کد خبر 1448929
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
دستگیری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری یکصد نفر از سوداگران بازار ارز و طلا از ابتدای آذر تاکنون خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به اجرای طرح برخورد با سوداگران بازار طلا و ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: با توجه به وجود نوسانات ارزی در بازار ارز و طلا و اینکه عده ای افراد فرصت طلب با سوء استفاده از موقعیت موجود از طریق اقدامات خود در فضای مجازی با تشکیل کانال های قیمت گذار در فضای مجاز، اتاق های معاملات فردایی و صوری و ... اقدام به سوء استفاده از وضعیت موجود می کردند که از ابتدای آذر ماه تا کنون تعداد ۱۰۰ نفر از سوداگران بازار طلا و ارز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: این افراد با اقدامات مجرمان خود باعث افزایش قیمت ارز و ایجاد تنش در بازار ارز و طلا شده بودند که با عناوین مختلف اقدام به بازار سازی غیر منطقی می کردند .

سرهنگ بهرامی با اشاره به رصد مستمر و دقیق بازار ارز و طلا و برخود جدی با مخلان و دلالان این بازار بیان داشت: با توجه به امکان وجود ارز های جعلی و تقلبی در بازار و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب توصیه می شود که همشهریان گرامی از مراکز معتبر اقدام به خرید و تهیه ارز و طلا نمایند و از انجام معامله با افراد و مراکز غیر مجاز خودداری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    1 0
    نه تنها دلالان ارز.بلکه کسانی هم که به اینها مراجعه میکنند دستگیر کنید چون خریدار غیرمجازنباشه فروشنده ای هم نخواهد بود.حتما هم ریگی به کفششون هست که از مراکز معتبر ارز تهیه نمیکنند حتی ممکنه مسایل امنیتی هم داشته باشند
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    2 0
    دیگه این حرفها دورش تموم شده..دلال چی؟
  • تالي IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    1 0
    تو اصفهان خيابان سپه هم فاجعه بار است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس