کد خبر 1446796
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
رونمایی تاج از نسخه عجیب مصاحبه کی روش/ حرف هایی که در ایران زده نشد!

رئیس فدراسیون فوتبال ادعا می‌کند مربی پرتغالی بابت ناکامی در جام‌جهانی از مردم عذر خواسته است!

به گزارش مشرق، فارغ از اینکه تیم ملی ایران در جام‌جهانی چه نتایجی گرفت و چه عملکردی داشت، بسیاری از مخاطبان این رشته ورزشی منتظر عذرخواهی فدراسیون فوتبال و اعضای کادرفنی بودند اما می‌توان گفت هیچ‌یک از این ۲اتفاق با صراحت و شفافیت رخ نداد.

بیشتر بخوانید:

ادعای باورنکردنی فدراسیون درمورد کی‌روش

حالا جالب است که رئیس فدراسیون، در این زمینه عصاکش کارلوس کی‌روش شده و ادعا می‌کند مربی پرتغالی بابت ناکامی در جام‌جهانی از مردم عذر خواسته است! از مهدی تاج پرسیده‌اند چرا کی‌روش پوزش نخواسته، او هم جواب داده: «فکر کنم در جایی این موضوع را گفت. او خودش اعلام کرد که باید بهتر از این می‌بودیم.» خب البته واضح است که بین عذرخواهی و عبارت «باید بهتر عمل می‌کردیم» تفاوت فاحشی وجود دارد، هرچند حتی گزاره دوم را هم از زبان کی‌روش نشنیدیم.

به هر حال قدرت در قبضه تاج و شرکاست و کاری از دست ما برنمی‌آید. گیریم که سطح سواد فوتبالی هیچ‌کس در ایران آنقدر نیست که ارزش‌های کار کی‌روش را درک کند اما اینکه به زور بخواهید القا کنید او آداب اجتماعی را رعایت کرده و از مردم عذر خواسته، واقعا غیرقابل‌قبول است. خودمان چشم و گوش داریم، می‌خوانیم و می‌بینیم. مگر اینکه تاج نسخه‌ای از مصاحبه کی‌روش را دیده باشد که هنوز در ایران منتشر نشده!

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    كلهم اجمعين در كشور گل و بلبلمون ايران، حتي اگه دربون يك ساختمان زير مجموعه ي كوچيك دولتي هم كه باشي، اصلاً و ابداً نبايد بخاطر اشتباهات مكرر و خطاهاي عمدي و سهوي اي كه ازت سر ميزنه پاسخگو باشي و يا حتي از مردم عذرخواهي بكني و اين يك قانون نانوشته در مورد مسائل مختلف هست حالا ميخواد آدم كشي باشه و يا حق كشي و اختلاس و دست درازي به بيت المال و غيره.
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    شگرد جدیدی نیست. وقتی می خواست با ویلموتس قرارداد ببنده اومد گفت این مرد (ویلموتس) اینقدر نجیبه که حتی پول غذاشو خودش حساب می کنه . بعد همین آدم نجیب میلیونها یورو از حساب کشور خالی کرد و تاج هم سکوت اختیار کرد و گفت سکته کردم. حالا دوباره اومده و میگه کیروش عذرخواهی کرده -که البته مهم نیست- تا بعدا بتونه دوباره باهاش قرارداد ببنده. وگرنه همین زمان تاج بود که دالیچ و هروه رنار آماده اومدن به ایران بودند ولی ایشان رفت و اون تحغه ی بلژیکی رو آورد.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    در گوش تاج گفت ! چی گفت ؟ خودش به تاج گفت ! چی گفت ؟ رو پشت بوم گفت ! چی گفت ؟ حتما کیروش به تاج گفته که از قول او از مردم عذرخواهی کند ولی خود کیروش حاضر نیست در این باره چیزی بگوید!
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    این کیروش احتمالا از زندگی شخصی مسئولین فدراسیون چیزهایی می دونه وگرنه این مربی اخراج شده از کلمبیا و مصر رو اصلا نباید می آوردن ایران! ااصلا تیم فوتبال بازی نمی کنه
    • ایرانی عصبانی AU ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      0 0
      ملت ایران لیاقت داشتن مربی خوبی نظیر کیروش را ندارد. این ملت تیشه بریشه خود زده باید مربیانی نظیر اسکویچ و.... داشته باشند.
  • سعید رضایی تنظیم کننده IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    کی روش این مردک پیر خرفت اتوبوسی اخراج باید گردد
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    2 0
    اون کسی که تاج اورد باید پاسخ گو باشه
  • صادق IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    نویسنده این متن ازهمه بی سواد تر است چونکه تا بحال نفهمیده است که کیروش به دانش روز فوتبال اشنا نبوده ونیست واز قضا پرسش ما از رئیس فدرا سیون نیز همین است که چرامجددا" تیم را بدست فوتبال نفهم مثل کیروش دادی که مصرو کلمبیا را از رسیدن به جام جهانی محروم کرده بود بی سواد فوتبال امروز یعنی مراکش
  • صادق IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    نویسنده این متن ازهمه بی سواد تر است چونکه تا بحال نفهمیده است که کیروش به دانش روز فوتبال اشنا نبوده ونیست واز قضا پرسش ما از رئیس فدرا سیون نیز همین است که چرامجددا" تیم را بدست فوتبال نفهم مثل کیروش دادی که مصرو کلمبیا را از رسیدن به جام جهانی محروم کرده بود بی سواد فوتبال امروز یعنی مراکش
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    یک کودتای نافرجام اجرا شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس