سردار نقدی: آمریکا می‌خواست جنگ مذهبی در منطقه ایجاد کند/ دشمن از شنیدن نام حاج قاسم هراس داشت

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا و اروپا چندین هزار نیرو تربیت کرد و آن‌ها را به جان ملت‌های منطقه انداخت که جنگ بین مذهبی راه بیاندازد.

به گزارش مشرق، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد، حاج قاسم سلیمانی که امروز، ۱۸ دی‌ماه به همت ستاد اصناف و بازار تهران در مسجد امام خمینی(ره) بازار بزرگ تهران برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت در سختی‌ها، سرما و گرما در راه خدا مبارزه کردند و سختی را به جان خریدند. در نهایت جایزه و پاداش آن‌ها را خدا به خوبی داد و ما ماندیم و داغی که هیچگاه کهنه نخواهد شد.

وی با بیان اینکه قدر شهدا را بزرگترها بهتر می‌دانند، با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ افزود: همه دیدند در شاهچراغ چه گذشت. باید به این توجه کرد که انسان به چه مرتبه‌ پایینی می‌تواند سقوط کند که از حیوان پست‌تر شود و بدون احساس، انسانیت و مروت به چنین عمل تروریستی دست بزند. همه دیدند که آن تروریست به سراغ پیرمردی که در حال سجود بود تیراندازی کرد و کودکی در آغوش مادر خود بود را شهید کرد. این حد از قساوت و ناجوانمردی چگونه ممکن است؟ مگر آن کودک چه گناهی کرده بود؟ آن‌ها برای عبادت به آنجا رفته بودند نه جنگ. با وجود چنین اتفاقی است که ما امروز قدر شهید سلیمانی، ابومهدی و مدافعان حرم را بهتر متوجه می‌شویم.

آمریکا می‌خواست جنگ بین مذهبی در منطقه ایجاد کند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمریکا و اروپا چندین هزار نیرو تربیت کرد و آن‌ها را به جان ملت‌های منطقه انداخت که جنگ بین مذهبی راه بیاندازد تا اسلام و مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها را تحت‌الشعاع قرار بدهد. اگر این نقشه به هدف می‌رسید، خدا می‌داند که باید تا چندین سال درگیر جنگ بین مذهبی در منطقه می‌بودیم و ناامنی‌های بسیاری ایجاد می‌شد.

سردار نقدی با اشاره به جنگ سوریه و دفاع از حرم توسط سردار سلیمانی بیان کرد: آمریکا هرچه در دنیا انسان سرخورده و پست بوده پیدا کرده بود، آن‌ها را سازماندهی کرده و آموزش داده بود، اما سردار سلیمانی بود که مقابل آن‌ها ایستاد و هر نیروی آن‌ها تا می‌شنید که سردار به سمت‌ آن‌ها درحال حرکت است فرار می‌کرد. وقتی دمشق در محاصره بود شهید سلیمانی به آنجا رفت که اگر نمی‌رفت مشخص نبود چه اتفاقاتی رخ می‌داد.

وی ادامه داد: در آن زمان دائما رسانه‌های دشمن در گوش ما زمزمه کردند که چرا اقتصاد مردم ایران باید فدای سیاست شود و چرا باید در کشورهای دیگر هزینه کنیم و نیروی‌های نظامی ما به آنجا بروند. آن‌ها می‌خواستند دشمن به ایران برسد و در آن شرایط شاید مشکلات اقتصادی ما شدیدتر می‌شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کار رسانه‌های بیگانه این است که واقعیت را وارونه نشان دهد، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی را مردم به عنوان یک انسان وارسته می‌شناسند. او کسی بود که حتی میان جبهه با کودکان شهدا تماس می‌گرفت و جویای احوال آن‌ها بود. او انسانی عاطفی، با تواضع، فداکار و کسی بود که داعش را محو کرد، اما رسانه‌های معاند می‌گویند او رهبر تروریست‌ها بوده است. این درحالی است که او فرمانده ریشه‌کن کردن تروریست بود. شهید سلیمانی را همه دیدیم که وقتی به او گفتند فرزند شهید با شما کار داشت، به سمت او دوید و او را در آغوش گرفت، اما رسانه‌های بیگانه تصاویر دروغین از او می‌سازند.

انقلاب اسلامی به رای مردم ارزش داد

سردار نقدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت حکومت پیش از انقلاب اسلامی عنوان کرد: پیش از انقلاب، جباری به حکومت می‌رسید و فرزندش جانشینش می‌شد و رای مردم وجود و اهمیت نداشت، اما انقلاب اسلامی به رای مردم ارزش داد و دولت، مجلس، شورای شهر و... را با رای مردم تشکیل داد. در طی این سال‌ها همه‌چیز برای برگزاری انتخابات در زمان خود برگزار شد و هیچ مشکلی پیش نیامد.

وی اظهار کرد: در سال ۸۸ تعداد تعدادی پشت حرفی آمدند که می‌گفت تقلب شده و افراد شناخته‌شده نیز این حرف را دنبال کردند، چون کاندیدای آن‌ها رای نیاورده بود اما مقام معظم رهبری محکم پشت سر رای مردم ایستاد. حال به چنین نظامی دیکتاور می گویند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مطرح کردن سوالاتی گفت: شهید سلیمانی رهبر تروریست‌ها بود یا رهبر مقاومت و مبارزه با تروریسم؟ جمهوری اسلامی مردم‌سالار است یا دیکتاتور؟ چه کسی می‌گوید جمهوری اسلامی دیکتاتور است؟ حال آنکه این آمریکاست که حامی دیکتاتورها بوده است.

سردار نقدی با اشاره به حزب کومله تصریح کرد: کومله دختر ۱۶ ساله کردی را به اتهام ارتباط با سپاه ۱۱ ماه در یک طویله زندانی کرد و زمانی که مردم به این امر اعتراض کردند، به آن دختر گفت به جمهوری اسلامی و امام(ره) توهین کن تا آزادت کنیم و چون او توهین نکرد، او را زنده به گور کردند. حال این گروه می‌گوید ما حامی دموکراسی هستیم و جمهوری اسلامی دیکتاتور است!

هم‌صنفان پدر مهسا امینی تایید کردند که سابقه بیماری داشته

وی با اشاره به ماجرای فوت مهسا امینی و دروغ‌پراکنی رسانه های بیگانه خاطرنشان کرد: خانمی مقابل دوربین‌های مداربسته فوت کرد اما رسانه‌های خارجی گفتند جمهوری اسلامی او را کشته است. باید توجه داشت که در پستو و سلول که نبوده و حتی از آن جمعیت کسی ندیده که بگوید پلیس او را کتک زده است. در بیمارستان نیز آن همه پرستار و دکتر بررسی کردند اما هیچکس علائم کتک زدن را متوجه نشد و پدر او نیز گفت علائمی ندیدم. پزشکی قانونی هم این موضوع را تایید کرد اما هرکسی در فضای مجازی برای خود اظهارنظر می‌کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: هم‌صنفان پدر آن دختر شهادت دادند که او مریض بوده، بارها غش کرده، روی زمین افتاده و پرونده پزشکی داشته است. سند بیماری سابقه‌ای او وجود دارد اما سندی در خصوص کتک زدن او توسط پلیس وجود ندارد.
نظامی که مراقب مخالف خود است، چگونه می‌تواند دیکتاتور باشد؟

سردار نقدی به نقل از یکی از مدیران خبرگزاری‌ها در رابطه با توصیه رهبری به رسانه‌ها پس از انتخابات سال ۸۸ بیان کرد: یکی از مدیران مسئول خبرگزاری‌ها به من گفت که در انتخابات ۸۸ دفتر رهبری مدیران رسانه‌ها را احضار کردند و مقام معظم رهبری به آن‌ها گفتند که باید عدالت رعایت شود و هیچ دروغ و توهینی نسبت به جریانی که می‌گوید تقلب شده نسبت ندهند. چنین نظامی که مراقب مخالف خود است، چگونه می‌تواند دیکتاتور باشد؟

وی خطاب به آمریکایی‌ها بیان کرد: شما که اسم آن خانم را بر خیابان‌ها گذاشتید، یادی از جورج فلوید هم می‌کنید؟ تازه جورج فلوید نمونه کوچکی است و آمریکا به صورت میلیونی آدم می‌کُشد اما صدای هیچکس درنمی‌آید. آمریکا می‌گوید جمهوری اسلامی جنایت‌کار است درحالیکه خود آن‌ها بیمارستانی در افغانستان را بمباران کردند اما هیچکس چیزی نگفت. آنوقت خانمی در کشور ما مقابل دوربین‌ها بدون دخالت کسی روی زمین افتاده اما آن‌ها رسانه‌های خود را علیه ما تبدیل به اتاق جنگ کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به کشورهایی که علیه جمهوری اسلامی دروغ‌پراکنی کردند ادامه داد: شما که انقدر از فوت خانمی در ایران ناراحتید پس چگونه آدم‌ می‌کشید؟ ما مثل آن‌ها داستان‌سرایی نمی‌کنیم بلکه سند جنایات آن‌ها وجود دارد. آن‌ها خاشقچی را با اره برقی بریدند، تکه تکه کردند و در فاضلاب ریختند، حالا طرفدار انسانیت شدند. آن‌ها پناهنگاه سازمان ملل را بمباران کردند اما حال حامی حقوق بشر شدند.

آنقدر توانمند شدیم که به ما اتهام فروش اسحله می‌زنند

نقدی بیان کرد: ایران در همه مولفه‌های قدرت درحال پیشرفت است که می‌توان به عرصه علمی و نظامی آن اشاره کرد اما آمریکا رو به افول است و همه دنیا این را می‌دانند. تمام آمارهای علمی و جهانی این را ثابت می‌کند. ما آنقدر توانمند شدیم که ابرقدرت‌ها به ما اتهام می‌زنند که اسحله می‌فروشیم.

وی بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی کارمند سفارت آمریکا وزیر برای ما انتخاب می‌کرد و همه‌چیز کشور ما در اختیار آن‌ها بود اما امروز مردم ما مستقل هستند. قدرت سیاسی آمریکا رو به افول است اما قدرت سیاسی ایران رو به پیشرفت است. این را از اینکه سال‌هاست آمریکا می‌گوید حزب‌الله لبنان و حماس نباید وجود داشته و ایران می‌گوید باید وجود داشته باشد و آن‌ها هنوز سراپا هستند می‌توان متوجه شد.

آمریکا زغال فروش شده

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ما پهپاد آمریکا را می‌نشانیم، کشتی‌ آن‌ها را از وسط دریا به بیرون می‌کشانیم و پایگاه عین‌الاسد را می‌زنیم اما هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. آمریکا در ۴۰ سال پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی رو به افول بوده و به زودی کار آن تمام است. آمریکا که به صنایع و تکنولوژی خود می‌نازید، حالا زغال سنگ فروش شده است. آن کشور ورشکست شده و ۶ میلیون کارتون خواب دارد.

نقدی عنوان کرد: نیروی انتظامی در همه‌جای دنیا ممکن است خطا کند و اگر کسی را بکشد جای دفاع ندارد اما آمریکا منتظر چنین اتفاقی هم در ایران نماند و دروغ‌پراکنی کرد، چراکه وقت زیادی ندارند. آن‌ها فرصت نداشتند چون آمریکا در سند امنیت ملی ۲۰۲۲ خود می‌گوید ما فقط ۷ سال فرصت داریم و پس از آن پنجره‌های فرصت برای مقابله با ایران و نابودی انقلاب بسته خواهد شد. برای همین است که آن‌ها وحشت‌زده شدند.

وی ادامه داد: مرحبا و آفرین به مردم ایران که مقابل جریان‌های رسانه‌ای معاند ایستاده‌اند. زیر تحریم‌ها، جنگ‌های رسانه‌ای و بمباران‌ها ایستادند و به حرف آن‌ها گوش نکردند. آن‌ها میلیاردها دلار برای ۲۰۰ شبکه تلویزیونی خرج می‌کنند. در میان این شبکه‌ها یکی می‌گوید دختر نباید از خانه بیرون برود و نماز جماعت ممنوع و دیگری می‌گوید کلمه حیا و ناموس یعنی چه و ما می‌خواهیم آن را حذف کنیم. آن‌که می‌گوید شیعه را باید کشت در یک خیابان در لندن است و آن که می‌گوید اهل تسنن را باید کشت دو خیابان پایین‌تر است. آن‌ شبکه که می‌گوید باید زنان در خانه بمانند و تحصیل نکند در یک خیابان است و دیگری که می‌گوید زنان باید حجاب را بردارند چند خیابان پایین‌تر است. آن‌ها کم آورده‌اند و حرفی برای گفتن ندارد. فقط به دنبال تفرقه‌افکنی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بازار تحسین‌برانگیز تهران و شهرهای دیگر در مقابل جریانی که می‌خواست با اعتصاب مغازه‌ها را ببندد ایستاد. آن‌ها می‌خواستند انقلاب اسلامی را در زمان کنونی شبیه‌سازی کنند و با خود گفتند چون زمان انقلاب بازاریان اعتصاب کردند، حال هم می‌شود در بازار اعتصاب کرد. در دوره انقلاب اسلامی ۱۳ ماه بازار بزرگ تهران توسط خود مردم بسته شده بود نه اینکه با زور و از ترس کرکره خود را دقایقی پایین بکشد.

نقدی با اشاره به اینکه مردم ما به زودی فلسطین را آزاد خواهند کرد، تصریح کرد: از وحشت آزادی فلسطین است که دشمنان ما وحشت‌زده شده‌اند. آن‌ها از این وحشت کردند که می‌دانند ایران برای اداره جهان ایده دارد. من می‌بینم که به زوی در این بازار بنر فروش بلیت برای سفر زیارتی به بیت‌المقدس زده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    3 0
    آموزنده بود
  • نادری IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 1
    در صداقت و کارایی به گرد پای احمدی نژاد نمیرسید در دوران حضور احمدی نژاد ملت و رهبر عزیز نفس تازه ای کشیدند بقیه فقط لاف رهبری میزدید
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      متاسفانه احمدی نژاد ذوب در مشایی شد. مشایی تنها کسی است که خود شخص مقام معظم رهبری برای عزلش اقدام کرد و چون احمدی نژاد گوش نداد، خودش مشایی استعفا داد
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    3 0
    روحش شاد حاج قاسم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس