کد خبر 1447620
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
گوشی

پرچم‌دار جدید سری زد نوبیا از نمایشگر AMOLED با نرخ‌نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد و به سیستم-روی-چیپ Snapdragon ۸ Gen ۲ مجهز شده است.

به گزارش مشرق، جدیدترین پرچم‌دار سری Z نوبیا موسوم‌به Z۵۰ رسماً رونمایی شد. این دستگاه از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED خمیده با وضوح Full HD پلاس و نرخ‌نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در پانچ‌هول بالای آن تعبیه شده است. نوبیا این دستگاه را به بلندگوهای استریو تنظیم‌شده با DTS:X Ultra و پلتفرم اسنپدراگون Sound مجهز کرده است.

گوشی نوبیا Z۵۰ معرفی شد +عکس

گوشی نوبیا Z۵۰ در رنگ مشکی و سفید

سیستم دوربین پشتی نوبیا Z۵۰ شامل یک دوربین اصلی سفارشی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر IMX۷۸۷ سونی است که از لنز معادل ۳۵ میلی‌متری بهره می‌برد و باعث می‌شود در ثبت تصاویر پرتره عملکرد بهتری ارائه دهد. این دستگاه همچنین به یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با لنز معادل ۱۴ میلی‌متر و پشتیبانی از فوکوس خودکار مجهز شده است که به‌عنوان دوربین ماکرو نیز عمل می‌کند.

سیستم دوربین پشتی نوبیا Z۵۰

قلب تپنده‌ی نوبیا Z۵۰، تراشه‌ی Snapdragon ۸ Gen ۲ است و حداکثر از ۱۶ گیگابایت رم LPDDR۵x و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS ۴.۰ بهره می‌برد. این محصول به‌طور پیش‌فرض رابط‌کاربری MyOS ۱۳ مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات اشاره کرد.

گوشی نوبیا Z۵۰ معرفی شد +عکس

نوبیا Z۵۰ در رنگ مشکی، سفید و سبز عرضه خواهد شد. مدل پایه‌ی این دستگاه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت با قیمت ۲۹۹۹ یوان (حدود ۴۳۰ دلار) دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت با برچسب ۳۶۹۹ یوان (حدود ۵۳۰ دلار) و مدل ۵۱۲ گیگابایتی این دستگاه با رم ۱۲ گیگابایت با قیمت ۳۹۹۹ یوان (حدود ۵۷۳ دلار) روانه‌ی بازار خواهد شد. درنهایت رده‌بالاترین نسخه‌ی گوشی پرچم‌دار جدید نوبیا با حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایتی و رم ۱۶ گیگابایت با قیمت ۵۹۹۹ یوان (حدود ۸۶۰ دلار) به‌فروش خواهد رسید. شایان‌ذکر است فروش رسمی این محصول از ۲۳ دسامبر (۲ دی ۱۴۰۱) در چین آغاز خواهد شد.

منبع:جی اس ام آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس