1

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیمیتری مدودوف نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه را به عنوان اولین معاون خود در کمیسیون نظامی و صنعتی منصوب کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری تاس نوشت: ولادیمیر پوتین دفتر معاون خود در کمیسیون نظامی و صنعتی را که شخصا ریاست آن را برعهده دارد، تاسیس و مدودف را به عنوان اولین معاون خود در این کمیسیون منصوب کرد.

طی حکمی که از سوی رئیس جمهوری روسیه در روز دوشنبه صادر شد، الکساندر کورنکف (Alexander Kurenkov) وزیر امور اضطراری روسیه جانشین ایگور آرتمیف (Igor Artemyev) شد. آرتمیف پیشتر ریاست دفتر فدرال خدمات ضد انحصار (FAS) را برعهده داشت.

کمیسیون نظامی و صنعتی روسیه همچنین شامل دنیس مانتورف معاون نخست وزیر، رئیس وزارت صنایع و تجارت روسیه است.

در این کمیسیون همچنین سرگئی شویگو وزیر دفاع، والری گراسیموف رئیس ستاد کل ارتش روسیه، نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت و رئیسان سرویس اطلاعات خارجی (SVR) سرویس امنیت فدرال (FSB)، گارد ملی (روس گواردیا/ (Rosgvardiya) و برخی دیگر عضویت دارند.

کمیسیون نظامی و صنعتی روسیه یک نهاد دائمی است که به منظور سازماندهی و هماهنگی تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی فدرال در اجرای سیاست‌های ایالتی در مورد مسائل نظامی و صنعتی، و همچنین برای ارائه پشتیبانی نظامی و فنی در دفاع از کشور تشکیل شده و اجرای قوانین و نظم و امنیت کشور را تضمین کند.

دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهور پیشین روسیه، در فهرستی از «فرضیه‌های آینده‌نگر» درباره اتفاقاتی که ممکن است در سال جدید رخ دهد، ریاست‌جمهوری ایلان ماسک، کارآفرین فعلی و حاکمیت وی را بر آمریکا پیش بینی کرد.

این مقام روسی که در حال حاضر به عنوان نایب رئیس شورای امنیت روسیه فعالیت می‌کند، فهرست ۱۰ پیش بینی خود را برای سال ۲۰۲۳ روز دوشنبه در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.

بر اساس این فهرست، «جنگ داخلی» آمریکا منجر به «تفکیک ایالت های کالیفرنیا و تگزاس به ایالت‌های مستقل» و «ایجاد ایالت اتحادیه تگزاس و مکزیک» خواهد شد.

همچنین، ماسک، بنیانگذار تسلا و مدیرعامل توییتر، در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا، پیروز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 0
    ایران باید صربستان را به موشک های بالستیک ضد کشتی و ضد رادار مثل فاتح 110 و خلیج فارس زمین به زمین همانند ذولفقار و همچنین موشک های کروز ضدکشتی همانند یاعلی با بردهای بالای 700 کیلومتر تجهیز نماید
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 0
    باید وزیر خارجه اینطور بگوید ما به هر کی دلمان می خواهد بر اساس منافع ملی اسلحه می فروشیم و به کسی ربطی ندارد نه اینکه مثل متهم جواب دهد اظهارات ذلیلانه وزارت خارجه برازنده دولت انقلابی رئیسی نیست
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 0
    خوب چرا روسیه از پهبادهای ارزان قیمت برای هدف قرار دادن این تاسیسات استفاده نمی کند استفاده از موشک های کروز گران قیمت برای نبردهای طولانی مدت روسیه اصلا به صلاح نیست
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 0
    ایران باید موشکهای بالستیک در اختیار روسیه قرار دهد بمنظور انتقام از امریکای عوضی
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 0
    کشورهای غربی همانطور که روسیه را در سال 2014 فریب دادند ما را دارند فریب می دهند که بالستیک به روسیه ندهیم ما نباید زمان را از دست بدهیم و سریع باید به روسیه بالستیک بدهیم و سوخو 35 را سریع دریافت کنیم
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    ایران از سرنگونی گلوبال هاوک امریکا و اف 16 اسرائیل هر دو توسط سامانه سوم خرداد نمی ترسد اما وزارت خارجه از اینکه روسیه از سلاح ایران آنهم نه علیه امریکا واسرائیل بلکه علیه اوکراین استفاده کرده می ترسد وزارت خارجه توضیح دهند این با کدام عقل و منطقی قابل پذیرش است مگر اینکه ما به وزارت خارجه مشکوک شویم که ادامه دهنده راه ظریف و روحانی هستند بلکه بدتر از همه علیه نیروهای ارزشی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس