جان‌فدا| ایتالیایی‌ها هم برای «حاج‌قاسم» کتاب نوشتند

مدیر گلزار شهدای کرمان گفت: امروز یک گروه ایتالیایی به گلزار شهدای کرمان آمدند و کتابی را که به زبان ایتالیایی برای حاج‌قاسم تدوین کرده بودند را اهدا کردند.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: زائرانی از خارج کشور به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی به کرمان آمده‌اند و امروز نیز گروهی از ایتالیا آمدند و کتابی که به زبان ایتالیایی تدوین کرده بودند را به گلزار شهدای کرمان تقدیم کردند.

وی بیان کرد: مراسم سومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی از ۸ تا ۱۸ دی‌ماه جاری در جریان است و در این لحظه‌ای که با شما صحبت می‌کنم جای پا در گلزار شهدا نیست و حضور زائران به‌حدی‌ست که الان به ذهنم آمد به دوستان بگوییم از تریبون اعلام کنند عزیزانی که زیارت کردند فضا را برای دوستان و زائران جدید تخلیه کنند و اجازه دهند جمعیت بیشتری از برکت مزار حاج‌قاسم استفاده کنند.

مدیر گلزار شهدای کرمان ابراز داشت: مردم ما قدردان شهدا و حاج‌قاسم عزیز هستند و به آنها احترام می‌گذارند.

حسنی‌سعدی از وجود مزار پاک یک‌هزار و ۳۰ شهید گرانقدر در گلزار شهدای کرمان خبر داد و تصریح کرد: حضور مردم در گلزار شهدای کرمان و گلزارهای شهدای سراسر کشور این را می‌گوید که آنها زیارت شهدا را جزو باورها و اعتقادات دینی خود می‌دانند.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی موکب‌ها در مسیر خیابان شهدا بیان داشت: از مردم عزیز تشکر می‌کنم که با ایجاد موکب‌ها تداعی‌گر راهپیمایی اربعین شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس