توئیتر حساب سیاستمدار عراقی را تنها به خاطر یک انتقاد تعلیق کرد

در پی انتقاد شدید سیاستمدار عراقی از نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق و سفیر ایالات متحده آمریکا در بغداد، طی پستی در توئیتر، این شرکت، حساب کاربری وی را تعلیق کرد.

به گزارش مشرق، در پی انتقاد شدید «جمال الکربولی» سیاستمدار اهل سنت عراق و رئیس حزب الحل، از «جنین پلاسخارت» نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق و «الینا رومانوسکی» سفیر ایالات متحده آمریکا در عراق، طی پستی در توئیتر، این شرکت، حساب کاربری وی را در این پلتفرم تعلیق کرد.

الکربولی، روز گذشته در حساب کاربردی خود در شبکه اجتماعی توئیتر، پلاسخارت و رومانوسکی را به شراکت در مصیبت‌ های عراق و پرونده‌ های فساد این کشور متهم کرد و نوشت: عراقی‌ ها از این که نماینده سازمان ملل در سفرهای گزینشی خود به ایفای نقش جدی تظاهر می‌ کند در حالی که نقض حقوق بشر در زندان‌ ها را نادیده می گیرد و مانع بازگشت آوارگان به شهرهایشان می شود، خسته شده‌اند.

وی در ادامه نوشت: زمانی که عراق به نمایندگی از جهان با تروریسم مبارزه می‌ کرد، نقش او در بازسازی شهرهای ویران شده کجا بود و چرا در برابر تقلب آشکار در انتخابات سکوت کرد؟

این چهره سیاسی عراقی تصریح کرد: رقابت علنی میان نماینده سازمان ملل و سفیر آمریکا برای دیدار با سران فساد در عراق قابل توجیه نیست، جز اینکه آنها نیز شریک واقعی همه بلاهایی هستند که در کشور رخ می دهد و حق السکوت می‌ گیرند.

توئیتر حساب سیاستمدار عراقی را تنها به خاطر یک انتقاد تعلیق کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس