حاتمی‌کیا: اشک‌های حاج قاسم را پس از فیلم به‌وقت شام دیدم

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینما گفت: حاج قاسم سلیمانی فیلم به وقت شام را دید و من چشمان اشک آلود او را پس از تماشای فیلم دیدم.

به گزارش مشرق، ابراهیم حاتمی کیا سه شنبه ۱۳ دی در برنامه تلویزیونی ملک سلیمان درباره نمایش فیلم به وقت شام در حضور سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: فیلم نامه به وقت شام را برای حاج قاسم فرستاده بودم. البته این فیلم در مورد حاج قاسم نیست و به شکلی سینمایی به این موضوع می‌پرداخت. الحمدلله پس از تماشای فیلم، چشمان اشک آلود حاج قاسم را که دیدم، نفسم باز شد.

وی افزود: شاید تمام دیدارهای من با حاج قاسم به ۱۰ ساعت نرسد اما انرژی که از ایشان گرفتم، باعث شد طرح سریال حضرت موسی را بپذیرم. بعد از شهادت ایشان شش یا هفت ماه در منطقه تحقیق کردم و او را شناختم. اگر حاج قاسم را نمی‌شناختم قطعاً سراغ سریال حضرت موسی نمی‌رفتم. در بخشی از تحقیقات به این نتیجه رسیدم که حاج قاسم در همین توفان‌ها می‌رفت. او به آنچه که انجام می داد شک نداشت.

حاتمی کیا افزود: برخی دوستان توصیه می‌کردند در آن زمان وارد این بحث‌ها نشوم اما در حال حاضر همگان دیده‌اند که داعش چه کرده است؛ داعش در شیراز چه کرد. اخیرا هم مقام معظم رهبری اشاره داشتند که باید از این وقایع گفت.

این کارگردان سینمای دفاع مقدس اضافه کرد: در اولین دیدارم با حاج قاسم خیلی صریح اعتراض کردم و گفتم من التماس می‌کنم به سوریه بروم. وقتی درباره فعالیت‌های حاج قاسم تحقیق کردم، فهمیدم او چقدر درد می‌کشیده است. در شرایطی که هیچ نشانه مثبتی دریافت نمی‌کرد، تنها چیزی که حاج قاسم را پیش می‌برد، ارتباطی بود که با آقا داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس