کد خبر 1446678
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
پست جنجالی اسکوچیچ علیه تاج و نبی که حذف شد!

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران دقایقی قبل پستی را علیه مهدی تاج و مهدی محمدنبی، مدیران فدراسیون فوتبال منتشر کرد که بعد از مدتی کوتاه این پست را پاک کرد.

به گزارش مشرق، بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.

اسکوچیچ در مطلبی که در صفحات اجتماعی خودش منتشر کرده بود، نتایج تیم ملی را یک شکست نامید و به تاج و نبی حمله کرد اما بعد مدتی این پست را پاک کرد.

متن صحبت‌های اسکوچیچ به این شرح است:

«برخلاف میل باطنی‌ام اما باید جواب بدهم.

آقای نبی عزیز من واقعاً دیگر قصد نداشتم با شما بحث کنم، اما اظهارات اخیر شما در مورد دوران حضور من باعث شد این کار را انجام دهم. هر بار که علیه من چیزی می‌گویی، افتخار می‌کنم که در طرف مقابل شما هستم. نه شما (نبی)، نه آقای تاج و نه آقای خراطی، در تیم من نبودید. تو از دنیایی هستی که کیلومترها با من فاصله دارد. کاملا واضح است که شما و همکاران‌تان با طمع و خودخواهی در حال نابود کردن فوتبال ایران هستید. و تنها نتیجه‌ای که تا الان گرفتید، شکست بود.

امروز همه می‌دانند که افراد شما مدت‌ها پیش با بازیکنان و مربی جانشین من (کارلوس کی‌روش) در ارتباط بوده‌اند و شما دلیل عدم اتحاد در تیم بودید. اکنون شکاف‌های بزرگ‌تری وجود دارد، زیرا به برخی از بازیکنانی که از شما حمایت کردند، بدهی‌های خود را با آوردن این بازیکنان به جام جهانی پس دادید و به همین دلیل مسن‌ترین تیم ملی این مسابقات را تشکیل دادید.

من از شما می‌خواهم که از نام من برای توجیه بزرگترین شکست خود یعنی با دریافت ۶ گل مقابل انگلیس و شکست مقابل آمریکا در حساس‌ترین بازی برای ایران در تاریخ جام جهانی استفاده نکنید. در عوض، از پاداش‌ها لذت ببرید، پاداش‌ها و ماشین‌هایی که برای شما به دست آورده‌ام و بابت این واقعیت از من تشکر کنید.

لطفا مسئولیت تصمیم خود را برای آوردن مربی (کارلوس کی‌روش) بپذیرید که برای سومین بار متوالی در تلاش برای صعود از دور گروهی ناکام ماند و در مرحله مقدماتی جام جهانی، نتوانست کلمبیا و مصر را به جام جهانی بیاورد.

بهانه‌هایی به نام من با داستان‌های خیالی!

جناب نبی شما اعتماد به نفس زیادی دارید که بتوانید روش کار من را تحلیل کنید. من می‌دانم که نتایج من شما را آزار می‌دهد، من شما را کاملا درک می‌کنم، زیرا شما با اعتماد به نفس و تجربه زیاد، بازنده هستید. »

پست جنجالی اسکوچیچ علیه تاج و نبی که حذف شد!

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    6 1
    ایکاش در زمان تعویض و اخراج اجباریت اینطور موضع می گرفتی و براحتی کنار نمی رفتی.
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    24 1
    انصافا حق با آقای اسکوچیچ است. تک تک حرفهایش حقیقت است.
  • حسن روحانی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    11 1
    ملت شریف ایران باید از اسکوچیچ عذرخواهی کند ما نمک نشناسی کردیم و به عقوبت الهی که شکست 6 بر دو به انگلیس بود دچار شدیم
  • SE ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    11 0
    صخنان اسکوچیچ صد در صد درست و منطقی است
    • امید FR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      0 1
      شما اول نوشتن یاد بگیر بعد نظر بده
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    11 0
    اسکوچیچ کاملا درست میگه.
  • غضنفر IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    9 0
    برجک کی‌روش و تاج و نبی را به موشک بسته حرفهایش قابل تامل ...
  • مریم IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    12 0
    حرف حساب جواب نداره. مگر در فوتبال ایران غیر از فساد و تبانی چیز دیگری هست؟
  • CN ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    8 0
    مسئولان فدراسیون فوتبال هم باید شبیه به بقیه مسئولان باشند که هستند، دمتم گرم اسکوچیچ.
    • IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      0 0
      مسئول خوب و بد داریم. مثل هر جای دیگه دنبا. صد البته ایران مسئولین خوب بسیار بیشتری از کشورهای دیگه داره، همینطور مردم بسیار بسیار بهتر.
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    درست گفته بیچاره
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    این کیروش احتمالا از زندگی شخصی مسئولین فدراسیون چیزهایی می دونه وگرنه این مربی اخراج شده از کلمبیا و مصر رو اصلا نباید می آوردن ایران! اینو هیچ کس نمی خواهد اصلا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس