کد خبر 1448202
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
دیدار نظامیان اوکراینی و صهیونیست در اراضی اشغالی

منابع عبری گزارش دادند که گروهی از گردان «آزوف» اوکراین اخیرا به اراضی اشغالی سفر کرده‌اند و با مقامات نظامی رژیم صهیونیستی دیدار کرده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه عبری «جروزالم پست» به‌تازگی در گزارشی خبر داد که گروهی از گردان «آزوف» اوکراین به فرماندهی «ایلیا سامویلنکو» وارد تل‌آویو شده و با مقامات نظامی صهیونیست دیدار کرده است.

شبکه «المیادین»، عصر امروز (چهارشنبه)، به نقل از جروزالم پست اشاره کرد که فرمانده این گروه در زمان محاصره مجتمع فولاد «آزوف استال» فرمانده این گروه اسیر شد و در جریان عملیات تبادل اسرا در ماه سپتامبر آزاد شد.

طبق این گزارش، این گروه از نظامیان اوکراینی با تعدادی از مقامات نظامی رژیم صهیونیستی دیدار و با آن‌ها درباره عملیات روسیه گفت‌وگو کرده‌اند.

جروزالم پست اضافه کرد که این هیأت اوکراینی، روز پنجشنبه، برای رایزنی در خصوص دفاع از مجتمع فولاد آزوف‌استال در ماریوپل و «مقابله با گزارش‌ها و اظهارات [طرف] روس درباره این گردان و جنگ مستمر [در اوکراین]» با یکدیگر دیدار کرده‌اند.

این در حالی است که روزنامه عبری «هاآرتص» نیز چند روز پیش گزارش داده بود که تل‌آویو کمک اطلاعاتی خود به نظامیان اوکراینی را از طریق ناتو افزایش داده است.

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین هم در تاریخ هفدهم ماه اکتبر از روابط مثبت کی‌یف و تل‌آویو سخن به میان آورده بود و به صورت مستقیم اشاره کرده بود که «دستگاه‌های اطلاعاتی دو طرف همکاری‌های فیمابین خود را آغاز کرده‌اند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارمین IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 1
    جالبه ازوف ها که حامی هیتلرجنایتکارهلوکاست هستند برای نابودی روسیه بااپارتایدفاسدوجنایتکارصهیونیست بلعمی یکی شده اون فاسدبی لیاقت هم رفته کاخ سفیدتابعدازنابودکردن اقتصاداوکراین امریکاراهم درگیرجنگ باروسیه کنه
  • Əlı IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 1
    مرگ بر امریقا Death To usa الموت لأمریقا مرگ بر اسرائیل מוות לישראל الموت لإسرائیل Death to Israel

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس