ولایتی

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی و رئیس اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی هم مرد میدان و هم راهگشای بن‌بست‌های دیپلماسی بود و در عین حال از برقراری ارتباط وسیع با مردم غفلت نمی‌کرد.

به گزارش مشرق، علی اکبر ولایتی روز چهارشنبه در نشست اجلاس بین المللی مکتب شهید سلیمانی که با حضور جمعی از میهمانان خارجی در اجلاس سران در حال برگزاری است، گفت: الگوی حکمرانی در مکتب شهید سلیمانی برگرفته از سیره نبوی و اهل بیت (ع) بوده است و این الگو در زمان ما توسط امام خمینی (ره) روزآمد شده و توسط رهبر انقلاب به کمال رسیده است.

وی افزود: شهید سلیمانی دارای شخصیتی چند وجهی بود. ایشان هم مرد میدان و هم راهگشای بن‌بست‌های دیپلماسی بود و در عین حال از برقراری ارتباط وسیع با مردم غفلت نمی‌کرد.

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی و رئیس اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی تجربیات خویش در میدان نبرد و حوزه دیپلماسی را به زبان ساده و در قالب ذوقیات و عواطف مردم به آنها منتقل می‌کرد.

ولایتی ادامه داد: از آنجایی که توده‌های مردم و ملت‌های مسلمان منطقه به سادگی و روشنی از اهداف و اقدامات بسیار ارزشمند وی مطلع می‌شدند و آن را در چارچوب اعتقادات و مسائل خویش می‌یافتند و با رغبت تمام به وی پیوسته و از او تبعیت می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس