کد خبر 1450528
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
بازدید مجدد یک گروه قضایی از زندان زنان قرچک

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: هیچ بازداشتی در بازداشتگاه‌های اطلاعات سپاه استان وجود ندارد.

به گزارش مشرق، در ماه‌های گذشته رسانه‌های ضد انقلاب ادعاها و شایعات زیادی بدون سند و مدرک در ارتباط با کشته سازی، بدرفتاری و حتی تعرض به بازداشت شدگان زن منتشر کرده‌اند و این ادعاها نیز حتی از سوی برخی از افراد بازگو شده است.

در روزهای گذشته نیز خبری مبنی بر تعرض به یک بلوچ بدون شناسنامه در بازداشتگاه‌های اطلاعات سپاه زاهدان از سوی این رسانه‌ها منتشر شده است اما هیچ سند و مدرکی برای این ادعا ارائه نکرده‌اند.

شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان ‌در رابطه با ادعای آزار یک فرد بلوچ اظهار کرد: اخبار منتشر شده در مورد تعرض به یک بلوچ از اساس کذب است و صحت ندارد. طبق پیگیری‌ها در حال حاضر در بازداشتگاه‌های اطلاعات سپاه استان هیچ بازداشتی وجود ندارد.

وی افزود: مطابق قانون به هیچ وجه امکان تحویل افرادی با سن عنوان شده به ضابط قضایی وجود ندارد.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اگر اتهامی در مورد افراد زیر 18 سال مطرح باشد باید تحویل کانون اصلاح و تربیت داده شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    1 0
    اگر هم گرفتند دستشون درد نکنه تا هر بی سرپایی فکر ضربه به امنیت کشور را نکند. این را هم بدانند اگر امنیت ما ضربه ای بخورد ان هایی که از آرامش و امنیت کشور سو استفاده می کنند و دهان گشادشان را در راستای حمایت از تکفیر باز می کنند اولین متضرر خواهند بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس