کد خبر 1447215
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
کنایه سنگین ویدال به امباپه +عکس

ستاره تیم ملی شیلی به ستاره فرانسه بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی کنایه زد.

به گزارش مشرق، تیم ملی آرژانتین شب گذشته سرانجام به سیطره ۲۰ ساله اروپایی ها در جام جهانی پایان داد و با شکست دادن فرانسه قهرمان شد.

کیلیان امباپه ستاره تیم ملی فرانسه که در دیدار شب گذشته فینال نامش را با هت تریک در این بازی در تاریخ جام جهانی ثبت کرد و کفش طلای جام جهانی ۲۰۲۲ را گرفت پیش از این گفته بود فوتبال آمریکای جنوبی پیشرفته نیست.

 کنایه سنگین ویدال به امباپه +عکس

در همین رابطه آرتورو ویدال ستاره تیم ملی شیلی بعد از قهرمانی آرژانتین و بازگشت جام جهانی به قاره آمریکای جنوبی به امباپه کنایه سنگین زد و گفت: حالا فهمیدی چه کسانی فوتبال را اختراع کردند!

آرژانتین با این قهرمانی به سومین جام خود در جام جهانی رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    10 7
    از افریقا اومدن اروپا فکر میکنن اروپایی هستند استعمار شدگان
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      3 1
      اینهاهمونهایی نیستندکه پلیس نژادپرست غربی به خاطرسیاهپوست بودن بافشار«زانوبرروی گردنش» خفه میکنند؟بدبخت مزدورتوبروببین که پدرومادرت زادگاهش کجاست؟توفرانسوی هستی؟حقارت طلب
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      3 8
      حرف مفت نزن امپایه به کل ارژانتین می ارزه نابغه خالصه فقط ۲۳ سالشه ۲ بار تو فینال جام جهانی گل زده!!!
    • پرهام IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      3 6
      چی میگی تو هم از ایران بلندشو برو اروپا بزرگترین بازیکن جهان شو اگه راست میگی. بدون شک بهترین بازیکن تاریخ تا این لحظه امباپه هست. هیچ بازیکنی ندیدم توی این سن به گرد امباپه برسه تنها بازیکنی در تاریخ که یه کم توی این سن شبیه اون بود لوییز نازاریو بود.هیچی کم نداره. سرعت عالی. دریبل عالی. گلزن.پنالتی زن. حتی توی پاریسن ژرمن پنالتیها رو میدن مسی و گاهی اوقات خراب میکنه اما امباپه با اینکه حتی توی فرانسه پنالتی ها رو میدن گریزوان بزنه و با نبود اون توی ترکیب فینال مقابل آرژانتین هر دو پنالتی رو با اقتدار گل زد و اگه فرانسه دروازه بان خوبی داشت هرگز آرژانتین جام رو نمیبرد. خداییش یه جام تنها فقط باید به امباپه بدن. به قول محمدرضا احمدی گزارشگر توی یک دقیقه نتیجه رو عوض کرد و دار و ندار آرژانتین رو آتیش زد! همه هم میدونن بازی وقتی به ضربات پنالتی کشیده میشه شانسی هست.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    4 1
    تا آنجا که ما می‌دانیم و ظواهر هم نشان میده اروپایی ها سفید پوست و مو زرد و چشم آبی هستند!!! و همیشه هم به این ویژگی ظاهری مفتخر!!حالا چطور یک تیم فرانسوی همه سیاه پوست بودند خدا میداند!!!!!
  • ورزشکار IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    0 0
    فرانسه فوتبالش را مدیون غیر فرانسو.ی ها است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس