جان‌فدا| عهد دوباره جوانان ترکیه‌ با «حاج‌قاسم» در گلزار شهدای کرمان/ سخنان امام خامنه‌ای برای ما حجت است

موکب‌دار کشور ترکیه: ما از دوستداران حاج‌قاسم هستیم و آمده‌ایم دوباره با حاج‌قاسم عهد ببندیم که راهش را ادامه خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم که پرچم مقاومت که به دست ایشان برافراشته شده بر زمین بماند.

به گزارش مشرق، با نزدیک شدن به سالروز شهادت حاج‌قاسم، بر جمعیت زائران گلزار بین‌المللی شهدا کرمان افزوده می‌شود و مردم سعی می‌کنند خود را از تمام نقاط کشور و خارج کشور به کرمان برسانند تا در این مراسم شرکت کنند.

در حال بازگشت از مزار حاج‌قاسم بودم که با موکب تازه تاسیسی روبه روشدم. رفتم جلو، پرسیدم این موکب مربوط به کدام کشور است که مترجم گروه آمد جلو و گفت این موکب از کشور ترکیه و شهر استانبول است. داخل موکب شدم و سلام‌وعلیکی کردم و از آنها خواستم یک نفرشان با من صحبت کند.

آدام یلری را به نمایندگی از گروهشان انتخاب کردند و من با آدام یلری به گفت‌وگو پرداختم.

آدام یلری اظهار کرد: ما از استانبول ترکیه به همراه ۳۰ نفر به کرمان سفر کرده‌ایم تا در مراسم سومین سالگرد سپهبد شهید سلیمانی شرکت کنیم زیرا ما از دوستداران این شهید بزرگوار هستیم.

وی ادامه داد: شهید سپهبد سلیمانی تنها فرمانده مقاومت ایران نبود بلکه فرماندهی کل جهان اسلام را بر عهده داشتند.

آدام یلری بیان کرد: به خاطر عشقی که به حاج‌قاسم سلیمانی و جبهه‌ مقاومت داشتیم یک گروهی در استانبول تشکیل داده‌ایم و در این زمینه فعالیت داریم و این دومین سال است که در مراسم سالگرد شهید سلیمانی شرکت کرده و موکب زده‌ایم.

عهد دوباره جوانان ترکیه‌ با حاج‌قاسم+ عکس

حاج‌قاسم رحمت و مایه برکت است

وی با اشاره به اینکه ما ادامه دهنده راه حاج‌قاسم خواهیم بود، گفت: ما از دوستداران حاج‌قاسم هستیم و آمده‌ایم دوباره با حاج‌قاسم عهد ببندیم که راهش را ادامه خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم که پرچم مقاومت که به دست ایشان برافراشته شده بر زمین بماند.

این موکب‌دار ترکیه‌ای خاطرنشان کرد: حاج‌قاسم برای کرمان یک رحمت است و این رحمت موجب شده ما از استانبول برای دیدار با ایشان به کرمان سفر کنیم.

آدام یلری با اشاره به اینکه کاری که برای خدا باشد خداوند به آن برکت می‌دهد، تصریح کرد: شهید سلیمانی برای خدا کار انجام می‌داد و به همین دلیل خدا به کار حاج‌قاسم برکت داده که اکنون مردم از راه‌های دور و نزدیک و کشورهای دیگر برای زیارت مزار حاج‌قاسم به کرمان سفر می‌کنند.

وی عنوان کرد: حاج‌قاسم همیشه زنده است و شهید نشده است، زیرا خداوند فرمودند« شهیدان همیشه زنده هستند».

آدام یلری ادامه داد: شهید سلیمانی دستورات و اوامر امام خامنه‌ای را گوش و با جان و دل آنها را انجام می‌دادند و ما هم مانند شهید سلیمانی اوامر امام خامنه‌ای را با جان و دل گوش داده و انجام خواهیم داد، زیرا سخنان و دستورات امام خامنه‌ای برای ما حجت است.

موکب‌دار ترکیه‌ای تاکید کرد: فردا مراسم سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به‌صورت مستقیم برای مردم ترکیه پخش خواهیم کرد.

شهروند ترکیه‌ای گفت: خیلی از مردم ترکیه دنباله‌رو راه حاج‌قاسم و جبهه مقاومت هستند و خیلی دوست داشتند در این مراسم شرکت کنند و امیدواریم بتوانیم سال آینده با تعداد بیشتری در مراسم سالگرد حاج‌قاسم سلیمانی شرکت کنیم.

آدام یلری ادامه داد: ما مسلمانان ترکیه آمده‌ایم بگوییم که ادامه دهنده راه شهید سلیمانی و جبهه مقاومت تا پای جان بوده و خواهیم بود.

وی بیان کرد: طبق فرمایش امام خامنه‌ای به‌زودی آمریکا و اسرائیل را محو خواهیم کرد، زیرا جنگ بین حق و باطل است و حق همیشه پیروز شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    12 4
    قدرت نرمِ ایرانِ حسینی
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 0
      قدرت نرم ترکیه در بینندگان فیلم‌های ترکیه ای یا خرید ۲۰هزار خانه فقط در استانبول یا زندگی ۱میلیونی ایرانیها در ترکیه
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    10 3
    یاشاسئن تورک قارداشلارئمئز
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    11 4
    خوش امدید عزیزان در ترکیه نظر مثبتی نسبت به حاج قاسم وجود داره زیرا مردم ترکیه نفرتی زیاد از امریکا دارند
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    2 2
    درود بر حاج قاسم
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    2 2
    او همیشه زنده خواهد ماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس