بایدن باز هم مردم اوکراین و ایران را قاطی کرد+فیلم

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در یک‌ اشتباه لفظی به جای به کار بردن «مردم اوکراین» از «مردم ایران» استفاده کرد.

به گزارش مشرق، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) در کنفرانس خبری مشترک با همتای اوکراینی خود، بار دیگر بجای مردم اوکراین گفت مردم ایران.

در ویدئوی منتشر شده از سخنان بایدن، او می‌گوید: «برای اطمینان از از این که دولت اوکراین می‌تواند به ارائه خدمات اساسی اولیه به مردم ایران ادامه دهد...» گافی که برای لحظاتی زلنسکی را میخکوب می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا پیش‌تر هم اسفند ۱۴۰۰ در سخنرانی سالانه در کنگره آمریکا، در یک‌ اشتباه لفظی به جای به کار بردن «مردم اوکراین» از «مردم ایران» استفاده کرد.

بایدن از زمان ورود به رقابت انتخاباتی سال ۲۰۲۰ از سوی رقیبش دونالد ترامپ به نداشتن سلامت جسمی و ابتلا به زوال عقل متهم شده است. نتایج نظرسنجی‌های مختلف در آمریکا نیز حاکی از نگرانی اکثریت آمریکایی‌ها از وضع سلامتی بایدن است.

گاف‌های کلامی متعدد بایدن، سُر خوردن از پله‌های هواپیما، افتادن از دوچرخه در برابر دوربین‌های خبری و چند بار دست دادن با شخصیتی خیالی، از جمله اتفاقاتی است که گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ۸۰ ساله آمریکا را تشدید کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خسرو IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    تیتر خبرهای ما رو باش . به چی کلیک کردیم !!
  • هموطن IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    گاف‌های کلامی متعدد بایدن، سُر خوردن از پله‌های هواپیما، افتادن از دوچرخه در برابر دوربین‌های خبری و چند بار دست دادن با شخصیتی خیالی، از جمله اتفاقاتی است که گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ۸۰ ساله آمریکا را تشدید کرده است. احتمالا بعدا یادش نمیاد زنسکی مدال افتخار بهش داده و فرمان حمله به اوکراین را ااین پیر خرفت صادر میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس