کد خبر 1451287
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
حمید درخشان: چرا باید به گل‌محمدی اولتیماتوم بدهند؟

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به بلاتکلیفی تیم ملی گفت: نباید برای انتخاب سرمربی تیم تصمیمات احساسی و رابطه‌ای گرفته شود و انتخاب نفر اول کادر فنی باید با بررسی کارشناسی باشد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان با بیان اینکه تیم ملی نباید در بلندمدت بلاتکلیف باشد اظهار داشت: به عنوان یک پیشکسوت تصمیم گیرنده نیستم اما فدراسیون هم رییس و هم هیئت رئیسه دارد که باید بهترین تصمیم را برای فوتبال ایران اتخاذ کنند. تصمیمی که در راستای منافع تیم ملی باشد و در آن هدف‌گذاری جام ملت‌های آسیا کاملا مشخص باشد. ایران از مدعیان فوتبال آسیا است و در چهار دهه گذشته به دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا نرسیده است. امیدواریم این دوره بتوانیم این طلسم را بشکنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس این را هم گفت: مطرح کردن یک نام خاص پیش از تصمیم هیئت رئیسه و رییس فدراسیون درست نیست و نباید هم تاثیری بر روی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران داشته باشد. یک کارگروه باید در فدراسیون رزومه و نتایج مربیان را بررسی کنند و در نهایت نام مربی تیم توسط رییس فدراسیون اعلام شود. البته این پروسه نباید طولانی باشد زیرا به منافع تیم ملی فوتبال لطمه خواهد زد. رسانه‌ها هم این روزها نام‌های خاصی را مطرح خواهند کرد که نباید بر روی تصمیم فدراسیون تاثیر بگذارد.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره احتمال حضور کی‌روش در فوتبال ایران نیز گفت: نمی‌توانیم فعلا به شایعات توجه کنیم بلکه باید منتظر تصمیم فدراسیون باشیم و بعد از آن درباره یک مربی اظهارنظر کنیم. قضاوت زود هنگام درست نیست بلکه باید منتظر تصمیم جمعی فدراسیون باشیم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص ویژگی‌های سرمربی آینده تیم گفت: مربی باید با تصمیم عقلانی انتخاب شود. نباید احساسات در انتخاب مربی بر عقلانیت غلبه کند. اگر انتخاب مربی بر اساس عقلانیت باشد بی‌تردید مسوولان هدف‌گذاری لازم را برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا انجام خواهند داد. تصمیم غیر احساسی به سود فوتبال ایران است و می‌تواند به ناکامی این تیم در آسیا پایان دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس