روزنامه

هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا با پیروزی یوونتوس ادامه یافت.

به گزارش مشرق، هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا از ساعت ۲۱ با برگزاری دو دیدار بین‌ تیم‌های کرموننزه مقابل یوونتوس و فیورنتینا برابر مونزا پیگیری شد.

در اولین بازی، یوونتوس رده سومی در شرایطی به مصاف کرموننزه رفت که این تیم تا قبل از هفته شانزدهم در رده هجدهم جدول جای داشت و با ۲۶ گل خورده و تنها ۷ امتیاز وضعیت مناسبی نداشت و تنها تیم‌های سمپدوریا و هلاس ورونا را به ترتیب با ۶ و ۵ امتیاز پایین‌تر از خود می‌دید.

یوونتوس که در هر ۶ بازی اخیر خود پیروز شده و گلی دریافت نکرده بود، در این بازی همین روند را ادامه داد و با تک گل آرکادیوش میلیک در وقت‌های اضافه یک بر صفر پیرور میدان شد. با این نتیحه تعداد بردهای متوالی یوونتوس برابر کرموننزه به عدد ۲۰ رسید.

در دیگر بازی همزمان فیورنتینا در خانه پذیرای مونزا بود. این بازی در شرایطی برگزار شد که فیورنتینا با ۱۹ امتیاز در رده دهم و مونزا با ۱۶ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار داشتند. جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. آرتور کابرال در دقیقه ۱۹ برای میزبان و کارلوس آگوستو در دقیقه ۶۱ برای مونزا گلزنی کردند.

فیورنتینا که در ۵ بازی اخیر خانگی خود شکستی را متحمل نشده بود، این بار نیز به تساوی رضایت داد تا به فکر هفته‌های آتی سری‌آ ایتالیا باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس