کد خبر 1571721
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
معارفه خبرساز ستاره اسبق بارسا +عکس

معارفه باشکوه ستاره اسبق بارسلونا در باشگاه کولو کولو در حالی خبرساز شد که این بازیکن با بالگرد به ورزشگاه آمد و با لباس پادشاه و سوار بر اسب از زمین خارج شد.

به گزارش مشرق، آرتورو ویدال ستاره پیشین بارسلونا درحالی تصمیم گرفت بار دیگر به فوتبال شیلی و باشگاه کولو کولو برگردد که یکی از عجیب‌ترین معارفه‌های تاریخ فوتبال در چند سال اخیر را برای این بازگشت باشکوه به نمایش گذاشت.

درحالی که صفحه اینستاگرام باشگاه کولو کولو و سایر صفحات این باشگاه در پلت‌فرم‌های مجازی از ویدال به‌عنوان پادشاهی یاد کردند که در حال بازگشت به خانه است، مسئولان باشگاه تصمیم جالبی گرفتند؛ به نمایش گذاشتن تصویر واقعی برگشت پادشاه ویدال به خانه‌اش!

مراسم معافه ویدال درحالی در ورزشگاه اختصاصی کولو کولو برگزار شد که ستاره سابق بارسا با بالگرد روی زمین چمن ورزشگاه نشست و مقابل چشم ۳۰ هزار هوادار که منتظر دیدن دوباره او با پیراهن تیم محبوب‌شان بودند، سوار بر اسبی سیاه و در حالی که به سبک و سیاق پادشاهان، شنلی مشکی بر تن، تاجی قرمز بر سر و شمشیری در دست داشت، در ورزشگاه دور افتخار زد و خارج شد تا یکی از به‌یادماندنی‌ترین معارفه‌های فوتبالی را رقم بزند.

معارفه خبرساز ستاره اسبق بارسا +عکس

اما این که چرا او سوار بر اسب از زمین فوتبال خارج شد هم سوال قابل تاملی است که می‌تواند به علاقه عمیق او به اسب‌ها برگردد. درست مثل زمانی که وقتی از سری A ایتالیا پیشنهاد دریافت کرد، برخی رسانه‌ها مدعی شدند که اسب‌ها می‌توانند دلیل خروج ویدال از بارسا باشند. چون در زمانی که او در یووه توپ می‌زند، در نزدیکیIppodromo San Siro Milano زندگی می‌کرد که محل نگه‌داری اسب‌های اصیل بود و تقریبا هر روز در آن‌جا حضور می‌یافت.

در واقع اسب‌ها دومین اولویت مهم زندگی ویدال هستند؛ او عاشق اسب‌ها است و حتی در قرنطینه دوران کرونا هم گفته بود که بیشتر اوقات فراغتش را با دیدن ویدئوهای مربوط به اسب‌ها سپری می‌کند.

او و پسر عموی‌اش یک اسب هم به نام Il Campione داشتند که به مبلغ ۲ میلیون یورو فروخته شد.

معارفه خبرساز ستاره اسبق بارسا +عکس

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس