ابلاغ سلام و رضایت فرمانده کل قوا به خانواده کارکنان نداجا در جاسک

فرمانده نیروی دریایی ارتش در جریان برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با همسران کارکنان منطقه دوم نداجا دیدار و سلام گرم و رضایت فرمانده کل قوا را به آنان ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دیدار با همسران کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت نداجا، رضایت فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی و سلام ایشان را به همه خانواده‌ها و همسران آنان ابلاغ کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: در نیروی دریایی محور حرکت ما، فرامین فرماندهی معظم کل قواست و تنها توصیه من به شما خانواده‌های محترم این است که بچه ها را در بهره مندی از فضای مجازی بدرستی راهنمایی کنید و تا از مسیر مثبت و سازنده آن استفاده کنند.

امیر ایرانی با بیان این که در زمان ما محل امن، مسجد بود و برنامه های مذهبی سبب رشد وشکوفایی نسل جوان بود و الان شرایط قدری متفاوت شده است و شما باید از بسترهای رشد فرهنگی و دینی بهره ببرید، افزود: با کوچکترین بی توجهی، فرزندان دچار انحراف می شوند ولی اگر دچار اختلاف بشوند قابل حل است؛ آن گونه که در وقایع اخیر دیدیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: چراغ راه ما، فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی است و امیدوارم که پرچم انقلاب اسلامی به دست با کفایت ایشان به دست حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس