مولوی عبدالحمید

واکنش های پیاپی نشان می دهد که فتنه انگیزی های بیش از این مولوی عبدالحمید و مسجد مکی موجب اضرار مسلمین است و حتما بایستی جلوی آن گرفته شود.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

صف‌آرایی بانک‌ها مقابل رئیسی

امنیتِ حاج قاسم یا ناامنی عبدالحمید؟!/ صف‌آرایی بانک‌ها مقابل رئیسی

شهباز حسن پور، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شفقنا با اشاره به عملکرد بانکها در ارائه وام به مردم، گفته است: ریاست جمهور طی نشستی که با کابینه اقتصادی داشت، بخشنامه ای را در بهمن ماه به تمامی بانک ها ارسال کرد تا سقف 200 میلیون تومان وام، از مردم ضامن گرفته نشود و اعتبارسنجی صورت بگیرد؛ در اردیبهشت ماه مجددا این بخشنامه ارسال و تاکید شد؛ اما امروز که نزدیک به پایان سال هستیم بانک ها نه تنها به این بخشنامه عمل نمی کنند بلکه پرداخت وام ها را هم تعطیل کردند و از مردم معدل حساب می‌خواهند.

وی افزود: با این شرایط لجام گسیخته گرانی‌ها، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، یا بازنشستگان و کارگران و کارمندان دولت، چقدر آورده دارند و مانده بانکی آنها مگر چقدر است که بانک‌ها از انها معدل بانکی می خواهند؟! بنابراین چنانچه دولت اقدامی در این خصوص انجام ندهد، مجبور هستیم از اختیارات قانونی خودمان استفاده و سوال و استیضاح را در دستور کار مجلس قرار دهیم. ما بیش از یک سال به دولت فرصت دادیم و الان دولت باید پاسخگو باشد؛ در بودجه سال گذشته دولت برای آزادسازی ارز تاکید داشت که قیمت ها را به نحوی برنامه ریزی می کند تا کالاهای اساسی بر اساس قیمت‌های شهریور 1400 به دست مردم برسد اما نه تنها اینچنین نشد بلکه با افزایش بی رویه قیمت ها مواجه هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین گفته است: ای کاش مسوولین محترم قیمت الان خودرو را با قیمت های 1400 مقایسه می کردند تا متوجه می شدند که با چه افزایش قیمتی مواجه هستیم و از حوزه خودرو گرفته تا روغن نباتی و کالاهای اساسی، تورم بی سابقه‌ای را شاهد هستیم اما احساس می کنیم که دولت برنامه ای برای اداره کشور و حل مشکلات اقتصادی ندارد.[1]

*صحبت های این نماینده مجلس، حرف دل مردمی است که به انتظار بهبود اوضاع از سوی دولت نشسته بودند.

از طرفی با توجه به محرز و در دسترس بودن راه حل های برخی مشکلات کلان اقتصادی از قبیل "نظارت بر بازار"؛ اما این سوال و ابهام برای مردم هست که چرا از جانب مسئولان امر؛ کاری در این باره انجام نمیشود و چرا برخی آقایان همچنان متوجه نیستند که بازار کالا و خدمات ایران دچار "گرانی بیقاعده" و نیازمند نظارت است.

بگذریم از اینکه بر اساس گفته های حسن پور، اجرا نشدن وعده های اقتصادی دولت نیز سبب ایجاد ابهاماتی برای افکار عمومی شده است.

***

باید با فتنه مسجد مکی قاطعانه برخورد کرد

امنیتِ حاج قاسم یا ناامنی عبدالحمید؟!

امنیتِ حاج قاسم یا ناامنی عبدالحمید؟!/ صف‌آرایی بانک‌ها مقابل رئیسی

محمدجواد لاریجانی، چهره شهیر اصولگرا و تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌المللی با اشاره به اظهارات و مواضع اخیر مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان، با بیان اینکه در مورد تحریکاتی که امروز آقای عبدالحمید انجام می‌دهد دولت های آقایان روحانی و خاتمی مسئول هستند، گفت: جبهه انقلاب بر اساس حق مداری و تحمل دیگران است. ما در مکتب اسلام دو مکتب بسیار مهم داریم. یکی مکتب اهل تسنن و یکی مکتب اهل تشیع. جمهوری اسلامی بر اساس اسلام منبعث از مکتب اهل بیت تشکیل شده و مکتب اهل بیت هم فقط برای ایران نیست.

به گزارش مشرق، وی یادآور شد: اساس کار ما بر این نیست که به مسائل فرقه‌ای دامن بزنیم اما ایشان (عبدالحمید) به طور کلی فاقد حیثیت علمی است و مدام به تمامِ تحریکات اجانب و فرقه های مختلف دامن می زند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: به نظر من این نیاز امروز وجود دارد که جبهه انقلاب با عبدالحمید تعارف را کنار بگذارد؛ او نمی تواند در داخل ایران باشد و بگوید که من ایرانی هستم ولی در کشور سیاست دشمنان ایران را پیش ببرد.

لاریجانی افزود: خدمتی که جمهوری اسلامی در منطقه سیستان و بلوچستان کرد در تاریخ این خطه بی نظیر است. به عنوان مثال این خدمت در حوزه زنان هم قابل توجه است، در آن منطقه که قبل از انقلاب حتی برای زنانشان شناسنامه نمی گرفتند و آنها را فرزند حساب نمی کردند، جمهوری اسلامی خانمها در این استان را به مدرسه فرستاد و برای آنها دانشگاه درست کرد. در استان سیستان و بلوچستان بهترین دانشگاه های کشور تاسیس شد، بیمارستان در این استان ساخته شد و بسیاری امکانات برای مردم سیستان و بلوچستان فراهم آورده شد.

وی گفت: دشمن زنان در منطقه سیستان و بلوچستان همین آقای مولوی عبدالحمید و اطرافیانشان هستند. اینها برای زنان ارزش قائل نیستند. خدمات عظیمی که جمهوری اسلامی ایران برای سیستان و بلوچستان داشته باید توسط جبهه انقلاب بازتاب داده شود و البته باید با فتنه، قاطعانه برخورد کرد.

لاریجانی اضافه کرد: مسجد مکی کاملاً مصداق مسجد ضرار است. یعنی مسجد نیست و آنجا دقیقاً محل توطئه است. برای پیامبر اسلام هم تخریب مسجد ضرار خیلی سخت بود اما مسجد توسط عده ای درست شده بود برای اشاعه افکار انحرافی و پیامبر دستور داد تا آن مسجد را خراب کنند. مسجد مکی امروز به مسجد ضرار تبدیل شده است. از آنجا حرف‌های متعفن بیرون می آید. حرف های اسلامی بیرون نمی آید. حرفهای کسانی از این مسجد بیرون می آید که در بیرون مرزها علیه اسلام توطئه می کنند. کار جبهه انقلاب در این باره کاملاً روشن است و باید در این زمینه محکم ایستادگی کند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان از ایران جدا شدنی نیست. جمهوری اسلامی خیلی قوی است. دشمن حتی نمی تواند یک وجب از خاک ما را جدا کند و جرات این کار را هم ندارد اما ما باید به داد مردم سیستان و بلوچستان برسیم و آنها را از این اغوا خارج کنیم.

لاریجانی یادآور شد: در بین برادران اهل سنت افراد بسیار دانشمند و افراد صادق وجود دارند که آنها باید میدان‌دار باشند. این دبدبه و کبکبه‌ای که این آقا (عبدالحمید) برای خود به هم زد از برکت جمهوری اسلامی بوده و البته در دوره اصلاحات که یک دوره‌ای طولانی در کشور ما بود برای همنوایی (توسط دولت وقت) با او هزینه زیادی شده است.[2]

*سخنان دلسوزانه و تحلیلی دکتر لاریجانی راهبرد جدیدی است که خاصّه پس از فتنه انگیزی های اخیر مولوی عبدالحمید؛ بایستی بر اساس آن حرکت کرد.

در همین حال، حجت الاسلام محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان نیز در سخنانی که گفته شد واکنش به اظهارات عبدالحمید بود، گفته است: چه بسا از علائم آخرالزمان باشد که عده‌ای در لباس عالم دین با اجرای احکام دینی مخالفت می‌کنند و از داعشی صفتان حمایت می کنند.

به گزارش رسا، وی می افزاید: با وجود اینکه مردم با بصیرت در ایام فتنه عمل کردند، اما متاسفانه برخی خواص از جمله کسانی که لباس عالم دینی به تن دارند، نتوانستند نمره قبولی در اغتشاشات اخیر دریافت کنند.

محامی همچنین گفته است: همین خواص که ادعای تدین دارند، زمانی که عده ای قمه کش، آشوبگر و داعشی صفت در خیابان به جان مردم افتادند، مردم را به شهادت رساندند و چادر از سر ناموس مردم کشیدند، سکوت کرده و موضعی نگرفتند؛ اما همین که نوبت به محاکمه و اجرای حدود الهی علیه این محاربین شد، شروع به صحبت پیرامون رحمانیت اسلام، حقوق بشر، حقوق زن کردند و به اسم اسلام با اجرای احکام اسلام مخالفت نشان دادند.[4]

این واکنش های پیاپی نشان می دهد که فتنه انگیزی های بیش از این مولوی عبدالحمید و مسجد مکی موجب اضرار مسلمین است و حتما بایستی جلوی آن گرفته شود.

همه مردم ایران و خاصّه برادران اهل سنت این سخن مهم شهید سلیمانی را به خاطر دارند که گفته بود: "جان ما فدای اهل سنت است".

و اکنون ناامنی های مولوی عبدالحمید به مصاف امنیت حاج قاسم رفته است و دود این قضیه اول از همه به چشم برادران اهل سنت خواهد رفت.

البته بدانیم که همچون همیشه، این قبیل فتنه انگیزی ها در لباس مذهب و غیره نیز به سادگی هرچه تمامتر و توسط دستان قدرتمند نظام اسلامی هضم خواهد شد...

***

1_https://fa.shafaqna.com/?p=1503620

2_mshrgh.ir/1452858

3_rasanews.ir/00339J

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 101
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 28
  • محتشم IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    این مولوی با مجادله با نظام / معامله با دشمن / فریب مردم / تحریک مردم به آشوب و بلوا / دروغ و ناراستی از دشمن نیز دشمنی بیشتری با ایران دارد / یکبار برای همیشه تکلیف او و مکان فتنه گریش را تعیین تکلیف کنید
    • سید IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      86 11
      اگر برخورد آل سعود با روحانی شیعه یعنی آیت اللّه باقر النمر به سبب مخالفت آن شهید با حاکم وقت طبق تشخیص عبدالحمید منطبق با فقه وهابیت است، بنا بر همان فقه با عبدالحمید هم به همان جرم باید به همان نوع مقابله شود!!!!
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      65 12
      چی بگم که دلمون خون هست از مماشات با اغتشاشگران و ارازل جایگاهدار
    • سعید IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      46 7
      مردک وهابی و مزدور بن سلمان قرائت کفرآمیز یهودی از اسلام را ترویج میکند، مردک بیسواد میخواست رقیب حقوق بشر باشد، یعنی حقوق حیوانات ناطق در غرب!
    • قریشی بوکانی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      68 8
      امثال مولوی عبدالحمید نماینده اهل سنت نیستند و ما اهل سنت همیشه پشتیبان ولایت و نظام هستیم
    • قریشی بوکانی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      9 3
      کلی زحمت کشیدم تایپ کردم
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      50 2
      کلیپهای جابجایی عبدالحمید رو که میبینم یاد ابوبکر بغدادی می افتم. چند تویوتا مسلح به کلاشینکوف دنبالش اسکورتش میکنن. اون اسلحه ها مجوز داره؟
    • ایرانی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      2 0
      جناب قریشی بوکانی خدا حفظتون کنه! بنده هم به عنوان یک شیعه اثنی عشری رفیق اهل سنت سنندجی دارم که سالهاست با هم رفاقت داریم و با دوستی با ایشان افتخار میکنم. امثال عبدالحمید تفرقه افکن و وهابیها به قربان عاقلان وطن پرست اهل سنت دوست دار رهبر فرزانه انقلاب و امام خمینی بروند!
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    18 24
    همین عبدالحمید وقتی از کاندیداتوری رییسی حمایت کرده بود البته برای بهره برداری سیاسی
    • سید IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      24 4
      از حسنک وزیر چه؟! حمایت نکرده بود؟!؟!؟!
  • KURD IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 7
    اصلن بحث مولوی عبدالحمید نیست
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    68 27
    امثال عبدالحمید کفش حاج قاسم هم نمیشوند! تاریخ هرگز ابوموسی اشعری را فراموش نخواهد کرد!!
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      9 31
      از کی تا حالا
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      33 6
      از زمان قابیل و هابیل تا قیامت
  • مصطفی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    55 6
    به خدا ما تو این مملکت به گل نشسته چرا باید انقدر بانک داشته باشیم . بابا بالن هم که می خواد بر هوا خودش رو سبک می کنه. کم کنند تعداد بانک ها رو . بانک ها رو در هم ادقام کنند تا بتونند مدیریت کنند. ته تهش ما یک بانک ملی می خواهیم و یک ملت بقیه رو جمع کنند حتی مجوز صندوق هم ندن . این بانک ها ربا خوری رو توی جامعه اسلامی راه می اندازند.
    • حمید IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      12 7
      میشه دقیقا بفرمایید این کامنت چه ربطی به این خبر داشت ؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      15 0
      صف‌آرایی بانک‌ها مقابل رئیسی
  • حمید ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    37 4
    این مردک دچار توهم شده.البته شارژ دلاری از طرف سعودی و نیز تفکر داعشی مسلک و وهابی این ادم را از معرفت و انسانیت دور کرده .کسی که به اهل بیت پیامبر(ص) بی احترامی میکنه باید حمایت رسانه ایی صهیونیست و امریکا و سعودی عنتر نشنال ها را داشته باشه.ولی کور خوانده.
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    12 45
    دانشگاه سیستان و بلوچستان از کارهای پهلوی است.
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      21 6
      آره جون عموی بیسواد نادان
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      25 4
      کل ایران در زمان پهلوی تو=100هزار دانشجو داشت.پزشکها هم از فیلیپین وبنگلادش وارد میشدند.
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      ده درصد
  • mazaher IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    51 8
    سلام،اگر ایشان را عالم اسلامی بنامیم ، باید بگویم که حضرت امام خمینی فرمودند که پر است از خیانت علمای اسلام به اسلام.
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      19 3
      دقیقا
  • CA ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    58 8
    وقت آنست که دم این داعشی قلاده آلسعود به گردن قیچی شود.
  • سید IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    32 2
    اگر برخورد آل سعود با روحانی شیعه یعنی آیت اللّه باقر النمر به سبب مخالفت آن شهید با حاکم وقت طبق تشخیص عبدالحمید منطبق با فقه وهابیت است، بنا بر همان فقه با عبدالحمید هم به همان جرم باید به همان نوع مقابله شود!!!!
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    39 2
    چرا این مردک وهابی رو نمیگیرن وهابیت و بهاییت هر دو زاده اَنگَلستان که هر وقت برنامه شومی دارند اینها رو فعال میکنند خجالت بکش عبدالحمید فتنه. دخترهای سنی بلوچ رو هم دیدیم چه رفتاری میکنید و به اسم سنت پیامبر تموم میکنید خجالت بکش
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    34 4
    وقتی نظام در برابر مشتی سلبریتی کم سواد و غربزده ودربرابر تهمتها فحاشیها وسیاهنمایی های انها از خود ضعف نشان می دهد امثال عبدالحمید هم باید شاخ بشوند و احساس امنیت داشته باشند
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    44 14
    واقعا گرانی هیچ توجیهی نداره. ما به اقای رییسی رای دادیم چون امید داشتیم حضور ایشون میتونه اوضاع رو بهتر کنه ولی متاسفانه روال همونه. فقط راس ها عوض شدند
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      34 9
      همه چی درست میشه . کافیه که نفوذیها قلع و قمع بشن
    • علـی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      7 0
      آقای رئیسی خیلی زرنگ باشه گندکاریها و چاه‌های ویل تاسیسی توسط حسن رو طی دو سه سال درست کنه خیلی هنر کرده...!
  • ناشناس IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    17 0
    ما خود اشتغالی کردیم تقریبا ۱۵۰ میلیون از یک نفر قرض گرفتیم الان یه نامردی ۱۵۰ میلیون که جنس بوده خورده و در رفته ما موندیم با بدهکاری با اینکه بازنشسته هستم و حقوق ۹میلیون می گیرم و می توانم قسط بدم به هر بانکی مراجعه می کنم برای وام می گن جلوی وام‌ها را گرفتن اگر قانون میذارید پس قدرت اجرای هم داشته باشید
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    21 4
    در بین اهل تسنن ادمهای فاضل و وفادار به انقلاب کم نیستند که یک خاین امام جماعت این مسجد با شد هر چه زودتر باید کنار گذاشته شود . فرض کنید این شخص شیعه بود و در عربستان بود شک نکنید گردنش را می زدند. مماشات هم حدی دارد
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    49 5
    عبدالحمید و بکنید تو گونی بفرستید واسه اربابش بن سلمان تا اونجا که مهد اسلام و آزادی بیان و دور از اعدام و زندان و . . . هست زندگی کنه .
    • mehdi IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      6 1
      خب برید بکنید تو گونی ....چرا نمیرید
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      2 2
      مگه شهر هرته ؟؟
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    11 2
    حاج قاسم و مقاومت ، ملتهای مظلومی که گرفتار ویروس (وهابی صهیونیستی) که توسط غرب و ژن های یهودی بنام عربی که عرب اصیل نیستند ، را درمان کرد و این دور از انتظار نبود که طبیب هم دچار این ویروس شود . این ویروس هم از بین خواهد رفت تا اشتباهات صدر اسلام اتفاق نیفتد و دوباره امت ناب محمدی تکه پاره نشود در این مملکت . بهر حال ابرهه با تمام لشکر در راه است و ما هم توکل مان به خدای واحد و محمد و آل محمد
  • FR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    53 8
    حرام لقمه عبدالحمید !
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      4 41
      چرا دنیا و آخرتت رو می‌فروشی.
    • فامیل دور IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      14 1
      شما یه نگاه به خدم و حشم عبدالکثیف وهابی بنداز متوجه میشی که حروم لقمه یعنی چی چکار نمیکنه این دلارهای عربی
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    6 2
    اگر بصیرت باشد چه سنی چه شیعه، فرقی ندارند. امان از روزی که بصیرت نباشد. صد وای از روزی چشمی به دست بیگانه باشد. هزاران وای بر زمانی که عالم باشد چشمش به دست بیگانه باشد و بصیرت نداشته باشد.
  • یزدان IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 31
    اگر حق رو تونستی خاموش کنی مشرق انسانهای حق گو رو هم میتونی درود بر مولوی مرد خدا
    • ایرانی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      2 1
      مولوی مرد خدا؟!!!! خخخخخخ........ چقدر این وهابیها احمق هستند که جای حق و باطل رو درست برعکس تشخیص میدهند!
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      1 0
      شما یکی از خطبه هایش را کامل نگاه کنید همگی تبلیغ سکولاریسم هست. او وقت بهش میگی مرد خدا
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    6 3
    سردار سلیمانی پرچم ایران را برد و بر ساخل مدیترانه نصب کرد. کوریدور چین-ایران-سوریه بزرگترین هدیه سلیمانی به امپراطوری ایران بود.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    32 1
    عبدالحمید بدان تو نه از مرحومان شرعتمداری و نه از شَبیر خاقانی و نه از منتظری بالا تر نیستی حد خود را بدان به حمایت وهابیت سعودی دلخوش مباش
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    38 0
    از ما گفتن و از نظام نشنیدن، این مولوی عبدالحمید رو از خارج تحریک می کنند مخصوصاً از طرف عربستان تا خودش رو رهبر دینی منطقه یعنی سیستان و بلوچستان ببینه و سایر اهل سنت کشور و با مواضع تند و غیرمستندی که می گیره اپوزسیون رو همراه خود کنه و به خیال واهی خواب های پوچ ببینه. بابا از مرحوم منتظری که گنده تر نیست، چرا نظام اسلامی تا این حد اعتماد به نفس خود رو از دست داده؟!! یه تشر هم به آقای رئیسی باید زد، جناب رئیسی مردم به شما رای دادند که به فکر معیشت اونها هم باشی. مرتب سفر استانی میری، خسته نباشی و ممنون اما مردم نتیجه اقدامات شما رو وقتی از سوپر مارکت سر کوچه خرید می کنند متوجه خواهند شد! چرا بازار رو به امان خدا رها کردید؟ ما از روحانی نالیدیم به خاطر همین وضعیت حالا شما هم همون راه رو میرید؟!! اگر به همین منوال ادامه پیدا کنه به خدا قسم معلوم نیست ملت حزب الله هم دیگه بتونه از شما حمایت کنه. حواستون باشه، نخواستند در بین نیست ، نتوانستن ست! بخواهیم حمایت کنیم هم نمی توانیم! زودتر فکر چاره باش سید بزرگوار. خیلی زود.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    7 44
    حرف های بحقی میزند بدون جبهه گیری گوش کنید
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    17 0
    مماشات با اين مهره ی وهابيت کنار بگذارید وجلو فتنه‌ گری اورا بگیرید
  • یا حسین IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    21 1
    این عبدالحمید دست نشانده آل سعوده این استاد عبدالمالک ریگی که دستش به خون خیلی از مردم بیگناه آلوده بود.
  • مصطفی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    21 1
    متاسفانه سخنان مولوی عبدالحمید مخالف با مبانی فقه حنفی است، اگر در یک حکومت اهل سنت مثل عربستان کسی این حرف ها را بزند ، علمایشان او را مرتد اعلام می کنند. کاملاً واضح است که سخنان وی مبنای علمی ندارد بلکه می خواهد از احساسات و نارضایتی های موجود سواستفاده کند،ضمن اینکه شنیدم ایشان اصلاً اصالت ایرانی ندارند بلکه گویا اصالتاً افغانی هستند.
    • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      اشتباه تایید شد.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 0
    فرقی چندان بین خروج عبداحمید یاخاتمی یاگروهکها و....نیست هزینه سکوت اغلب بیشتر از مقاومت است
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 0
    ابوموسی اشعری است که شمشیر مالک را برگردنش بگذارید روز و شب را روشن عوض می کند
  • علی افصحی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    41 17
    الحق امامین انقلاب اسلامی امام خمینی و امام خامنه‌ای استاد برخورد با مساجد ضرار در بعد از انقلاب اسلامی بوده و هستند. یادمان نرفته فتنه عزالدین حسینی در کردستان که در لباس دین از کومله و دموکرات کمونیست و سایر گروهک های ضدانقلاب دفاع می کرد و از سنگر مسجد و نماز جمعه!، ونیز جریان حزب خلق مسلمان با هدایت شریعتمداری و حسن پسرش که الان رسما با سیا همکار است و نیز آقای منتظری که پیچیده ترین مسجد ضرار را با حسینیه و کرسی درسش ایجاد کرده بود و...با این که در هر زمانی که مسجد ضراری باب می شود انقلابیون بی تاب و خواستار تعطیلی آن مسجد و دستگیری بانی ضرار، اما امام خامنه‌ای پس از امام خمینی می داند و از مرادش یاد گرفته که ابتدا مردم ساده دل را از رندها جدا سازی کند بعد با رندان مزدور برخورد کند. امام خامنه‌ای نقل فرمود که در جریان خلق مسلمان در آذربایجان و تبریز همه بی تاب بودند و نگران و کسی پیشنهاد کرد از قوه قهریه استفاده شده و نیرو فرستاده شود امام فرمود نه لازم نیست خود مردم تبریز حساب خلق مسلمان را می رسند و به موقع حسابش را رسیدند. بعد اصفهان عزیز صفش را از آقای منتظری جدا کرد بی آن که به مردم ساده دل متدین آسیبی برسد. عبدالحمید هم از این قاعده جدا نیست. عبدالحمید سال ها با رندی مردم را فریب داده و دور خود به نام مدافع حقوق اهل سنت دور جمع کرده اما ناگهان از ادعای پوچ تجاوز دفاع کرده و از حزب حاسوسان بهائیت! و فتنه فتنه گران قاتل و ویران گر پشتیبانی نموده و.... ! اگر امام خامنه‌ای بصیر نبوده و چون هریک از ما از روی احساسات همان اول برخورد می کردند ماهیت مزور و سالوس و ضد امنیتی عبدالحمید اصلا روشن نمی شد و او به عنوان مولوی !اهل سنت مطرح می شد و مسجد مکی هم می شد کعبه ضد انقلاب و رندان جاسوس و هزینه بر نظام!اما امام خامنه‌ای با صبر علوی تدریجا ماهیت باطنی و عمیق عبدالحمید را برای مردم آشکار کرده و می کنند تا روز موعود برسد و خود مردم شریف اهل سنت زاهدان صفشان را از او جدا کنند.
    • ژینا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      3 0
      احسنت برادر.تحلیل ها و نظراتتون بسیار ارزشمند و به جاست.راه نجات کشور حمایت از رهبریست
  • فرشاد IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    35 6
    با تشکر از آقای جواد لاریجانی در خصوص سخنانش در مقابل این شیطان وهابی صفت خوشحالم که بالاخره یکی از خاندان لاریجاین که از اول در این نظام دارای مسئولیت بودند از لاک احتیاط بیرون آمد و در دفاع از ولایت و اسلام و ایران موضع اشکاری گرفت امیدوارم ای جرقه نبوده باشد همچنان به مواضع حق خود ادامه دهد
  • مجتبی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    14 0
    بااین فتنه گرازمنتظری وغیره بالاترنیستندبرخوردمحکم وانقلابی انجام شود
  • حسن IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    6 0
    دادگاه مخصوص روحانیت شامل روحانیت اهل سنت هم است . محترمانه دادگاهی و اقدام قانونی بعمل آید.
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      2 0
      توی نماز جمعه باید چیا گفته بشه ؟
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 3
    مشکل کشور تورم و گرانی است مردم برای گرانی و تورم اعتراض می‌کنند چرا مسعولین پاسخ به اعتراض کننده ها نمیدهند چرا مسعولین کشور با خبرنگاران جلسه نمیگذارند چرا جواب اعتراض کننده ها را نمیدهند چرا خبرنگاران را زندانی می‌کنند چرا رانت خوران و اختلاس کننده ها را محاکمه نمیکنند چرا کارهای تولیدی برای جوانان کشور فراهم نمیکنند کشور ایران مال همه است حرفهای آقای عبدالحمید مولوی درست است دولت باید به اعتراضات جوانان کشور پاسخ تهیه کند جلسه با آنها بگذارد
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    11 2
    مسجد ضرار باید خراب شود همانطدری که پیغمبر خدا خراب کرد
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 2
      بیار و اون موقع مسجد خراب کن‌
  • JP ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 3
    آقای ترامپ قمار باز.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    7 46
    عبدالحمید: دیندار یا بی دین، ایران متعلق به همه ایرانی هاست. خدا این مرد بزرگ رو برای کشورمون حفظ و دشمنانش رو نابود بکنه.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 8
    چرا یک نفر نمی گوید علت استقبال برخی از سخرانی های مولوی در مسجد ضرار چیست؟
    • حمید IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      7 0
      گفتن نداره. حال طرفداران مورد نظر جنابعالی (اگر بشه بگی طرفدار! ) مشخصه!اکثریت مطلق‌شون همون اراذل و اوباش بزدلی هست که یا شبانه یا در شلوغی کذایی که درست میکنن، آدم میکشن. یا وحوشی هستند که یه پیرمرد رو می‌دزدن میبرن توی بیابون با شلیک سه گلوله به سرش شهیدش میکنند...!!!!!!!
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      0 1
      حمید پس بگو نصف مملکت ارازلن
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    58 1
    مرد حسابی بانک دی بما جانبازانی که نفوذ واشنا ندارند حتی ریالی وام نمیده. ومانده بالای پنجاه ملیونی میخواد وبهانهای بنی اسرائیلی میارن. وتازه اگه از خان دوم هم ردبشی ضامنهای معتبر قابل قبول خودشونو طلب میکنن.اونوقت شما ازبانکهای دیگه دلخوری.بانکها چهل سال بطور دلخواه ملتو به انواع مختلف غارت کرده آمد وحالا سختشونه که آن سنت سیئه رو کنار بردارند
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    25 1
    مرگ بر عبدالپلید مشوق آدمکشی
  • حسین IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 0
    این مزدور تفرقه افکن رو جلوش چرا نمگیرند؟از موقیت داره سوء استفاده می کنه پول از اربابای سعودیش گرفته بلند گوی آنها شده
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    3 21
    بجای این حرفها برید ازش یاد بگیرید که نماز جمعه رو چطور برگزار میکنن
  • م IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    18 0
    اميرالمومنين (ع): نيکوکار از کار خوب (خود) بهتر و بدکار از کار بد (خود) بدتر است. آقای عبدالحمید رفتارشما منافقانه است ومطمئنا نفاقی که در وجودشما بوده تازه نمایان شده
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    6 39
    من عبدالحمید رو قبولش دارم
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      5 0
      ان‌شاالله با ایشون و به اتفاق ارذل اوباش آدمکشش با هم محشور خواهید شد...
  • ناشناس IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    5 2
    قوه مقننه و مجریه هیچکدام عرضه انجام کاری را ندارند.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    31 7
    اف به ذات پلید ادم های پست مثل عبدالپلید
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      1 0
      تف به ذات پلیدش
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 0
    مثل آدم داشتیم زندگی میکردیم...
  • جاوید ایران اتمی US ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    28 0
    حرفی زده بی نقص، من تکمیلش میکنم، این مسجد که محل دورهمی و نا امنی و نقشه کشی علیه ایران شده باید بر سر خود عبدالحمید خراب بشه. امیدوارم یه عده فکر نکنن مسأله مخالفت با سنی هاست، اصلاً‌ربطی به سنی و شیعه نداره، این یارو قصد ایستادن در برابر حاکمیت کشور داره و باید از سر راه برداشته بشه، مگه شوخیه یک نفر در یک‌گوشه ای از کشور برای خودش جزیره تشکیل بده خیال کنه هر کاری میتونه بکنه. این افرادی که در نماز جمعه های مسجد ضرار عبدالحمید لباس انتظامات سبز رنگ میپوشن جریانش چیه؟ اینها خودسرانه برای خودشون انتظامات تشکیل دادن یا به تایید کشور رسیده؟! عبدالحمید دیگه وقتشه کرکره رو‌ پایین بکشی، به نفعته تمومش کنی، من اینو میبینم یاد علمای! وهابی عربستان میفتم که چهره خوفناکی دارن!! یکمم شبیه دزدان دریایی هستن.
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 3
      تو برو اگه جرات داری اتمت رو بساز
  • علی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    42 0
    آقای رئیسی اگر میخواد یه باقیات صالحات واسه خودش بجا بذاره فقط و فقط باید یک سیستمی در بانک‌ها قرار بده که اولاً بانکها فقط به کارمندای خودشون وام ندن. بعدشم تصمیم‌گیری برای تعیین صلاحیت وام‌گیرندگان از یه مرکز یا کمیته خاصی غیر از رئیس و معاون هر بانکی صورت بگیره که به یکی میلیاردی تسهیلات بدن و یکی دیگه رو واسه 50 تومن دق بدن! (البته نه همه روسا و معاونین بانکها ولی متاسفانه کم نیستند که هرکاری دلشون مبخواد انجام میدن...)
  • ققنوس IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    36 1
    عبدالحمید با توجه به اینکه حکومت اسلامی رو متهم کرده، و مدرکی ب ای اثبات دروغش نذاره، از عدالت ساقط و شرایط امامت نماز رو از دست داده.
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 1
      دقیقن به چی متهم کرده ؟
  • یاران امام IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    25 1
    عبدالحمید اسماعیل زهی را باید زیر ذره بین نگه داشت. ایشان از سعودیهای وهابی فرمان می گیرد.
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 1
      پس تا الان دلیل و سند قطعی وجود نداره
  • حسين DE ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 1
    آقاى محمد جواد لاريجانى شما كه اينگونه در ارتباط با اظهارات و مواضع آقاى مولوى عبدالحميد اظهار نظر كرديد اگر واقعاً در گفتار خودتان صادق هستيد لطفاً يك اظهار نظر صادقانه هم در مورد عملكرد و مواضع برادران خودتان در زمانيكه يكى قاضى القضات بود و طبرى ها را پرورش داد و ديگرى رئيس صدا و سيما و رئيس قوه مقننه بود و برجام را در عرض بيست دقيقه تصويب كرد انجام دهيد
  • عبدالزهی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 5
    شما هایی ک به مولوی توهین میکنید. آیا کور هستی یا خودتون رو به کوری زدید.
    • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      3 0
      عینک بزن ، مثل اینکه خودت کوری !
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 5
    من که ازش راصی هستم . این از رای من
    • CA ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      6 0
      اگه داعشی‌ها از او راضی نباشن کی باشه؟؟
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    درود
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 0
    اگه مولانا این حرفها رو نگه آل سعود حقوق شو قطع می کنه.بنده خدا مجبوره مواضع همسو با آل سعود داشته باشه....کاش روش جناب ‌‌مولوی عبد العزیز رو در پیش می گرفت.
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 1
    درود بر روح بلند شهید عزیزمان حاج قاسم
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 1
    جالبه ازعبدالحمیدهرچی میخواهید میگید...
  • محمد IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    3 0
    حضرت مولوی الحمید با دانشی که دارد میتواند رهبر جهان کفار باشد.
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    1 0
    همان طور که اول انقلاب در خاموش کرون فتنه کومله و قاسملو از بارزانی کمک گرفتیم میتوانیم در خاموش کردن فتنه عبدالحمید از طالبان کمک بگیریم چون هر دو دیوبندی هستند.
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    4 0
    وقتی یک جنایتکار یک پلیس را شهید می کند عبدالحمید زمین را به زمان می دوزد تا جنایتکار را تبرئه کند چون با قاتل خویشتن پنداری می کند. وقتی یک تروریست یک عالم سنی را به قتل می رساند چندان واکنشی نشان نمی دهد چون با تروریست ها خویشتن پنداری می کند. وقتی یک تروریست توسط پلیس جانش را از دست می دهد او خواهان قصاص می شود. بنابراین از یک طرف از حاکمیت می خواهد دست روی دست بگذارد و از سوی دیگر جنایت کاران را تشویق می کند به جرم ادامه دهند.
  • از شهرستان سراب IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    متاسفانه زندگی شخصی ایشون پر از اما و اگر هست چندین زن داره اتوموبیلهای گرانقیمتی سوار میشه و بنوعی میخواد با سخنان عموادوستانه برای خودش طرفداران خارجی و داخلی کسب کنه و در اینده صاحب قدرت بشه جالبه رسانه های غربی که همیشه افکار چنین اشخاصی رو به مسخره میگرفتند الان شدند حامی این شخص گویا اینیشتین داره سخنرانی میکنه اقای مولوی شما خودتون برای رفع مشکلات بلوچهای عزیز چکار کردید؟ برای پیشرفت یک منطقه نمیگم دولت هم نقش داره ولی مردم اون منطقه هم نقش دارند و جغرافیا هم نقش داره هر جا امنیت نباشه رفاه نخواهد بود کدوم انسانی در جایی که امنیت نباشه میاد سرمایه گذاری میکنه؟ مسکن میخره؟ اشتغالزایی میکنه؟
  • اسماعیل خراسان IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 1
    حرف الکی ننویسید کسی ندارد
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    یک نامرد پیدا شده بالای تریبون چرت و پرت میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس