کد خبر 1446707
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
علی نیکزاد

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل سیادت جمهوری اسلامی ایران بر فضای بیرونی، آمریکایی های راهی جز ترک منطقه نداشتند.

به گزارش مشرق، علی نیکزاد روز شنبه در مراسم یادواره ۲۷ شهید حوزه مقاومت نینوای بادوله در استان بوشهر افزود: آمریکایی ها به این نتیجه رسیده بودند که بدون تصمیم ایران، کاری در منطقه نمی توانند پیش ببرند و به همین دلیل روشن، منطقه را ترک کردند.

وی افزود: البته دشمن برای توطئه چینی بر علیه نظام اسلامی و مردم ایران بیکار ننشسته و جنگ ترکیبی را آغاز کرده است.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک بخش از این جنگ ترکیبی توسط رسانه ها وابسته به آنها انجام می شود تا با شکاف بین مردم و مسئولین جمهوری اسلامی این اتحاد و همدلی را از بین ببرند.

وی ادامه داد: همان گونه که شهدا برای جلوگری از تجزیه ایران جان خود را تقدیم این آب و خاک کردند، اکنون نیز جوانان امروز ایران اجازه نمی دهند که دشمن به نیت شومش دست پیدا کند.

نیکزاد یادآور شد: در بخش دیگری از این جنگ ترکیبی، دشمن موضوع اقتصاد را نشانه گرفته است تا با ایجاد مشکلات اقتصادی در قالب های مختلف، زمینه نارضایتی مردم را فراهم سازند.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه ما مسئولین موظفیم در این جنگ ترکیبی نرم دشمن، با سعی و تلاش فراوان و بدون منت، نقشی ماندگار برای خدمت بیشتر به مردم و رفع مشکلات آنها به خصوص در حوزه اقتصادی داشته باشیم.

وی خطاب به جوانان و اقوام اعلام کرد: نباید گول شعارهای دشمن که در قالب های مختلف انسجام ملی را هدف قرار داده بخوریم و نیاز است که با اتحاد و انسجام، این توطئه ها را نقش بر آب کنیم.

نیکزاد در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه شهدا در اسلام، گفت: شهدا نماد عشق به اسلام و وصیت نامه آنها سرشار از فداکاری عزت و اعتلای نظام و اسلام است.

وی افزود: نقش شهدا در حفظ و یک پارچگی کشور قابل ستایش است و آنها بودند که با تقدیم جانشان، اجازه ندادند برنامه های دشمن برای تجزیه این خاک عملیاتی شود.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف برگزاری یادواره شهدا، اظهار کرد: یکی از مهمترین هدف برگزاری این یادواره ها، آشنایی بیشتر جوانان با خط فکری شهداست که می توانند آنها را در مسیر شهدا قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    ما که چیزی از خروج آمریکایی ها ندیدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس