شهادت مأمور جان بر کف پلیس مواد مخدر در شهرستان گلشن

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران جان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار "محمد قنبری " امروز در گفتگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: امروز صبح ماموران انتظامی شهرستان گلشن در راستای مبارزه با پدیده قاچاق مواد با قاچاقچیان مسلح در محور کله گان به گلشن درگیر و این درگیری که ساعتی طول کشید، قاچاقچیان در اثر اقتدار پلیس زمین گیر و پنج نفر قاچاقچی مسلح دستگیر، ۴۱۰ کیلوگرم تریاک کشف، دو قبضه سلاح کلاشینکف و شش تیغه خشاب و مهمات مربوطه و یکدستگاه بیسیم کشف شد و دو دستگاه خودرو تویوتا از آنان توقیف گردید و متاسفانه بر اثر این درگیری ستوانسوم محمد زور براثر اصابت گلوله قاچاقچیان از خدا بی خبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شهید محمد زور متاهل و دارای فرزند دختر هفت ساله بوده بیان داشت: پلیس با غیرت جمهوری اسلامی ایران در لباس سبز خدمت به مردم در مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد افیونی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و اثبات این از جان گذشتگی این است که پلیس در مدت سالیان بیشترین شهید مبارزه با قاچاق مواد مخدر را تقدیم کرده است این نشان از خدمت مخلصانه مأموران انتظامی در کشور و استان دارد.

سردار قنبری در پایان خاطرنشان کرد: شهادت همکار عزیزمان را خدمت مردم شریف و خانواده محترم شهید و سایر بستگان تبریک و تسلیت عرض نموده و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    بازهم سیستان و بلوچستان ، هفته ای نیست که خبر شهادت یکی از فرزندان ایران از این استان به گوش نرسه
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    قاچاقچیان از خدا بی خبر!
  • ساس IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    چقدر ساده این شهدا را خاک میکنید! به ازای هر شهیدی که در راستای حفظ سلامت جسمی و روانی و فکری خانواده و جامعه داده میشود یک مرکز بهداشتی جدید تاسیس کنید و بخشی از درآمد آن را به بستگان آن شهید بدهید تا تشویق برای ریشه کن کردن مواد مخدر و کالاهای متناظر با آن صورت گیرد و هزینه خطا و کسب مال نامشروع و حرام نجومی بالا برود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس