کد خبر 1447400
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
گوشی

رویداد امروز موتورولا در چین برای ما موتورولا Moto X۴۰ را داشت که یک پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ زیر ۵۰۰ دلاری بود. در کنار این دستگاه موتورولا Moto G۵۳ با قیمت ۱۲۹ دلار در چین معرفی شده است.

به گزارش مشرق، به صورت خلاصه باید بگوییم که موتو جی ۵۳ یک گوشی ۵G مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و موارد دیگر است.


موتورولا Moto G۵۳ دارای یک پنل LCD در اندازه ۶.۵ اینچی است که رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را ارائه می کند. صفحه نمایش برای دوربین سلفی یک سوراخ نمایشگر دارد.

گوشی موتورولا Moto G۵۳ معرفی شد +عکس

در قلب این گوشی هوشمند از یک چیپست ناشناخته ۵G هشت هسته‌ای کوالکام، همراه با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده که با استفاده از کارت MicroSD می‌توان حافظه داخلی آن را تا ۱۰۲۴ گیگابایت افزایش داد.

در بخش دوربین Moto G۵۳ دارای یک دوربین اصلی دوتایی با ترکیب دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج همراه با فلاش LED است. برای سلفی، این گوشی هوشمند دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی موتورولا Moto G۵۳ معرفی شد +عکس

گوشی اقتصادی موتورولا یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی دارد. در بخش نرم افزار اندروید ۱۳ را با رابط کاربری MyUi ۵.۰ ارائه می کند.

ابعاد ۱۶۲.۷ در ۷۴.۶ در ۸.۱ میلی متر و وزن آن حدود ۱۸۳ گرم است. برای امنیت، این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه بوده و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم دارد.

گوشی موتورولا Moto G۵۳ معرفی شد +عکس

قیمت موتو جی ۵۳ در چین

موتورولا Moto G۵۳ در رنگ‌های مشکی و خاکستری، برای نسخه پایه ۴ + ۱۲۸ گیگابایتی قیمت معادل ۱۲۹ دلار دارد. همچنین یک نسخه ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی از این گوشی وجود دارد که با برچسب قیمت ۱۵۷ دلار عرضه می شود.

منبع:ترنجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    0 0
    خدا رو شکر تعداد دوربینهای بی مصرف داره کم میشه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس