کد خبر 1452532
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
رفتارهای ساپینتو خسته کننده شده/ استقلال برنده نشود، عقب می‌ماند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه کمتر سابقه داشته یک مربی در استقلال این اندازه اخراج شود، گفت: رفتارهای ساپینتو خسته کننده شده و حرف‌های ما برای او تکراری.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در خصوص شرایط این روزهای استقلال برای دیدار برابر تراکتور گفت: استقلال بعد از اینکه تعطیلات جام جهانی تمام شد و بازی‌هایش شروع شد، عملکرد خوبی نداشت. آنها نتوانستند از این ۴۰ روز استفاده کرده و به هماهنگی تیمی و کارهای تاکتیکی برسند. تفاوت بین استقلال بین جام جهانی و قبل از آن بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: آبی پوشان کار تاکتیکی خوبی ندارند و به دنبال این هستند که به حسب اتفاق به نتیجه برسند. بعد از گذشت ۱۴ بازی سرمربی یک تیم باید هم بازیکنانش را شناخته باشد و هم کارهای تاکتیکی را به بازیکنانش دیکته کرده باشد اما استقلال خوب بازی نمی‌کند و انتظارات هواداران و اهالی فوتبال را برآورده نکرده است.

ورمزیار در خصوص دیدار روز ۵ شنبه استقلال برابر تراکتور تبریز گفت: تراکتور یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران است. هوای سرد در تبریز می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود و کار را برای آبی پوشان سخت کند. ساپینتو با بازگشت محرومانش نمی‌تواند بهانه‌ای داشته باشد و باید تیمش به نتیجه دست پیدا کند. اگر این اتفاق صورت نگیرد او از کورس بالانشین‌ها عقب می‌ماند و تیم‌های دیگر جای او را خواهند گرفت. بنابراین باید با یک آنالیز خوب و شناخت خوبی که از حریف پیدا می‌کند، ترکیب تیمش را براساس نقاط ضعف تراکتور در زمین بچیند تا بتواند به یک برد حساس دست یابد. ضمن اینکه استقلال و تراکتور مجدداً هفته آینده و این بار در تهران در جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت و هر تیمی که در این دیدار برنده باشد، شرایط روحی خوبی برای دیدار سه شنبه آینده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نسخه ساپینتو در استقلال اینگونه پیچیده می‌شود

صادق ورمزیار در مورد رفتارهای غیرحرفه ای ساپینتو و اخراج‌های پی در پی این مربی گفت: خسته شدیم اینقدر صحبت‌های تکراری در مورد رفتار غیرحرفه ای ساپینتو کردیم. از یک مربی که در اروپا کار کرده، بعید است چنین رفتارهای غیرحرفه ای از خود نشان دهد. او پول گرفته تا استقلال را به قهرمانی برساند. تیمش را به آرامش هدایت کند و از حاشیه‌ها دوری کند. نه اینکه با هر اتفاق کوچکی خود را به میان درگیری و دعوا بیندازد و در پایان هم با دریافت کارت از بازی بعد محروم شود. تا به حال سابقه نداشته در طول سالهای گذشته سرمربی ای به استقلال بیاید که در ۱۵ بازی، ۴ بار اخراج شده باشد. باشگاه استقلال باید نسبت به این رفتار غیر اخلاقی سرمربی واکنش بیشتری داشته باشد تا این سرمربی در نیم فصل دوم تغییر رویه داده تا شاهد چنین رفتارهایی از او نباشیم.

کارشناس فوتبال در خصوص فصل نقل و انتقالات و حساسیت آن برای استقلال اظهار داشت: آبی‌ها قطعاً به چند بازیکن نیاز دارند. بازیکنانی که بتوانند در نیم فصل دوم نقاط ضعف استقلال را برطرف کنند. شاید گفتن من در مورد پست‌هایی که نقاط ضعف دارند، درست نیست. به طور حتم کادر فنی استقلال و در رأس آنها سرمربی می‌داند که چه بازیکنانی نیاز دارد که بتواند ضعف‌های نیم فصل اول خود را پوشش دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال باید بیشتر از اینها نمایش بهتر از خود ارائه دهد. هواداران نسبت به بازی‌هایی که استقلال انجام می‌دهد، راضی نیستند. بنابراین کادر فنی تمام تلاش خود را به کار ببندد تا استقلال بتواند در نیم فصل دوم هم زیبا بازی کند و هم نتیجه مورد نظر را کسب کرده که در پایان فصل یک بار دیگر جام را بالای سر ببرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    0 0
    این حرفو به اونایی بزن که وقتی اسم سرمربی خارجی میاد آب از لب و لوچشون میریزه
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    0 0
    دوباره یک مربی امد و عده ای به دنبال ان هستند تا با جوسازی او را اخراج کنند و میلاردها تومن از پول بیت المال را هدر بدهند ؟ تا دوباره از یک مربی خارجی دیگر پورسانت بگیرند؟ بی شرفی تا کجا ؟ بی شرفی تا کی ؟ رسانه ها هم بازیچه دست این افراد هستند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس