امنیت و آرامش ایران اسلامی ثمره خون شهداست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهداست و اگر جانفشانی و ایثار شهدا نبود، کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و سردار شریفی مسئول امور ایثارگران سپاه با خانواده شهدای مدافع امنیت استان تهران دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدارها با تجلیل از مقام شامخ شهدا، شهدا را زنده و ناظر بر اعمال و رفتار انسان‌ها توصیف و تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود به جایگاه ابدی رسیدند؛ ما نیز باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا در مقابل شهدا و پیشگاه پروردگار سر افکنده نباشیم.

فرمانده کل سپاه همچنین در این دیدارها امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهدا توصیف و تاکید کرد: اگر جانفشانی و ایثار شهدای عزیز ما نبود، بدون شک با توطئه دشمنان و کینه‌ای که آنان از نظام و ملت ایران دارند، کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.

پدر شهید کمندی در دیدار با سرلشکر سلامی اظهار داشت: من نه تنها پسرم را تقدیم انقلاب کردم بلکه در دوران دفاع مقدس نیز برادرم به شهادت رسید و جان خود را تقدیم نظام و اسلام کرده است و بقیه فرزندانم را نیز در راه دفاع از اسلام تقدیم انقلاب می‌کنم.

همسر شهید تقی پور نیز در دیدار با فرمانده کل سپاه به بیان ویژگی‌ها و فضائل اخلاقی این شهید والامقام پرداخت و بر زنده نگه داشتن و ادامه راه شهدا تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    1 0
    زندگیمون شده شعار کلی پول اینترنت میدیم چون بیکار موندیم اونم فیلتر میکنن پول فیلتر شکن میدیم اینترنت رو کند میکنن کسی نیست در خونمونو بزنه بگه چرا بیکاری تخصص چی داری چرا نتونستی ازدواج کنی چرا پرونده هایی که حق هم داری شکایت میکنی در دادگاهها رد میشه از کجا میاری میخوری هنوز زنده موندی فقط اخطار قطع برق گاز اب تلفن میاد در خونمون یا مالیات میخوان اینم که قیمتهاست روز بروز میرن بالا من به عنوان یک ایرانی به چه چیزی دلخوش باشم؟ مشرق لااقل سانسور نکن ما هم درد و دلی کرده باشیم البته عناوینی مثل بر انداز و نقوذی بهمون نچسبونند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس