کد خبر 1449389
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
سردار محمد قنبری

رئیـــــس بزرگ‌تــــرین سرشبکه قاچاق مواد مخدر ‌پس از ۴ سال زندگی در کوه‌های اطراف زاهدان بازداشت شد.

به گزارش مشرق، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون در حوزه مبارزه با مواد مخدر بالغ بر ۷۸ تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ۵۶ باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در این مدت در استان منهدم شده؛ همچنین چهار هزار و ۱۷۸ عملیات علیه قاچاقچیان انجام شده که ۶۱ مورد از این عملیات‌ توأم با درگیری بوده و تاکنون ۶۵ قبضه سلاح، ۹ فرستنده بی‌سیم، ۵۰۱ دستگاه موتورسیکلت و ۱۴۳ تیغه خشاب از قاچاقچیان کشف شده است.

قنبری عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون پنج نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در استان دستگیر شده‌اند؛ همچنین رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از ۴ سال زندگی مخفیانه در کوه‌ها دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علاوه بر مبارزه با سرشبکه‌های قاچاق با خرده‌فروشان نیز برخورد شده، گفت: در این ارتباط یک هزار و ۱۴۸ نفر دستگیر شده‌اند. همچنین امسال بیش از ۶ هزار نفر از معتادان تاکنون دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل شده‌اند.

وی تصریح کرد: با اتحادی که بین قومیت‌های مختلف استان وجود دارد تیر خرابکاران به سنگ خورده و نتوانسته‌اند در استان به اهداف خود برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس