آرزوی سقوط نظام از صدام و بنی‌صدر تا پمپئو و ائتلاف سعودی

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست دشمنان از این مرز و بوم، مستکبرین با استفاده از افرادی داخل کشور سعی کردند تا ایران قوی را تضعیف کنند و با براندازی خودشان دوباره بر ایران مسلط شوند.

به گزارش مشرق، «شتر در خواب بیند پنبه‌دانه گهی لپ‌لپ خورد گه دانه‌دانه» این ضرب‌المثل زبان حال اپوزیسیون و معاندانی است که از ۴۳ سال پیش نابودی و تجزیه ایران قوی را در برنامه دارند، یک روز جدا جدا برای رسیدن به این هدفشان تلاش می کنند روز دیگر به صورت جمعی؛ اگر چهل سال پیش صدام و رجوی‌ها تک تک این خیال خام را در ذهن داشتند حالا در آستانه سال جدید میلادی با پیام‌های مشترک توهم زنجیره‌ای خود را به اشتراک می‌گذارند.

آرزوی سقوط نظام از صدام و بنی‌صدر تا پمپئو و ائتلاف سعودی+ عکس و فیلم

از سوی دیگر مردم در طول این سال‌ها علی‌رغم تمام سختی‌ها از ۸ سال جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم و فتنه‌ها، مقابل دشمنان ایستادگی کردند و آرزوی براندازان را به گور فرستادند.در ادامه نگاهی به این توهم ۴۳ ضدانقلاب می‌اندازیم:

* رویای فتح ۳ روزه تهران توسط صدام

اوایل جنگ تحمیلی بود که صدام رئیس جمهور عراق، وعده فتح ۳ روزه تهران را داد اما در طول ۸ سال هم نتوانست به این خیال خام خود دست پیدا کند. در نهایت خودش ۱۶ سال پیش یعنی در سال ۸۵ به درک واصل شد.

آرزوی سقوط نظام از صدام و بنی‌صدر تا پمپئو و ائتلاف سعودی+ عکس و فیلم

* ۸ سلطنت‌طلبی که فوت کردند و براندازی نظام را ندیدند

عطالله مهاجرانی هم توییتی منتشر کرد و به این جمع ٨ نفره از مقامات و روزنامه نگاران و نویسندگان دوران شاهنشاهی اشاره کرد که در هیئت مدیره و تحریریه کیهان لندن جمع بودند و آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند اما نفر آخر این عکس هم جان باخت.

آرزوی سقوط نظام از صدام و بنی‌صدر تا پمپئو و ائتلاف سعودی+ عکس و فیلم

* آرزویی که در فتنه۸۸ از بین رفت

در سال ۸۸ بسیاری تلاش کردند تا نظام جمهوری اسلامی از بین برود، در این میان نااهلان داخلی و دشمنان خارجی تلاش کردند تا نظام جمهوری اسلامی را تا براندازی پیش ببرند اما بصیرت مردم و حضور کم نظیر آنان در ۹ دی این نقشه را برملا کرد.

آرزوی سقوط نظام از صدام و بنی‌صدر تا پمپئو و ائتلاف سعودی+ عکس و فیلم

* بولتون و آرزوی برگزاری جشن کریسمس ۲۰۱۹ در تهران

جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ تیر سال ۹۶ در جمع اوباش گروهک تروریستی منافقین گفته بود، مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را نخواهند دید و ما جشن کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران می‌گیریم! این درحالی است که او از این سمت کنار رفت، رئیس جمهور آمریکا عوض شد، ارمنیان و مسیحیان کریسمس ۲۰۲۳ هم را بدون آمریکایی‌ها در تهران جشن گرفتند.

آرزوی سقوط نظام از صدام و بنی‌صدر تا پمپئو و ائتلاف سعودی+ عکس و فیلم

* بنی صدر و قطعی دانستن سقوط جمهوری اسلامی در ۴ سال پیش

در بهمن ماه ۹۷ و همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۵۷، ابوالحسن بنی‌صدر رئیس جمهور فراری در گفت‌وگویی گفت:‌ «سقوط جمهوری اسلامی محتمل نیست، قطعی است.»؛ او در سال ۱۴۰۰ خودش مُرد.

آرزوی سقوط نظام از صدام و بنی‌صدر تا پمپئو و ائتلاف سعودی+ عکس و فیلم

* منافقین پای ثابت توهم ۴۰ ساله

منافقین به عنوان منفورترین اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران که حتی سایر مخالفین هم آن‌ها را قبول ندارند یکی از گروهک هایی هستند که آرزوی سقوط جمهوری اسلامی را دارند و برای آن ۴ دهه هست که تلاش می کنند. آن‌ها در این سال ها توانستند رضایت تندروهای آمریکایی از جمله «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه دولت ترامپ و رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (C.I.A) و «مایک پنس» معاون ترامپ را بگیرند و در خیال خودشان مریم رجوی را به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران معرفی کنند!

* مزدبگیر سعودی وارد می‌شود

پوریا زراعتی مجری اینترنشنال ۲۲ سپتامبر(۱ آذرماه) هم در توییتی آرزوی خود را به نقل از یک فرد نظامی(خیالی) منتشر کرد. این مجری سابق منوتو ادعا کرده بود که کار نظام سه روز دیگر تمام است اما از آن ادعا یک ماه و یک هفته گذشته است.

آرزوی سقوط نظام از صدام و بنی‌صدر تا پمپئو و ائتلاف سعودی+ عکس و فیلم

تعدادی از کاربران توییتری هم با شروع اغتشاشات اخیر گفته بودند، رژیم دی ماه و زمستان امسال را نخواهد دید و آن‌ها یلدای امسال را بدون جمهوری اسلامی جشن می‌گیرند!

در پایان نیز فیلمی از دو دهه توهم حمله و براندازی به ایران توسط اپوزیسیون را مشاهده می‌کنید:

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    5 3
    پوریا زراعتی (مزدور 2 دلاری بن سلاخ) کثافتیه که حتی فاجعه سیاسی هم براش زیاده.
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      4 0
      22 سپتامبر برابر اول مهر میباشد نه اول اذر
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    3 1
    بیبیسی ملعون با 2 هزار نفر اغتشاشگر عاشورای 88 کار را تمام شده پنداشته اما به نه دی و جمعیت بیش از چند میلیونی ان در تهران و ده ها میلیونی در ایران اشاره نکرده کما اینکه اعتراف کرده تمام اینها از یه ابشخور سیا و انگلیس میباشد گرای تحریم ان سال و مشکلات اقتصادی و دولت برجامی با مهر ه های 88 تی اش تا زن زندگی دروغین امروزشان همه سرو ته یه کرباسند
  • عمو IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 1
    چقد سقوط ... چقدر استوارید شما ...
  • عطار IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 1
    وجه مشترک تمام افراد در این فیلم این بود که همه تا خرخره نئشه و ملنگ بودند.
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    1 1
    بفکر اقتصاد و زندگی مردم باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس