کد خبر 1408879
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
بازیکن پالاس هم کتک خورد و هم تهدید به مرگ شد

بازیکن دانمارکی تیم فوتبال کریستال پالاس پس از آنکه در دیدار این تیم برابر لیورپول در لیگ برتر انگلیس زمینه اخراج گرانقیمت‌ترین خرید قرمزهای آنفیلد را فراهم کرد، با پیام‌های بیشماری تهدید به مرگ شد.

به گزارش مشرق، در جریان تساوی یک بر یک لیورپول برابر کریستال پالاس، «داروین نونیز» گرانقیمت‌ترین خرید قرمزهای آنفیلد به‌دلیل وارد کردن ضربه با سر به صورت «یوآکیم اندرسون» در دقیقه ۵۷ از زمین بازی اخراج شد.

تصاویر منتشرشده در فضای مجازی حاکی از برخوردهای متعدد آنها در طول بازی است و گرچه در اینکه اندرسون، نونیز را تحریک کرده، هیچ شکی وجود ندارد اما به طور قطع ستاره لیورپول هم مستحق دریافت کارت قرمز مستقیم بود.

«یورگن کلوپ» سرمربی لیورپول درباره این درگیری گفت: کارت قرمز محرز بود و هیچ شکی در آن نیست. تصویری که من داشتم این بود که اندرسون نقش زمین بود و داروین از صحنه دور می‌شد. حرکت نونیز کاملا اشتباه بود و اندرسون هم همین را می‌خواست و به هدفش رسید. در این مورد هم با نونیز صحبت خواهیم کرد.

با این حال، هواداران لیورپول با نظر کلوپ موافق نبودند تا اندازه‌ای که تصمیم گرفتند با ارسال پیام‌هایی آزاردهنده، مدافع پالاس را تهدید به مرگ کنند. البته این اتفاق تازگی ندارد و در عصر فضای مجازی، بارها و بارها شاهد این چنین اتفاقات و تهدیدهای بوده‌ایم.  

براساس اظهارات مدافع پالاس، او در حساب کاربری اینستاگرام خود حدود سه هزار و ۴۰۰ پیام تهدیدآمیز دریافت کرده است.

اندرسون پس از پایان بازی اذعان کرد که در جریان مسابقه بارها نوینز را اذیت کرده و در نهایت او را از کوره در برده است.  

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس