کد خبر 1399173
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
سرقت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند ۵ نفره سرقت به عنف و مسلحانه تلفن همراه با ۱۳ فقره سرقت در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف گوشی تلفن همراه شهروندان در سطح معابر شهرستان زاهدان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه تحقیقات میدانی و اطلاعاتی ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زاهدان  سرنخ های به دست آمد که نشان می داد فردی سابقه دار با نام مستعار "یاغی" به همراه ۴ نفر دیگر اقدام به تشکیل یک باند حرفه ای سرقت نموده و به صورت مسلحانه اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان در سطح معابر آن شهرستان می کنند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت با تلاش پلیس پاتوق این باند در یکی از چایخانه های سطح شهر شناسایی و هر ۵ متهم در  عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در بررسی های صورت گرفته پلیس مشخص شد سارقان علاوه بر سرقت به عنف تلفن همراه در امر سرقت خودرو و موتورسیکلت نیز فعالیت داشته اند و در ادامه متهمان در نتیجه تحقیقات تخصصی پلیس به ۱۳ فقره سرقت مسلحانه و به عنف در سطح شهرستان زاهدان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۹ نفر از مالباختگان شناسایی و شکایات آنها اخذ شده است خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با سارقان و مخلان امنیت عمومی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    1 1
    دستاشونو قطع کنین تا عبرت بشه برای بقیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس