کد خبر 1446641
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
دربی خونین در لیگ استرالیا + فیلم

دربی ملبورن میان تیم‌های ملبورن سیتی و ملبورن ویکتوری در لیگ استرالیا پس از حمله هواداران ویکتوری به دروازه‌بان سیتی و ورود آنها به زمین سابقه، نیمه‌کاره ماند.

به گزارش مشرق، ماجرا از این قرار است که رئیس لیگ‌های فوتبال استرالیا اعلام کرد توافقی با ایالت «نیو ساوث ولز» به ارزش ۱۰ میلیون دلار حاصل شده که در پی آن میزبانی دیدارهای فینال این رقابت‌ها به مدت سه سال به «سیدنی» واگذار می‌شود.

از سال ۲۰۰۵ که لیگ یک استرالیا آغاز به کار کرد، باشگاه‌ها بر اساس نتایج دیدارهای پایانی، میزبانی سال بعد را به دست می‌آوردند و این تصمیم باعث جنجال‌های بسیاری شده است. در سال‌های اخیر همواره تیم‌های ملبورن عملکرد بهتری در فینال‌ها داشتند.

این خبر، واکنش‌های زیادی را در میان هواداران دو تیم شهر ملبورن ایجاد کرد و آن‌ها با هم قرار گذاشتند که به نشانه اعتراض، در دقیقه ۲۰ دربی این شهر، ورزشگاه را ترک کنند.

اما در دقیقه ۲۱ این دیدار، هواداران وارد زمین شدند و «توماس گلوور» دروازه‌بان تیم سیتی با یک سطل مورد حمله گرف گرفت و با صورتی خونین، زمین مسابقه را ترک کرد. باشگاه سیتی هم اعلام کرد گلوور به دلیل مصدومیت از ناحیه سر، توسط پزشکان مورد مداوا قرار گرفته است. داور نیز بازی را نیمه‌کاره تمام کرد.

جمعه شب نیز تماشاگران تیم «نیوکاسل جتس» در بازی مقابل «بریزبین رور»، به نشانه اعتراض به این تصمیم، ورزشگاه را ترک کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس