.
    • کامران و...... IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      10 7
      برخی از رسانه های اصلاح طلبی بیشتر خبرهاشون بر ضد روسیه و چین هست. بابا دیگه از دست این رسانه های اصلاحاتچی داریم بالا میاریم به مولا . شورشو در نیارین دیگه. آخه غربگدایی تا کی. آخه کاسه لیسی تا کی؟!!!
    • علی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      6 5
      قظعا این تعداد پاسخ موشکی انتقام خون سردار نبود -
    • علي مشهدي IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      3 2
      اين جماعت اصلاح طلب يا بهتر است بگوييم افساد طلب در واقع دنباله رو شيطان و اصحاب قوم يأجوج و مأجوج هستند كه عقل ناقص و حقيرشان فقط بدنبال منافع دنيوي و سياسي و ... است و لا غير.
    • محقق IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      2 2
      قل - یا - ایها هر سه مترادف هستند و معنی مورد خطاب قرار دادن میدهند. بدون کسر معنا میشد هر کدام را مجزا به اول واژه بعدی قرار داد مثلا : قل کافرون. یا کافرون. ایهاالکافرون. حتی بدون هر سه هم جمله را میتوان خواند. آیاتی که هیچکدام را ندارند از نظر درک معنا مشکلی ندارند.
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      1 1
      زنده باد شریعتمداری.. از ویژگیهای این بزرگوار اینه که همیشه حرفاش مستنده و رو هوا حرف نمیزنه... من ایشون رو از افتخارات کشور میدونم...
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      1 1
      در جريان فتنه ۸۸، نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي با صراحت اعلام كرد كه «اصلاح طلبان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران هستند»! و شيمون پرز، رئيس جمهور رژيم كودك كش اسرائيل گفت «اصلاح طلبان به نمايندگي از اسرائيل با رژيم اسلامي ايران مي جنگند»!
  • شاهین IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    14 15
    هیچ همان است
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    19 15
    اصحاب شیطان هریک وظیفه خود را اجرا میکنند یکی کف خیابان به کشتن ویکی مثل سازشکاران خیانتکار به دفاع ازشیطان واصحابش .والبته گروه وطن فروش دوم خطرناکتر هستند
    • ایرانی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      1 1
      نه برادر
    • هاشم IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      9 2
      این اصلاح طلب های مزدور بویی از انسانیت و شرافت نبردن
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 14
    قول میدم
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    41 10
    مقابله با کافرون وظیقه دینی و شرعی است
  • محمدایوب IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    14 48
    این حرام خواران بی وطن ثابت کردند که بد صفت هستند
    • ایرانی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      6 38
      نه تنها بدصفت بلکه در مقابل هم وطن خود بی رحم و بی گذشت هم هستند.
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    5 3
    بسه دیگه نیست ما پاسخ درخور دادیم ....!
  • US ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 1
    بلى درد ما هم همين است كه صدايمان بجائز نميرسد
  • US ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    7 10
    بلى درد ما هم همين است كه صدايمان بجائز نميرسد. هاى صحبت از انتقام خون سردار سليمانى ميزنيد و سه سال گذشته هيچ انتقامى از قاتلين آن سردار مظلوم گرفته نشده است. هاى رجز خوانى ميكنيد و خبرى از انتقام نيست.قاتلين سردار رك و راست ميگردند و به ريش ما مردم ايران ميخندند. تا كى بايد منتظر انتقام حرص خورد و تحمل كرد؟
    • سرباز بی نشان. IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      7 5
      داداش صبور باشید هرچی به وقتش . در خانه اگر کس است یک حرف بس است
  • حسین IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    6 4
    فکر کنم منظور شما از ملت به خروش آمده ملت ایران باشند
  • ایران IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    20 10
    طی 32 سال حضرات اصلاحات با هنرمندی و دانش بالا چنان گندی به مملکت زدن که صدتا عاقل انگشت به دهن مانده و با بدبختی بفکر اصلاح گند و بی تدبیری این هنرمندان برجسته میباشند. #سرطان-اصلاحات
    • فرزاد IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      11 7
      این حرف ها قدیمی شدند. اصلاحاتی که اومدن سرکار همگی از قدیمی ترین افراد نظام بودند و از آسمان نازل نشدن مردم هر دوره مجبور شدن بین بد و بدتر انتخاب کنند در گذشته که البته تمام شد و الان این حرف ها برای کسی مهم نیست
    • ایران IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      9 5
      جناب فرزاد- ذات بد این اصلاحات از اول انقلاب روی پیشونیشون نقش نبسته بود که اینطور از آب درمیایند - در ضمن بقول شما بین بد و بدتر چرا فقط جیغ بنفش و سبز میکشیدین؟ شما که قبلش از آثار و برکات چندین ساله اصلاحات خبر داشتید؟ نمونه ش تفاوت زندگی مردم در دوره احمدی نژاد با دوره اصلاحات - پس چرا بین بد و بدتر - بدتر رو انتخاب نمودید؟
    • ح IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      9 2
      اتفاقا اصلاحاتی که اومدن سرکار همگی از همون اول با انقلاب مشکل داشتن!! شما برو فقط با یه سرچ ببین جبهه اصلاحات چطوری بوجود اومد!! نتیجه اش خوردن تو سفارت انگلیس!!
  • NL ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    17 1
    مرگ بر اسراعیل و جاسوس هاش در ایران
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    16 2
    اصلاح طلبان کثیف وشیطان پرست از جنود ابلیس هستند
  • حسام IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    13 2
    بیشتر این مدعیان اصلاحات از قشر مرفه و صاحب ویلا در شمال کشور هستند. اگر مسری های سه گانه شمال کشور را به روی انها ببندیم و از انها حق عبور بگیریم و ماشین های انها را بازرسی کنیم حساب کار دستشان خواهد آمد.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    12 1
    موضع اونا تهاجم و موضع اینا بی غیرتی است.
  • LU ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    8 9
    مثل اینکه جناب آقای شریعتمداری فیلم صحبت های سردار حاجی زاده رو در تحلیل شرایط اون روزها هنوز ندیده اند. ایشان به صراحت گفتند که ما اگر میخواستیم جواب سخت بدهیم وارد جنگی میشدیم که حداقل ۱۰-۱۵ سال کشور رو به عقب برمیگردوند و زیر ساخت ها رو هم از بین میبرد ضمن اینکه تلفات انسانی زیادی هم در پی میداشت و وارد شدن به چنین جنگی عاقلانه نبود.
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      6 1
      دروغ گفتن و شبه اندازی عادت شماهاست ایشان (عزیز دل ملت ایران سردار حاجی زاده )فرمودند ما نمی خواستیم از آمریکائیها کشته بگیریم و جاهایی و تاسیساتی را در عین الاسد زدیم که یروی انسانی در آن نباشد و اگر آمریکا پاسخ می داد به حمله 15 هزار کشته همان دقایق اول از سربازان آمریکائی به عمل می آمد - ای ضد انقلاب فراری دروغ ودقل دیگر اثر ندارد - این است شعار ملت مرگ بر آمریکا
  • CA ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    16 2
    جماعت مدعی اصلاحات اصلا دلشون با ایران نیست بلکه علیه ایران است ،ستون پنجم دشمن هستند.
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    12 2
    از اصلاح طلب کافرتر و دزد تر وخائن تر دیگه وجود نداره!
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      0 0
      باید بصیرت داشته باشی چشم دل باز کن که جان بینی / آنچه نادیدنی ست آن بینی
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      0 0
      احسنت ،دقيقأ همینطوره!! چشم دل باز کن که آن بینی/ اغتشاشوی چو حیوان بینی!!!
  • سهند IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 3
    الان که دیگه کسی نیست
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    14 2
    خداوند مردم ایران را از دست اصلاحطلبان راحت کند، که با حرفهایشان برای مردم مصیبت درست میکند.
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      0 0
      و خداوند مردم و مملکت را نجات دهد
  • یدالله IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    4 0
    خدا از دل 5 میلیون کشته و آواره سوری و کودکان به ناحق کشته شده انها خبر دهد.
  • ایران IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    12 2
    طی 32 سال حضرات اصلاحات با هنرمندی و دانش بالا چنان گندی به مملکت زدن که صدتا عاقل انگشت به دهن مانده و با بدبختی بفکر اصلاح گند و بی تدبیری این هنرمندان برجسته میباشند. #سرطان-اصلاحات
  • م ح IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    10 3
    اینا نونشون ودوای درد قلب مریضشون توساز مخالف زدنه!!! اسمشم میزارند انتقاد که قالبش قشنگ باشه مشتری گیر بشه!!!!
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      1 0
      درسته البته غرغر هر ۵ دقیقه یکبار و جفتک هفته ای یکبار.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    5 8
    آقای شریعتمداری مواضع حضرتعالی و همفکرانت در مورد برجام با مواضع ترامپ و نتانیاهو چه تفاوتی داشته و دارد؟
  • ایرانی با غیرت IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    9 2
    این ها ( اصلاح طلبان ) در واقع شعبه ائی فعال از دشمنان تابلو دار اسلام هستند که در داخل ایران به فعالیت مشغولند و پروژه های ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده در ایران را هدایت و مدیریت میکنند تا به سرانجام مطلوب برسد! در ضمن سلبریتی های کم سواد و بیسواد هم حلقه واسط بین دو جریان و نقش کاتالیزور را ایفا میکنند!
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    7 2
    منظور اط کافرون همان اصلاحات نجس است
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    9 2
    از سرمایه های اسرائیل چه انتظاری دارید ، یه نگاه به تحریریه ها و مجریان و خبرنگاران رسانه های فارسی زبان دشمنان ایران بندازید ، همچنین به افرادی که الان ادعای رهبری راندازان رو دارند همه و همه افرادی بودند که از سال ۷۷ تا همین الان جز خبرنگاران و روزنامه نگاران و اعضای مجلس و دولت اصلاحات بودند
  • میزا IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    13 2
    والله بالله تمام این اغتشاشات از گور آتش اصلاح طلبان می جوشد مگه تاجزاده خائن دوساله پیش نمی‌گفت شورش جنگ خیابانی راه میندازه، بعد از دستگیری تاجزاده خائن🤑🤑🤑، زن سلیته خودش نظام را تهدید می‌کرد!
  • حجت IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    5 1
    تفاوت در آن است که همان سوره کافرون با بسم الله الرحمن الرحیم شروع می شود اما سوره توبه بسم الله الرحمن الرحیم ندارد یعنی شاید کافر بخشیده شود اما منافق در اسفل السافلین علی الابد در عذاب خواهد بود
  • یوسف از همدان IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    4 7
    می بینم که برگشتید به آیه های مکی، چی شد؟ از اشداء علی الکفار و همچنیبن و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه رسیدید به قل یا ایها الکافرون لااعبدو ما تعبدون حسین آقا می بینم روزی را که به می رسید به این جمله اریت الناس یخرجون فی دین الله افولجا به جای آیه اریت الناس یدخلون فی دین الله افولجا
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      1 3
      گل گفتی
  • محمد IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    5 3
    اگه جرات دارید انتقام سردار رو بگیرید وگرنه حرف مفت نزنید .
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    6 1
    این جماعت بی بته و سراپا نوکرصفت و جیره خوار و دست بوس غرب که بالاترین و سنگین ترین و عمیق ترین باور و تزشان اعلام مقام کدخداییه عالم به نام آمریکای نجس و متجاوز و تروریست بوده و هست حاضرند برای رضایت و خشنودی بت اعظمشان غرب و در راس آنها آمریکای جنایت کار تک تک ملت ایران و منافع و حقوق حقه شان را قربانی کنند و لحظه ای از سجده و آستان بوسی این شیطان و قاتل بهترین و پاک ترین آحاد و جوانان این مرز و بوم غفلت نمیورزند. اتفاقا این سوره مبارک واقعا برازنده و در خور احوالات و خط مشی این جماعت میباشد.
  • جواد IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 3
    یعنی انتقام سردار سلیمانی و شهید فحری زاده را به خاطر چهارتا اصلاح طلب ورشکسته نگرفته اید؟!!
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      2 0
      تو چقدر ساده ای آخه!
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 9
    این بیچاره تا الان در طول عمرش تا کرج نرفته هر چند روز خودشو شارژ میکنه یه حرفی میپرونه
  • شریف زاده IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    5 1
    «چرا «‌قل یا ایها الکافرون‌»؟!» پاسخ کاملا روشن و واضع در این آیه نهفته است. هم نشینی با کافران که مبادا خم به ابرویشان بیاید. و هربلایی که سر ملت خودش آمده فدای سر کافران از این جماعت به ظاهر متقرقی و جنتلمن باید ترسیدکه خیلی راحت وا می دهند و دستمال سفید به بالای چوبه می گیرند و تسلیم می شوند.
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    5 7
    ای کاش یه مملکت کوچیکی بود امثال شریعت مداری و همفکرانش میرفتن اونجا تا قیام قیامت سینه میدریدن و تنگه میبستن و پایگاه دشمن بمباران میکردن و هزینه همه این رامبو بازی هارو هم خودشون میدادن دست از سر بقیه برمیداشتن
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      2 5
      خدا پدر و مادرت را بیامرزه.
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      1 0
      کشور شریعتمداری و امثال اون قلب میلیونها ادم آزاده و عاقله. توی ابله کی هستی که در مورد شریعتمداری حرف بزنی...
    • CA ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      1 0
      و ای کاش یه جزیره ای بود تا امثال تو میتونستید برید اونجا و یک معبد براتون پر از بت‌ خداهاتون مثل ترامپ،پمپئو،صدام،نتانیاهو،بن سلمان و بقیه ارباباتون میساختن تا روز و شب عبادتشون کنید و خودتون و خانواده تون رو براشون قربانی کنید. داشتن چنین معبدی حق شماست برای داشتنش خیلی تلاش کردید.لکم دینکم.
  • مهیار IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    7 1
    خداوندا...ریشه ظالمین و ریاکاران و مفسدین را بخشکان و آنها را با یزید و یزیدیان در قعر جهنم محشورشان بفرما.. امین یا رب العالمین
  • م.اکبری IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    4 0
    سلام جناب شریعتمداری عزیز بزرگان این قوم "امام معصوم که هیچ" نعوذ بالله "خدا"را هم ،نقد می فرمایند. مفهوم این فرمایشات آقایان اینست که آنچه "من میخواهم " ولو به "ضرر"کل امت ومصالح مسلمین باشد. مگر ملاحظه نفرمودید که ،گفت: یک تارموی پسرش با ۸۰ میلیون نفر جمعیت ایران برابراست، اینجا خواهشها فرق می کند، آنکه فرمود: چوایران نباشد تن من مباد. اینجاعکس قضیه است. چو فرزند نباشد کل ایران مباد معیار ارزش های اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی این آقایان خواهش های پست "نفسانی" هست. یعنی غربی ها هرچه حکم کنند "سمعا وطاعتا. والسلام علی من اتبع الهوی
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 0
    هميشه در طول تاريخ ابوموسي اشعريها بوده اند. هستند و خواهند بود.
  • ایران IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    اگه اصولی فکر می کردن وهیجانی تصمیم نمی گرفتن و طبق برنامه پیش میرفتن واصولی به انتقام فکر می کردن
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 3
    پس ملای رومی؟!!
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 4
    اه اه جناب مولای رومی هم تفکر تکفیری داشته
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 1
    از کفر بدتر شرک است
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 4
    اين حجم از عقده و كينه عادي نيست!
  • کاظم IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 7
    رییسی چقد بهت پول میده علیهش مطلب ننویسی؟
  • علی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 0
    اصلاح طلبان همیشه هوای دشمنان نظام و ایران را دارند. حالا هم به تبعیت از آمریکا هوای اغتشاشکران را دارند.
  • دنبال گردن IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 4
    حسین آقا این اصلاح طلبا گردن خوبی دارن،برا هروقت بن بست شد بندازید گردنشون قدزشون را بدانیدعزیز برادر.
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 1
    قبول آمریکا دلش برا هیچکس نسوخته .دلمون از این میسوزه که شما هم دلتون برا ملت مظلوم نمیسوزه
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 3
    اصلاح طلبان خودشان به لقمه شان ایمان دارند نیازی به توضیح نیست .
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 3
    شما که اینقدر لارج و روشن فکر هستید تا بحال شده بپرسی اصلا اینا با کشور و افراد کشور و دانشمندان ما چه خصومتی داشتند
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 0
    ممنون از روشنگری های آقای شریعتمداری. خدا خیرتان دهد.
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    4 0
    و اذا قیل لهم لا تفسدو فی الارض قالو انما نحن مصلحون (این یعنی اصلاح طلبان ایران)
  • حسین ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 1
    تاریخ قضاوت خواهد کرد.
  • ترسو IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 1
    چرا لکم دینکم ولی الدین را بکار نمی برید !!!
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 1
    تنگه هرمز باید هرچه سریعتر و با تمام قوا بسته بشه که مخالف حرفهای اصلاح طلبان باشه و معلوم بشه که حرفهای غلطی میزنند واقعا دیگه حرف زدن و تئوری دادن بسه فقط عمل بستن تنگه!!
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    7 0
    افساد طلبان برابربا😈👿👿👿😈👿👿👿👿👿🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
  • مختار GB ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    5 3
    ملت ما هر چه بدبختی می کشیه از دست همین غضنفر خودمون(اصلاح طلبان خائن) هسش! یه روز راه را برای جاسوسهای نفوذی اسرائل و آمریکا و انگلیس به کشور و دانشگاهها و سازمانها باز می گذارند(دولت اصلاحات خاتمی) یه روز اشرافی گری و ثروت اندوزی و آغازادگی را رواج میدن(دولت کارگزاران مرحوم هاشمی رفسنجانی) و یه روز هم دپلت روحانی می شود ملقمه و ترکیبی از اصلاحات و کارگزاران (اصلاح طلبان ) بنام دولت تدبیر و امید که همه خیانت ها را علیه کشور و ملت یکجا در خودش دارد و راس آن برادر رییس جمهور و معاون اول او می شوند کارچاق کن و رانت خوار دولتی که درهمه کشور و دولت ها چنین موردی بی سابقه است ( که الانم در زندان بسر می برند) خداوند این اصلاح طلبان خائن به ملت و کشور و وابسته به غرب را لعنت کند که همینها هستند که با اقدامات ناجوانمردانه خود و برای منافع حربی خود آمریکا را از زیر فشار ملت ایران خارج و او را به اقدامات براندازانه و تحریمهای شدید علیه ایران امیدوار می کنند!
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 4
    اگه جرات دارید اینقدر دنبال برجام نرید دوم ایکه جرات دارید واز عواقبش نمیرسید تنگه هرمز و ببندید ببینیم چی میشه
  • علی اغصحی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    5 0
    امام خامنه‌ای در وصف اصلاح طلبان آمریکایی فرمودند « گروه های غرب گرای رشوه گیر» ویژگی عجیبی است که در جریانات نفاق ساری و جاری است و از یک روش عجیب منافقین غرب گدای اصلاح‌طلب حاصل می شود که قران آن را افشا و قرآن شناس برجسته حال حاضر عالم اسلام ناب، آن را در زمانه فتنه ترکیبی با جریانات معاصر غرب گدا ی مدعی اصلاحات تطبیق می دهد قرآن درسوره توبه آیه چهل وهشت می فرماید:«لقد ابتغوا الفتنه من قبل این رشوه گیران پیشتر با فتنه وفتنه گران بسته اند» اگر از مصلحت جویی ظاهری وارد شده و شما را ابتدا ازدشمن وانتقام از او و از دستگیری و یا مجازات فتنه گران غارت گر بیم میدهند و آینده واهی ترسیم می کنند برای ایجاد خطای محاسبانی بوده و اخذ رشوه! حتی از دوطرف! قرآن ادامه می دهد:«و قلبوا لک الامور حتی جاء الحق وظهر امرالله این خطای محاسباتی زمانی رخ می دهد که حق جویی نکرده و زمینه ساز تجلی اراده خداوند نباشبد در آن صورت است که در تور رشوه چند جانبه اصلاحات آمریکایی به دام خواهید افتاد. از این نظر منافق اصلاحات آمریکایی همواره درحال تکمیل جدول دشمن بوده و تلاش می کند جاده صاف کن منویات دشمن باشد.پس با دستگیری فتنه گر مخالف و با مجازات آن بی تاب می شوند. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • عباس IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    صدا و سیما باب گفتگو را با اصلاح طلبان و غربگرایان گشوده و در یک بازی دو گانه در روزنامه و نشریات و فضای مجازی به اسلام و نظام اسلامی هر چه دلشان می خواهد میگویند و در تلویزیون نقش انسان با اخلاق و آزادیخواه و ... بازی می کنند. حال شما باشید از این بازی دو گانه صدا و سیما و اصلاح طلبان و نظام چه تصوری پیدا می کنید . ظاهرا موش و گربه بازی کردن سود زیادی دارد . به قول گل آقا سوژه از شما بزن بزن از ما سود نصف نصف
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    ۶_اکنون اين سؤال ازمدعیان اصلاحات درمیان است که‌ مواضع وعمکرد شما با عملکرد ومواضع دشمنان تابلودار اسلام چه تفاوت دارد بی جهت نبوده‌ نتانياهو این طیف ذخایر اسرائیل در ايران خوانده‌ این طیف خائن برای همیشه ازحاکمیت کنار بگذارید
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    ۶_اکنون اين سؤال ازمدعیان اصلاحات درمیان است که‌ مواضع وعمکرد شما با عملکرد ومواضع دشمنان تابلودار اسلام چه تفاوت دارد بی جهت نبوده‌ نتانياهو این طیف ذخایر اسرائیل در ايران خوانده‌ این طیف خائن برای همیشه ازحاکمیت کنار بگذارید
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    بنظر اصلاحاتی ها مجبورند هم نوا با اروپا باشند وبحوه زندگی در باغ وحش اروپا عادت کنند تا از بودن در آنجا محروم نشوند
  • اشنا IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    مغرب‌نیوز‌چه‌حرفها‌پایان‌دروغ‌فرارسیده‌یک‌پیچ‌بیشترنمانده.
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    دنبال چی میگردین جاسوسان مالکان اسنپ آلمان و امارات و ایرانسل هستند کجایید یک مثلث جاسوسی شنود ...اینترنت...دشمن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس