نیروی هوایی ارتش در کوتاه‌ترین زمان به هر تهدیدی پاسخ می‌دهد

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: این قابلیت بالقوه در نیروی هوایی ارتش وجود دارد که با رصد تهدیدات موجود در منطقه، راه‌حلی برای آن ارائه کرده و در کوتاه‌ترین زمان پاسخی به آن تهدیدات بدهد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ محمد حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران  با حضور در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری نیروی هوایی ارتش ضمن دیدار با نخبگان این دانشگاه از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

امیر سرتیپ دادرس در این بازدید که با همراهی امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش انجام شد؛ ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشمندان مجموعه هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اظهار کرد: امروز با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری، بیان حکیمانه فرماندهی معظم  کل قوا (مدظله‌العالی) که بارها تاکید بر نیروی انسانی داشتند، بیش از پیش برای ما معنا شد و دریافتیم که ارزش وجودی و نقش نیروی انسانی دانشمند چقدر می تواند در ارتقای توان و قدرت نظامی  موثر واقع شود.

وی ادامه داد: آن چیزی که امروز در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری نیروی الهی هوایی ارتش مشهود است، نیروی انسانی متخصص، با انگیزه و توانمند با فرماندهی شایسته و در صحنه آن است.

امیر سرتیپ دادرس تاکید کرد: بی‌شک با نیروی انسانی علاقمند، پا به رکاب و با دانش  می‌توان بر کمبودها فائق آمد و از این جهت ما خدا را شاکریم که از این نعمت الهی برخورداریم. امروز برای حرکت بر لبه دانش و رصد و پایش لحظه‌ای دشمنان در عرصه توانمندی‌های نظامی، باید رفتارشناسی دشمنان به شکل بسیار دقیق صورت گیرد و توانمندی‌های خود را متناسب با رفتارهای دشمن و در اقتدار نیروهای مسلح  متمرکز کنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به پاسخگویی به تهدیدات با بهره‌گیری از دانشمندان به خصوص دانشمندان نیروی هوایی گفت: این قابلیت بالقوه در عزیزان وجود دارد که با رصد تهدیدات موجود در منطقه، راه حلی برای این تهدیدات ارائه کنند، به طوری که به صورت بالفعل در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفتارهای آنان کشف و پاسخی برای آن آماده و داده شود.

امیر سرتیپ دادرس در پایان خاطرنشان کرد: موضوع بسیار مهم که بیش از پیش مورد انتظار ما در آینده محسوب می شود، موضوع و عنصر زمان است تا بتوانیم به سرعت خودمان را متناسب با نیازها آماده کنیم. امروز  توجه به عنصر زمان با مدیریت سازنده  و اهتمام ویژه فرمانده نیروی هوایی ارتش، با توجه به قابلیت و توان این نیرو  مشاهده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    5 2
    از قابلیت های نیروی هوایی تعریف می شود . خودمان را گول نزنیم ، واقعیت این است که ناوگان نیروی هوایی عمری حدود 50 سال دارد و احتیاج به هواپیمای جدید دارد ولی نه در داخل به تعداد بالا ساخته میشود و نه خریداری می شود .
  • گمنام IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 5
    فقط همینو بلدید...بخیالتون قدرت نظامی قدرت واقعیه... خیر...قدرت اقتصادی مهمه
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      2 0
      امریکا اول قدرت نظامی شد بعد اقتصادی همینطور چین و هند در اوج فقر بمب اتم تست کردن این تفکر جنون آمیز اول اقتصادی رو اتفاقا خود ایران و کشورهای جهان سوم ادامه دادن خروجیش هم مشخصه بعد از دو قرن!!
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    3 1
    دشمن احمق نیست ، می داند نیروی هوایی ایران پیر و‌‌ فرسوده است . همانطور که شما آنها را رصد می کنید آنها هم ما را رصد می کنند .
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 1
    واضحه که نیروی هوایی به روز شدن میخواد ، پروژه قاهر 313 چی شد؟ عکسهای احمدی نژاد که توش نشسته بود رو یادمونه ، 15 سال قبل تست تاکسی میکردند پس چرا پرواز نکرد؟ 15 سال گذشت . به نظر میاد تو این زمینه کم کاری میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس