کد خبر 1451432
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

اگر طالب پول هستیم باید ذهنیت پول داشته باشیم تا اشتیاق به ثروت، ما را به طرحی مشخص برای دستیابی به آن راهنمایی و مجبور کند. شوق و اشتیاق فراوانی که در من ایجاد شده بود در نهایت منجر به آن شد که بتوانم بر ترس هایم غلبه کنم و کسب و کاری را در حوزه ی کیوی به صورت تجارت نوین راه اندازی کنم. این روش موجب شد من به یکی از ثروتمندترین افراد ایران تبدیل بشوم.

کیوی روز

کیوی سرشار از فلاونوئید ها می باشد و در طول بارداری بسیار لازم و مفید است، کیوی روز می تواند به حفظ سلامت پوست کمک کند و همینطور جذب آهن در بدن را افزایش داده است. خصوصیات ضد میکروبی دارد و بدن را در برابر تعدادی پاتوژن ها محافظت می کند و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. این میوه ی کوچک دارای گنجینه ای از شگفتی های غذایی می باشد. کیوی یک منبع عالی از ویتامین c که اسید اسکوربیک است می باشد.

بعضی دیگر از ویتامین های موجود در کیوی شاملا ویتامین A، فولات، ویتامین E که همان آلفا توکوفرول است می باشد و ویتامین K یعنی فیلوینوون نیز درون کیوی وجود دارد. همچنین در کیوی مقدار زیادی پتاسیم همراه با سایر مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم و فسفر قرار دارد.

با کنار گذاشتن ترس هایم از فقر رهایی پیدا کردم

کیوی بازار تهران

کیوی درجه یک تالش توسط متقاضیان و علاقه‌مندان در مقادیر زیاد خریداری شده و فروش کیوی بازار تهران درآمد و سود بسیار خوبی برای کشاورزان شهر گیلان و تولید کننده های آن در سراسر کشور به همراه داشته است.

این میوه پر فایده و پر خاصیت برای بدن شما عالی بوده باعث می‌شود غذای شما زودتر هضم شود و محصولات تازه و ایده‌آلی بوده که مورد انتخاب مشتریان خارجی واقع شده آنها را بدون له شدگی و کاملاً سالم با پوست محکم و رنگ طلایی خریداری کرده و از خوردن آن لذت می برند. در طب سنتی برای کیوی های درجه یک و ممتاز تالش خاصیت های فوق العاده‌ای درج شده است تولید کننده از بهترین بسته بندی ها برای کیوی های برداشت شده خود استفاده می‌کند و آنها را با بسته بندی های شیک و کاملاً استاندارد در معرض فروش و بازاریابی در کشورهای همسایه قرار می‌دهد.

با کنار گذاشتن ترس هایم از فقر رهایی پیدا کردم

کیوی 1401

کیوی می تواند به جذب آهن در بدن کمک کند و توانایی شگفت انگیزی در جذب آهن دارد، این میوه دارای مقدار زیادی از ویتانین سی و دیگر مواد شیمیایی می باشد مثل لوتین و زاکسانتین که به جذب آهن کمک زیادی می کنند، و از کمبود آهن در بدن جلوگیری می کنند. مقایسه ای بین کیوی 1401 و موز که انجام شد نشان داد اگر با غلات صبحانه کیوی میل کنید میزان جذب آهن چند برابر موز خواهد بود.

کیوی دارای مقدار بالایی از ویتامین سی می باشد و به حفظ سلامت پوست کمک می کند و به روند سنتز کلاژن پوست کمک می کند. ویتامین E درون کیوی به رفع چین و چروک پوست کمک می کند.

با کنار گذاشتن ترس هایم از فقر رهایی پیدا کردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس