دشان: بازی مقابل لهستان چالش سختی بود اما امباپه حلال مشکلات است

سرمربی فرانسه ضمن گلایه از قضاوت دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: به آرژانتینی‌ها تبریک می‌گویم چون بازی آنها با کیفیت، قدرت تهاجمی و حتی با حیله‌گری همراه بود.

به گزارش مشرق، دیدیه دشان در نشست خبری پس از فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با یادآوری اینکه ۶۰ دقیقه اول اصلاً فوتبال بازی نکردیم، اظهار داشت: حریف کیفیت بالایی در بازی تهاجمی خود نشان داد و ما به دلایل مختلف ضعیف‌تر از آنها بودیم.

وی ادامه داد: به آرژانتینی‌ها تبریک می‌گویم چون بازی آنها با کیفیت، قدرت تهاجمی و حتی با حیله‌گری همراه بود. البته این نباید شایستگی آنها را برای قهرمانی زیر سؤال ببرد. احساسات مختلفی وجود دارد اما در نهایت ما از بی‌رحمی فوتبال ناراحتیم. تا یک‌قدمی لمس جام رفتیم اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

این سرمربی درباره علت ناموفق شدن تیم ملی فرانسه در قهرمانی توضیح داد: دلایل مختلفی وجود داشت که باعث شد ما به اندازه حریف خوب نباشیم از جمله انرژی تحلیل رفته تعدادی از بهترین بازیکنان‌ به دلیل ویروس آنفلوآنزا بود.

بازی آرژانتینی‌ها با حیله همراه بود/ قهرمانی آنها را زیر سوال نمی‌برم

دشان ضمن گلایه از قضاوت دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آرژانتین، خاطرنشان کرد: داور در عین حال که می‌توانست بدتر از این باشد، می‌توانست بهتر باشد. یکسری تصمیم‌هایی وجود دارد که می‌تواند منجر به بحث شود، البته در همه مسابقات این شرایط وجود دارد. قبل از فینال به خودم اجازه دادم که بگویم آرژانتین از قضاوت بازی‌هایش ناراضی نبوده و الان بعد از بازی هم برعکس آن را نمی‌گویم. به هر حال نمی‌خواهم اعتبار قهرمانی آرژانتین را زیر سؤال ببرم.

سرمربی خروس‌ها درباره آینده‌اش مربیگری خود هم با تاکید بر اینکه حتی اگر نتیجه برعکس می‌شد هم امروز جواب نمی‌دادم، اظهار داشت: من برای بازیکنانم و دستیارانم خیلی ناراحتم. همان‌طور که می‌دانید من در ابتدای سال آینده با رئیس فدراسیون قرار ملاقات خواهم داشت و بعد از آن شما از تصمیم من برای آینده مطلع خواهید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    9 0
    عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه
  • ابراهیم IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    5 1
    اقای امباپه تو در کجای فوتبال مسی هستی که اینهمه غرور برت داشته باید در مقابل مسی سرخم کنی همجنان که پله کرد
  • مجید IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    4 0
    با بی طرفی کامل باید گفت که فرانسویها حرفی برای گفتن نداشتند ولی توانستند از چهار پنج تا موقعیت گل با مهارت امباپه سه تا رو به ثمر برسونن و واقعا عادلانه نبود که آرژانتین بازی رو ببازه چون بازی تماشاگر پسندی رو ارائه کرد و تا اواسط نیمه دوم حتی یک فرصت گل به فرانسه نداد .
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    17 0
    خفه شو مردک نژاد پرست!! حیله گر تو و حکومت کشور توست که یک سری جوان بدبخت سیاه پوست را استثمار کردی و مثل اسب ازشان کار میکشی!!!!بی هویت ترین تیم تاریخ فوتبال تیم فرانسه بود
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    4 0
    دوتا پنلاتی گرفتن براتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس