آلودگی هوا

براساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به جز شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه نیز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳و ۱۴ دی‌ غیرحضوری شد.

به گزارش مشرق، عابد ملکی گفت: بنا به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تصویب کارگروه اضطرار آلودکی هوا بخشی از کارمندان گروه‌های حساس از جمله خانم‌های باردار، کارمندان خانم که فرزند دبستانی و یا زیر ۶ سال سن دارند، کارمندانی که بالای ۵۰ سال سن دارند، کارمندانی که بیماری‌های قلبی، ریوی و تنفسی دارند و کارمندانی که بیماری دیابتی، رماتیسمی، دارای فشار خون بالا و کارمندان سرطانی در روز سه شنبه و چهارشنبه (۱۳ و ۱۴ دی) دورکار خواهند بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: همه دستگاه‌های دولتی ملزم به اجرای این طرح هستند و در صورت اجرا نشدن آن به دیوان عدالت اداری معرفی خواهند شد.

ملکی از غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها در ۲ روز آینده خبر داد و افزود: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به جز شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳و ۱۴دی‌ غیرحضوری شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 0
    کلا آموزش و پرورش تعطیل کنید خلاص
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    همینو درست از اول هفته تعطیل نمی کنن مردم برن یه سمتی ازین دود ودم راحت بشن .اسیری گرفتن مردمو..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس