رونمایی از کتاب «سلیمانی منا اهل العراق» در عراق

رئیس سازمان حشد شعبی عراق از کتاب «سلیمانی منا اهل العراق» که درباره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نوشته شده است، رونمایی کرد.

به گزارش مشرق،به نقل از العهد، «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی عراق امروز یکشنبه از کتاب «سلیمانی منا اهل العراق» (سلیمانی از ما اهل عراق است) رونمایی کرد.

این کتاب توسط «ابو لواء البهادلی» نویسنده عراقی نگاشته شده است و نویسنده به تشریح نقش حاج قاسم سلیمانی در خطرناک ترین ۳ سال تاریخ معاصر عراق در ۵۶۰ صفحه پرداخته است.

البهادلی نویسنده این کتاب پیش از این نیز چند کتاب درباره رشادت های نیروهای حشد شعبی نوشته بود که یکی از آنها تحت عنوان «جمال الشهداء» منتشر شد و در آن به زندگینامه «ابو مهدی المهندس» نایب رئیس سابق سازمان حشد شعبی پرداخته است.

همچنین الفیاض امروز در اظهاراتی به مناسبت پنجمین سالگرد شکست داعش (یوم النصر)، تاکید کرد: پیروزی عراق بر تروریسم، مایه فخر و مباهات نسل های آینده این کشور خواهد بود.

وی افزود: پیروزی بر تروریسم با تلاش و مجاهدت شهدا به دست آمد که شهدای پیروزی (سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید ابومهدی المهندس) در صدر آنها قرار دارند. عراق با خون های شهدا آزاد شد و همین عامل هر گونه تفرقه میان عراقی ها را از بین برد.

وی تاکید کرد: همه ما در دفاع از عراق، شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس هستیم و همانند آنان وارد میادین نبرد خواهیم شد.

الفیاض ضمن مخالفت با هرگونه سیطره بیگانگان بر عراق، تاکید کرد: حشد شعبی در روزهای سختی بنیان نهاده شد و توانست به الگویی ملی برای همه عراقی ها تبدیل شود. البته در پیروزی بر داعش همه اقشار ملت عراق نقش آفرینی کردند و این دستاورد بزرگ در شرایطی که دشمنان ما در خفا به دنبال امیال شوم خود هستند، باید حفظ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس