محسن شکاری در خیابان ستارخان چه کرد؟

«با چاقوی قصابی‌ام که اسمش دانته بود، وقتی مامور را زدم، انگار مثل بازی‌ها رفتم مرحله بعدی!»، اینها عبارت بخشی از اقاریر محسن شکاری از اغتشاشگران آشوبهای اخیر است.

به گزارش مشرق، رسانه‌ای معاند و ضد انقلاب که تا دیروز به‌صورت عیان و عریان آدمکشی و جنایت را تبلیغ می‌کردند و نتیجه آموزش آنلاین ساخت کوکتل‌مولوتف و جنگ خیابانی آنها به پادوهای داخلی‌شان قتل فجیع ده‌ها مدافع امنیت و انسان بی‌گناه در کف خیابان‌ها بود، حالا که نوبت مجازات این جانیان رسیده هیاهو به راه‌ انداخته‌اند.

«با چاقوی قصابی‌ام که اسمش دانته بود، وقتی مامور را زدم، انگار مثل بازی‌ها رفتم مرحله بعدی!»، اینها عبارت بخشی از اقاریر محسن شکاری از اغتشاشگران آشوبهای اخیر است که روز هفدهم آذرماه به جرم محاربه اعدام شد.

براساس دادنامه صادره از سوی دادگاه انقلاب تهران، محسن شکاری به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور بسیج حین انجام وظیفه و مسدود نمودن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه به اعدام محکوم شده بود.

محسن شکاری فرزند مسعود سوم مهرماه دستگیر شده بود و اولین جلسه دادگاه وی در مورخه ۱۰ آبان‌ماه برگزار شد.این فرد، سوم مهر ماه در منطقه ستارخان تهران ضمن بستن خیابان با در دست داشتن «قمه» مردم را تهدید به هم‌صدایی و همراهی با خود می‌کرد.

وی در ادامه اقدامات مجرمانه با حمله مسلحانه به یکی از نیروهای حافظ امنیت با قمه ضرباتی را به بدن وی وارد کرد و کتف سمت چپ این نیروی حافظ امنیت را به نحوی مورد ضربه قرار داد که منجر به بخیه خوردن محل زخم به تعداد ۱۳ عدد شد.

متهم پس از وارد کردن ضربه به نیروی حافظ امنیت، قصد فرار از مهلکه را داشت که در نهایت توسط ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد. محسن شکاری در اقاریر خود درخصوص چگونگی شرکت در اغتشاشات عنوان کرده است که بعد از اتمام کارمان به همراه علی(همدست خود) از محله نارمک ابتدا به میدان ولی‌عصر(عج) آمدیم و از آنجایی که این محل شلوغ نبود به محله ستارخان آمده و در تقاطع خیابان بهبودی راه را بر مردم بستیم.

در اقاریر متهم آمده است: علی به من گفت که برویم در تجمعات شرکت کنیم. با موتور علی رفتیم و او به من هم از قبل یک قبضه قمه داد تا ماموران را با آن بزنم. متهم همچنین در اقاریر خود عنوان کرده است: «علی گفت اگر ماموری را بزنی پول خوبی می‌دهم و با این وعده آمدیم و در اغتشاشات شرکت کردیم»

روایت شاکی پرونده از روز حادثه

همان‌طور که اشاره شد، محسن شکاری در روزحادثه با قمه به یکی از ماموران حافظ امنیت حمله کرده و او را مجروح کرده است. شاکی پرونده در اظهارات خود در رابطه با روز حادثه گفته است: روز سوم مهرماه بود و طبق ماموریتی که به ما ابلاغ شده بود برای گشت‌زنی در محدوده راهی محل شدیم. ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه بود که وارد محدوده خیابان بهبودی در محله ستارخان شدیم.به گفته شاکی، در زمان حضور در محل تعداد زیادی خودرو بالغ بر ۱۰۰ الی ۱۵۰ ماشین در ترافیک مانده بودند که کمی جلوتر رفتیم و دیدیم که دو نفر درشت هیکل با حضور در تقاطع بهبودی اقدام به بستن خیابان کرده و یکی از آنها قمه در دست داشت و مردم را تهدید به همکاری و شعار دادن می‌کرد. شاکی اظهار می‌کند: از موتور پیاده شدم و به سمت متهم رفتم. به وی گفتم داری چکار می‌کنی؟ که به من حمله کرد و قصد داشت ضرباتی را بزند، یک‌بار با قمه زد که نگرفت، بار دوم ضربه متهم به کتف من برخورد کرد

شاهد حادثه: متهم اجازه عبور به مردم وحشت‌زده را نمی‌داد

یکی از شاهدان حاضر در صحنه حادثه نیز ماجرا را این‌گونه تشریح می‌کند: مردم خیلی ترسیده بودند. حدود ۱۵۰ ماشین در ترافیک گیر کرده بودند، هیچ ماشینی رد نمی‌شد. متهم در خیابان ایستاده بود و در حالی‌که قمه در دستش بود اجازه عبور از آن محل را به کسی نمی‌داد.

دیوان عالی کشور: اقدامات محسن شکاری مصداق اخافه ناس بوده است

پس از برگزاری جلسات دادگاه این متهم، ۲۹ آبان ماه و بر اساس مستندات متقن پرونده و اظهارات شهود حاضر در صحنه‌، حکم بدوی این پرونده صادر می‌شود که براساس آن محسن شکاری فرزند مسعود به اتهام محاربه به مجازات اعدام محکوم می‌گردد. دادگاه انقلاب تهران بر اساس شواهد موجود علت محارب تشخیص دادن محسن شکاری را، کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور حافظ امنیت حین انجام وظیفه و مسدود نمودن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه اعلام کرده بود.در این مرحله پرونده پس از فرجام‌خواهی متهم برای بررسی‌های دقیق‌تر، به دیوان عالی کشور ارسال گردید در نهایت، حکم صادره پس از بررسی در دیوان عالی کشور، مورد تایید قرار گرفت و صبح روز ۱۷ آذرماه حکم اجرا شد.

فضا ‌سازی جریان تروریستی- رسانه‌ای برای تطهیر یک جانی!
به‌دنبال اجرای حکم این فرد جانی که جنایت را به مثابه یک سرگرمی و بازی یارانه‌ای گرفته بود و از وحشت آفرینی و خشونت عریان لذت می‌برد، جریان تروریستی - رسانه‌ای معاند و ضد انقلاب که تا دیروز به صورت عیان و عریان آدمکشی و جنایت را تبلیغ می‌کردند و نتیجه آموزش آنلاین ساخت کوکتل‌مولوتف و جنگ خیابانی آنها به پادوهای داخلی‌شان قتل فجیع ده‌ها مدافع امنیت و انسان بی‌گناه در کف خیابان‌ها بود، حالا که نوبت مجازات این جانیان رسیده هیاهو به راه‌انداخته‌اند.
جریانی که در روزها و هفته‌های اخیر هرآنچه در توان داشتند برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به میدان آوردند و از هیچ رذالت و شناعتی فروگذار نکردند و با تحمیق مخاطبان خود وعده سرنگونی نظام در ۱۶ آذر را داده بودند، طبیعی است برای سرپوش گذاشتند بر شکست مفتضحانه خود و خالی نماندن عریضه به فضاسازی علیه اجرای حکم این جانی و تطهیر آن پرداختند.
از سوی دیگر تمرکز برخی رسانه‌های به‌ظاهر اصلاح‌طلب در تقبیح اجرای حکم این فرد جنایتکار دقیقاً هم‌صدایی با رسانه‌های معاند است. این نوع فضاسازی چیزی نیست جز تقلا برای تنفس مصنوعی به آشوب و تیز کردن قمه اوباش و اغتشاشگران.

جنایت کن، آدم بکش‌، تخریب کن ما قهرمانت می‌کنیم!

گفتنی است از ابتدا اغتشاشات جریان تروریستی رسانه‌ای ضدانقلاب با همراهی و هماهنگی رسانه‌های طیف موسوم به مدعیان اصلاحات سعی در تطهیر رفتارهای داعشی‌گونه اغتشاشگران داشته و در تلاشند که در رسانه‌های خود از این جنایتکاران قهرمانانی دروغین بسازند تا به‌زعم خود هم دستگاه قضا را از محاکمه آنان عقب بنشانند و هم با نفرت‌پراکنی علیه حاکمیت اوباش را به ادامه ارتکاب جنایت ترغیب کنند.

اقدامی مسبوق به سابقه که به تطهیر اغتشاشگرها و آشوبگران داخلی خلاصه نشده و در نهایت وقاحت و بی‌شرمی به توجیه و تطهیر اقدام رذیلانه و شنیع، گروهک تکفیری تروریستی داعش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ‌(ع) که به شهادت ۱۵ زن و کودک و پیر و جوان و مجروحیت ۲۳ نفر انجامید، کشیده است.

در واقع کسانی که برای اجرای حکم این فرد جانی هیاهوی دروغین راه‌انداخته‌اند همان کسانی هستند که پس از جنایت فجیع و بی‌رحمانه مزدوران گروهک تروریستی تکفیری داعش در حرم شاهچراع‌(ع) به جای محکومیت این اقدام تروریستی‌، گروهک جنایتکار داعش را تطهیر و بزک کردند.

از سوی دیگر تلاش برای تقبیح مجازات عاملان جنایت، آدمکشی و آشوب و اغتشاش و قهرمان‌سازی از آنها از سوی این جریان تروریستی- رسانه‌ای به‌ویژه طیف مدعی اصلاحات با هشتگ‌سازی و ایجاد کمپین‌های مجازی و همچنین القای این مسئله که نظام درباره این جنایتکاران مرتکب ظلم شده‌، در واقع لبه دوم قیچی اغتشاشات و اعمال تحریم علیه کشورمان از سوی غرب و به عبارتی تیز کردن چاقوی تحریم‌های ضدایرانی نیز هست‌، مسئله‌ای که در مواضع مقامات کشورهای غربی علیه کشورمان به خوبی نمایان است.

مطالبه مردم برخورد قاطع با اغتشاشگران و جانیان

همچنین فضاسازی رسانه‌های معاند و مدعیان اصلاحات درباره مجازات عاملان جنایت‌، آدمکشی خیابانی و تخریب و اغتشاش در کشور در حالی است که اگر به مطالبه مردم در راهپیمایی‌ها و تجمعاتی که علیه اغتشاشگران داشتند و همچنین مطالبه خانواده‌های شهدا و مجروحین اغتشاشات اخیر توجه کنیم، مطالبه همه آنها برخورد شدید و قاطع با از بین برندگان امنیت جامعه و اغتشاشگران است.
بدون شک مطالبه میلیونی مردم کشورمان این است که دستگاه قضا با قاطعیت نسبت به این جنایتکاران برخورد کرده و آنها را به عنوان محارب، معاند و لشکر دشمنان کشور و مردم مورد مواخذه و کیفر قرار دهد.
بر این اساس قوه قضائیه باید بدون هیچ ترسی با اغتشاشگران برخورد کند؛ انتظار می‌رود دستگاه قصا تحت تاثیر فضاسازی‌ دشمنان انقلاب قرار نگیرد و حکم اسلامی را بدون هیچ دغدغه و ترس و واهمه اجرا کند.

تاکید رئیس‌جمهور بر محاکمه و مجازات قاطعانه قاتلان شهدای مدافع امنیت

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور نیز عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع امنیت که در مسجد سلمان ریاست جمهوری برگزار شد، با بیان اینکه فضاسازی‌ها تمام می‌شود و باطل از بین می‌رود و حق پایدار خواهد ماند، در واکنش به درخواست خانواده معظم شهدای مدافع امنیت برای شناسایی، محاکمه و مجازات عوامل شهادت نیروهای حافظ امنیت تاکید کرد که این مسئله با قاطعیت از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری خواهد شد.

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 214
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 34
  • محسن IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    روزنامه های ضد انقلاب(اعتماد، اقتصاد نیوز و ...) حالا در دفاع از محسن شکاری برآمدند. دلایل: 1- ترسیدند با این کار (اراذل و اوباش بترسند ) و اغتشاشات به صورت کامل فروکش کند 2- ترسیدند دستشان رو بشود 3- خواستند از یک جانی حمایت کنند( مامور هم شهید شد شد مهم نیست) 4- می خواهند قوه قضایه سراغ نفرات بعدی(اغتشاشگران) نروند و ... 5- خواستند خط بدهند به رسانه های اونور آبی و .... لطفا منتشر کنید
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      میشه الکی نظر ندی یه لحظه خودت رو جای پدر و مادر این پسربزار؟درضمن ایشون که کسی رو نکشته ایه قران میگه دست درمقابل دست چشم درمقابل چشم ووو....درضمن یه جوری میگین ارازل و اباش به اموال عمومی ضرر وزیان وارد کردن انگار که حکومت به مردم زیان وارد نکرده .دولت از سال ۹۷هرماه دلار رو گرون کرده .اینهمه جون بیکار تخصیل کرده داریم که کلی پول دانشگاه دادن بعد یه نفر رو به خاطر یه سطل اشغال میکشن.
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      درود بر قوه قضاییه مقتدر. آقا با همین فرمون برید برای مجازات سایر اراذل اوباش. مردم پشتیبان شما هستند
    • ایرانی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      بیشرفتر از محسن شکاری ملعون، بیشرفهایی هستند که از این جیره خوران وحشی افسار پاره کرده حمایت میکنند. البته کاملاً طبیعیه که بانیان و طراحان این وحشی گریها از به درک واصل شدن نخستین کفتار هار مزدور خودشون و شیطان بزرگ و آل سقوط و اسراییل غاصب ناراحت بشن و بسوزن.... بسوزین که سوزشهای بیشتری در انتظار شیاطین بزرگ و کوچک و مزدوران بیشرف وحشی افسار پاره کرده تون هست.
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      56 92
      ای کاش محسن شکاری تو آمریکا بود تا وقتی فقط میخواست دست کنه تو جیبش و چاقوش رو دربیاره پلیس مهربون و قانونمند آمریکا، آبکشش میکرد! بله هیچ جای دنیا با کسی که قمه میکشه و خیابون میبنده و پلیس رو تهدید میکنه جلسه دادگاه تشکیل نمیدن! همونجا تو صحنه جرم دخلش رو میارن
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      50 99
      9:00 میشه الکی نظر ندی و فاز کارشناس دینی برنداری و خودتو بذاری جای اون 200 تا آدم و زن و بچه ای که اون چاقو کش زندگیشونو مختل کرد و ترس و وحشت براشون به وجود آورد و البته راه رو برای قمه کش ها و زورگیران و قاتلان دیگر باز کرد
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      23 36
      تو نمی خوای جای پدر و مادر این انگل بگذاری بلکه جای مردم ایران بگذار که این انگل رعب و وحشت و چاقو کشی راه انداخته بود
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      38 75
      جناب 9:00 آیه محاربه مائده: ۳۳در قرآن : درباره سزای کسانی است که با خداوند و پیامبر خدا می‌جنگند. به گفته مفسران کسانی که امنیت جامعه اسلامی را مختل می‌کنند، در واقع به جنگ خدا و پیامبرش رفته‌ و به آنها «مُحارب» گفته می‌شود#التماس_تفکر
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      22 25
      9:00 امثال شما چرا در برابر به شهادت رساندن و ضرب و شتم وحشیانه ماموران و بسیجی های بی دفاع و بی سلاح ، سکوت کرده بودین و از آیات قرآن استفاده نمی کردین؟ اون ها جز مردم و فرزندان همین مملکت هستن ، تورو خدا از اقتصاد هم نگید ، دوستان اغتشاشوی شما بیشترین ضرر رو به اقتصاد و وضع معیشت زدن
    • حجت IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      17 26
      میشه چرت نگی، اگه کسی امنیت جامعه رو به هم بریزه حکمش اعدامه. جهت اطلاع به عنوان قطاع الطریق. کارترم به قول امام مسلمون شده قرآن تفسیر می کنه. البته حق شما ها اعدام نیست باید زجاکشتان کرد. بچه خودم این کاره یود نمیگذاشتم کار به دادگاه بکشه
    • حسن IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      23 26
      پراید ۲۲۰ میلیونی رو بکنید ۵۰ میلیون هیچکس اعتراض یا به قول شما اغتشاش نمیکنه
    • سید IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      19 20
      ۹:۰۰ لطفاً خودت نظر الکی نده وقتی از قانون و فقه اطلاعی نداری. کشیدن سلاح، محاربه هست و محارب باید اعدام بشه. بیخود این قصاص رو که به اینجا مربوط نیست تلاوت نکن. البته امثال شماها وقتی یک قاتل رو هم قصاص می‌کنن، مثل نوید افکاری، علیه حکم خدا حرف مفت می‌زنید. پس مسئله شما حکم قران نیست مسئله شما ترس ازعقب نشینی این داعشی‌مسلک‌ها و فروکش کردن اغتشاشاته.
    • فاطمه IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      19 15
      این اعدام نشانه ترس است.انسان موقع ترس هر کاری میکند.
    • ن IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      16 10
      اگر اصلاح طلبها مشوق بوده اند باید سراغ آنها هم رفت خیانت است رها شوند
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 2
      نمیدونستم
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      37 16
      انقلابیون سال ۵۷ مگه ازینکارا نمیکردن؟
    • ایرانی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      10 17
      در جواب این اشغالی که اسم خودش رو گذاشته ایرانی سایبری احمق از خودت مزدوران و کثیفتر و رذل تر وجود نداره
    • عیات IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      10 12
      حقیقت مطلب اینه دشمنان کشورمان همه جانبه وارد میدان شده اند از محاصره اقتصادی تا نا آرامی سازی و کشتن پلیس و بسیجی و .... تلاش برای تجزیه ایران تا جائیکه میگن تجزیه ایران کار خوبی هم هست! باید بر اساس تعالیم اسلامی وارد میدان شد و با این زذل های پست فطرت و بی شرف جنگید و البته اطلاع رسانی و تبلیغات را هم باید دقیق و جامع باشه تا هموطن ما جو گیر نشه جای شهید و جلاد را اشتباه تصور کنه
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      16 6
      پراید کنند 10 میلیون امثال شما دنبال چیز جدید می گردید
    • علی (رزمنده) IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      9 8
      هر کس در مقابل نیروی انتظامی - امنیتی - مردم تیغ بکشد سزاوار مرگ است جای هیچ تردیدی ندارد. علیرغم اعتراض به خیلی از روش های و ادبیات مسئولین کشور این یک مقوله از نظر من قابل ترحم نیست.
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      6 3
      11:17 تو روخدا یکم فکر کن ، اگه حرفت درست بود ، می بایست تمام دادگاه ها و مجازات برداشته بشن ، اتفاقا این اعدام ها ترس در دل جنایتکاران می اندازد
    • عبدالله IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      5 6
      ١٢:٥٢@ البته که انقلابیون ٥٧ از این غلطها نمی‌کردند. آنان که برای اسلام قیام کردند نه فقط جنایتکار نبودند بلکه با تیر جنگی رژیم دین‌ستیز پالانی کشته هم میشدند. روی حقوق بشر غربی و اذنابش با سوختن مسجد و آمبولانس و کشتار شاچراغ (ع) سیاهست با این توجیهات دروغین هم سفید نخواهد شد. کسیکه حجاب و پرچم میسوزاند دارد داد میزند برای این کشور و ملّت هیچ ارج و حرمتی قائل نیست. و السلام
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      10 6
      عزیزی که داری میگی خودتو جای پدرو مادرش بذار ،مگه کسان دیگر پدر ومادر ندارند یا اززیر بوته دراومدند که توسط این افراد تحت تاثیر القائات بازیهای رایانه ای وتحریک رسانه های معاند مغرض سلاخی شوند . همه برای پدر ومادرهاشون عزیز ونورچشمی هستند ولی همون بچه ای که دیگران رو قلع وقمع می کنه فردا به روی پدرو مادرش هم تیغ می کشه . فرزندانتون رو از بچگی غیر منطقی وقانون گریز تربیت نکنید . حق مدار باشید اگه بچه تون اشتباهی می کنه تنبیه کنیدروشنگری کنید اشتباه بچه تونو گردن کس دیگه نندازید
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      13 0
      اتفاقا دیروز داستان پسر۲۵ساله ای رو می خوندم که به دختر سه ساله همسایه به نام مهرساتجاوز و ازترس آبرو دختر بچه بیگناه رو کشته بود ...وقتی پدر ومادر دختر دنبال گمشده شون می گشتند همون پدرو مادر پسر(بیخبر ازجنایت پسرشون) نگران ودست به دعا برای پیدا کردن دختر تلاش می کردند. دعا کنید بچه هاتون از شر وسوسه های شیطان درامان باشند.
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      7 6
      این روزنامه ها ورسانه های خبری باید پاسخگو باشند ترویج خشونت وقتل عام ؟؟
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      2 0
      در این نشریات مزدور رو گل بگیرید . اونا هم دستشون تو خون ملت شریف ایرانه. در اعدام اراذل و اوباش تردید نکنید. هرچی جیغ دشمنا بلند تر میشه به درست بودن عملتون مطمئن تر بشید...
  • رضا IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    23 69
    این سر تیتری که زدی در رابطه با هردوگروه صدق میکنه
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      56 60
      دقیقا ، اراذل و اوباش و براندازان هر دو از یک گروه هستن و یک خط فکری رو دنبال میکنن
    • ح IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      62 70
      منظورت اینه که پلیس جنایت میکنه؟؟ چه جنایتی؟؟ کشته هاتون که هیچ یندو مدرکی براش ندارین و برعکس اسناد مدا ک نشون میده اصلا ربطی به اغتشاشات نداشتن!! شنکجه هاتون هم لو رفت توماج و حسین رونقی و.... سالم دراومدن!!! میزنید می‌کشید آتش میزنید گلو می‌برید اموال عمومی و خصوصی رو تخریب میکنید بعد انتظار داری چطوری باهات رفتار بشه؟؟ تو کدوم کشور با شما بیشرف ها آنقدر مماشات میشه؟؟
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      51 36
      پلیس و بسیجی ، بدون سلاح به تامین امنیت و دفاع از مردم پرداختن طوری که بعضی از اکانت های برانداز هم ناخواسته به آن اعتراف کردن و تو همین فراخوان اخیر گفتن برید بیرون و از گاز اشک آور و پینت بال پلیس نترسید ! لطفا منصف باشید
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      33 19
      بله برای هر دو گروه برانداز و داعش صدق میکنه
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      32 29
      تو نحوه شهادت مظلومانه شهید علیوردی و شهید عجمیان رو به دست براندازان داعشی دیدی ؟ نحوه شهادت مظلومانه این عزیزان فرق ما و براندازان و صحنه حق و باطل رو آشکار کرد، ایران عزیز رو بار دیگر امن و از داعشی ها پاک خواهیم کرد
    • فرزند ایران IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      17 20
      ببین موقع تجاوز به حقوقت از کدوم گروه توقع کمک داری و اگر نکنه طلبکارش میشی اون وقت می فهمی در مورد کدوم گروه صدق می کنه. اگر بخوای
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    25 37
    دروغ محض است.
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      13 33
      مردم ایران دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شده که گول نمی خوره. شگرد اصلی آمریکا این کاره : گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه . مهمترین جهاد تبیین : جوانان ما هم باید به این نگرش برسند.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    32 51
    آدم کش های عوضی راه میبندین و وحشت خلق میکنین؟؟ اعدامشون کنید و از هیچی نترسین
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      10 8
      قهرمان افساد طلبهای نوکر آمریکا شده اند تعدادی قمه کش و چاقو کش!!!!!!!!!!
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 5
      یعنی الان امنیت مردم براتون مهمه?
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    21 41
    رفتاری که در قهرمانسازی کاذب انجام میدهند جالبه
  • US ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    13 38
    به هياهوى اين دغلكاران بى مقدار اصلا توجه نكنيد و آن آدم كشان ايادى اينها را هر چه سريعتر با اعدامشان بسزاى اعمال جنايت كارانه شان برسانيد و مرهم بر دل هاى داغديده مادران ستم كشيده باشيد.فراموش نكنيد اين ها هما ن بيشرفها بودند كه ميگفتند كشتن پليس ها و بسيجى ها عين اخلاق است و نكشتن آنها عين بى اخلاقى است. فراموش نكنيد كه: ترحم بر پلنگ تيز دندان ………ستم كارى بود بر گوسفندان
  • US ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    44 68
    به هياهوى اين دغلكاران بى مقدار اصلا توجه نكنيد و آن آدم كشان ايادى اينها را هر چه سريعتر با اعدامشان بسزاى اعمال جنايت كارانه شان برسانيد و مرهم بر دل هاى داغديده مادران ستم كشيده باشيد.فراموش نكنيد اين ها هما ن بيشرفها بودند كه ميگفتند كشتن پليس ها و بسيجى ها عين اخلاق است و نكشتن آنها عين بى اخلاقى است. فراموش نكنيد كه: ترحم بر پلنگ تيز دندان ………ستم كارى بود بر گوسفندان
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    58 47
    درووود بر تو ای شهید
    • ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      37 25
      درودبر همه شهیدان اغتشاشات که به دست مزدوران و گوش به فرمانهای سعودی و امریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند از بسیجی و نیروی انتطامی گرفته تا روحانی و پاسدار و سربازان گمنان امام زمان
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      32 22
      مگه براندازا به اسلام اعتقاد دارن که به مرده هاشون میگن شهید؟
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      17 21
      ساکت شو نادان!!!
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      23 19
      اگه خانواده ویا افرادی از خودت با تیغ چاقوی این فرد کشته میشد هم بازهمایتش میکردی وهشتک قهرمان ازش میساختی بله درود بر شهیدان وطن بر بسیجیها سپاهیان مرزداران ارتشی وکلیه وطن دوستان
    • شیوا IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      12 16
      شهید منافقین دیگه؟
    • ح IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      26 1
      شهید یک کلمه عربیه!! شما آریایی هستی عرب نمی پرستی این یک دو شهید در اسلام تعریف میشه و آتئیست ها حق استفاده رو ندارن!!
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      8 1
      بعثی ها هم به صدام میگن صدام حسین الشهید المجید. داعشی ها هم به ابوبکر بغدادی میگن شهید. اینم از همون موارده
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      4 1
      چی مصرف میکنی؟ انگار حالت خوب نیست - ساقیتو عوض کنی برات بهتره
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 0
      ا-شماها که به شهید اعتقاد ندارید لطفا رو مرده ها اسم دیگه بزارید ۲-پس اگه این شهیده اونوقت خفت گیر های شهر مثل خفت گیر اتوبان نیایش که اعدام شد هم شهید محسوب میشه ( تازه اون باقمه فقط ترسونده بود طرفو با قمه نزده بود) ۳- شما ها باید ضمانت بدید که اگه یه خفت گیر ‌یایه قمه زن اومد سمت شماها یامادرتون یا خواهربرادرتون واونارو زد ترسوند ‌ورعب وحشت ایجاد کرد زخمی کرد یا تعرض کرد یا کشت هیچ کاری باهاشون نداشته باشید ok? ۴- متجاوزین به ناموس مردم رو هم نباید اعدام کنن چون نه از سلاح استفاده کردن نه کسی رو کشتن پس چرا اعدام میکنن اونارو چی خطاب میکنین پس ؟ ۵- نشئه های پای منقل بی بی سی واینترنشال ومهد کودک منوتو بایدم از این حرفا بزنن نزنن شک میکنیم
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      شهید،ازکی تاحالا قداره کش قمه کش شده شهید ،توروخدا جای شهید و با جلاد قداره کش خیابونی عوض نکنید .عوضی های اصلاح طلب
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 0
      شهید نام مقدسی است که زنده است ودرنزد خدا روزی می خورد نه آنکس هیچ اعتقادی به حکم خدا ندارد ودرحزب شیطان خدمت می کند .بس کنید شیطان پرستان اصلاح طلب فکر کردید تابه حال شیطان عابد چگونه شیطنت کرد واز بهشت رانده شد؟
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 0
      شهید مظلوم است نا ظالم قداره کش
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 0
      شهید مظلوم است نه ظالم قداره کش
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 0
      شهید در راه خدا کشته می شود نه در را ه رسانه های حقه باز اینترنشنال ومصی (مخفف معصومه) علی نژادودرراه هیجانات بازی های رایانه ای شیطان بزرگ
  • Ali DE ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    24 20
    در آینده باید اینگونه زامبی ها در همان محلی جنایتیشان بسزای اعمالی خود برسند! پلیس نباید به این زامبی امکانی اینگونه جولان دادن را در کوچه و خیابان را بدهد.در غرب اینگونه زامبی ها در همان مکانی جنایت خود تیرباران میگردند و قهرمان سازی هم در کار نیست .
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      6 2
      احسنت - موافقم
  • محمدرضا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    16 27
    همه اراذل را باید به درک واصل کرد
    • امیر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      6 0
      و همچنین تمامی دزدا و اختلاسگرا و باعث بانی فقرو فلاکت ومتکبر و و اونایی که فکر میکنن از خدا بالاترن
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      6 10
      فعلا این ارذل شده اند سیاهی لشگر افساد طلبان غربگدا
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    21 26
    طرف میگه برای چی اعدام شده دیه میگرفتید میذاشتید بره. آقا اعدامش اصلا برای زخمی کردن مامور نیست که این بشر. برای محاربه و ایجاد وحشت عمومی و شورش بر ضد حکومت اسلامی هستشش. چرا مغلطه میکنید
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      43 33
      بهتر نبود اعدام نمیشد و مادر و خانوادش رو عزا دار نمیکردن من اگه جای دولت بودم مشگل همه معترضین و اغتشاش گرها رو حل میکردم و غرب و شرق رو خیط میکردم اینها فرزندان خودمونن مال ایرانن.
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      9 4
      این دوست چاقو کش شما شاید خودش آدم نکشته باشه ، اما امنیت رو از بین برده و راه رو برا قاتلین شهید علیوردی و شهید عجمیان باز کرده
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      10 4
      10:17 تو چطور میخواستی مشکل تروریست های تجزیه طلب کومله و جیش الظلم رو حل کنی؟! خدایا به ما درک و فهم و بصیرت بده
    • ح IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      26 28
      نه خیر بهتر نبود! محارب باید کشته بشه وگرنه پس فردا راه می افته برای بقیه هم دردسر درست میکنه!! تو چرا نگران عزاداری خانواده این هستی ولی نگران عزاداری خانواده مقتول نیستی؟؟ خواسته اغتشاشگر ها مشروب خونه و روسپی خونه و امثالهم است که نباید بهش رسیدگی بشه!! تمام
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    42 29
    هر چی شما بگید درست ولی طبق کدوم قانون و شرع کسی که مرتکب قتل نشده باید اعدام بشه بحث اینه نهایتش بهش باید حکم زندان میدادید و دیه ازش میگرفتید بابت چاقو زدنش ولی کشتن انسان خیلی جرم سنگینیه نزد الله یک لحظه فکر کنیم
    • میثم IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      19 37
      تو که از قانون و شرع اطلاع نداری پس دهنتو ببند، اول برو مطالعه کن بعد اظهار نظر کن، البته که بعید میدونم بازهم اصلاح بشی
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      19 29
      دوست عزیز شما احکام اسلامی رو واقعا بلد نیستی ، حکم اعدام فقط برای قاتل نیست ، مطالعه و تفکر بیشتر لطفا
    • مختار IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      3 0
      مگه اینایی که حضرت علی علیه السلام و لشکر ایشان در جنگ جمل و جنگ خوارج کشتن و به درک واقل کردند همه قتل کرده بودند!؟ نخیر بلکه پرچم مبارزه با حکومت آن حضرت را بلند کرده و کشور اسلامی و مردم را با تهدید و وحشت مواجه کرده بودند
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 2
      اشتباه مثبت زدم
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      4 5
      از منظر فقهی بزه محاربه اینگونه تعریف شده است که: «و هي تجريد السلاح برة او بحرة، ليلا أو نهارة، لاخافة الناس في مصر وغيره من ذكر او انثى، قوي او ضعيف.» (محاربه عبارت است از بیرون کشیدن سلاح به منظور ترساندن مردم اعم از اینکه در خشکی باشد یا در آب، شب باشد یا روز، در شهر باشد یا غیر آن، مرد باشد یا زن، قوی باشد یا ضعیف)‌. از منظر قانون نیز در ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی محاربه عبارت است از: «کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آنها به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد.
    • عبدالله IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      3 1
      ٠٨:٣٩@ ١. «مَلْعونينَ أَيْنَما ثُقِفو أُخِذو وَ قُتِّلو تَقْتيلاً» ﴿احزاب ٦١﴾ هراس‌افکنان ملعونند هرجا یافت شوند باید آنها را گرفت و به قتل رساند. ٢. «كلیه قوانین و مقررات مدنی، جزائی، مالی، اقتصادی، اداری، فرهنگی، نظامی، سیاسی و غیر اینها باید بر اساس موازین اسلامی باشد» (اصل٤ قانون اساسی). خدا که ارحم الراحمین است فرموده: سزای مفسدین فی الأرض اعدام است. و السلام
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    33 14
    مشرق نیوز چاپ کن.مگه نمیگین امنیت و اموال عمومی برامون مهمه.پس چرا بابک زنجانی رو اعدام نمیکیند؟میخای باور کنیم مهم براتون وطن؟
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      19 29
      بابک زنجانی رو دارن اموالشو برمی گردونن ، اگر اعدامش کنن حق مردم از بین میره
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      8 17
      هر وقت فهمیدی بابک زنجانی فقط پول را برنگردانده بود و نه تخریب و برهم زدن امنیت شهر و جان مردم
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      7 3
      دوست 8:41 چرا اشاره نمیکنی که چند تا زورگیر و قمه کش مثل محسن شکاری قبلا اعدام شدن ، فقط به اون چیزی که به نفعتونه اشاره می کنید
  • علی ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    28 20
    کمیته حقوق بشر تو راهه
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      6 7
      خخخخخخخخ. برو عمو بزار باد بیاد
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    18 22
    شهید محسن شکاری؟؟؟؟ شهید برای خدا و با اعتقاد به خدا جان میسپارد. شکاری بنده ی شیطان و هوس و خشونت و ...بود
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    42 22
    مگه نمیگین زخمی کرد بسیجی رو .حکم زخمی کردن اعدام؟
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      6 5
      احکام اخفه ناس و محاربه رو با یک سرچ مطالعه کن. اینجا موضوع درگیری دو نفر نیست بلکه راهبندان و ارعاب جمعی و نا امنی اجتماعی هست. چندین نفر از سارق ها و لات ها با همین عنوان اعدام شدند
    • شیوا IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      4 0
      نه مثل یه گاو نادان عربده کشیده چه بسا کسایی که از ترس بمیرن ولش کنند ادم هم میکشت
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      3 0
      منظر فقهی بزه محاربه اینگونه تعریف شده است که: «و هي تجريد السلاح برة او بحرة، ليلا أو نهارة، لاخافة الناس في مصر وغيره من ذكر او انثى، قوي او ضعيف.» (محاربه عبارت است از بیرون کشیدن سلاح به منظور ترساندن مردم اعم از اینکه در خشکی باشد یا در آب، شب باشد یا روز، در شهر باشد یا غیر آن، مرد باشد یا زن، قوی باشد یا ضعیف)‌. از منظر قانون نیز در ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی محاربه عبارت است از: «کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آنها به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد.
    • عبدالله IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 1
      از قیاست خنده آمد خلق را اگر اینطوره نقض ...که بیش از دیۀ کامل (٥٠٠٠ درهم/ ١٥٠٠٠ گرم نقره) نیست! پس چرا زنی که به احکام اسلام التزام ندارد: نماز نمی‌خواند و حجاب رعایت نمیکند -حتّی آنکه به بلاد کفر رفته- مهریۀ سنگینتر از خون باباش طلبکاره؟ مردان فمینیست هم اعتراض نمیکنند! متأسفانه یکی از مشکلات عصر رسانه اینست که هرکس و ناکس در هر موضوعی به خودش حق اظهارنظر میدهد. بدتر اینکه توقع دارد عالم و آدم بر طبق عقل ناقصش بچرخد. امّا برای اینکه بدانی! حکم این معدوم هم طبق شرع و قانون بوده: ١. «مَلْعونينَ أَيْنَما ثُقِفو أُخِذو وَ قُتِّلو تَقْتيلاً» ﴿احزاب ٦١﴾ هراس‌افکنان ملعونند هرجا یافت شوند باید آنها را گرفت و به قتل رساند. ٢. «كلیه قوانین و مقررات مدنی، جزائی، مالی، اقتصادی، اداری، فرهنگی، نظامی، سیاسی و غیر اینها باید بر اساس موازین اسلامی باشد» (اصل٤ قانون اساسی). خدا که ارحم الراحمین است فرموده: سزای مفسدین فی الأرض اعدام است. و السلام
  • رضا IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    16 4
    مطالبه میلیونی . به به چه واژه زیبایی
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    19 23
    اعدام جانیان امری بسیار پسندیده است
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    15 27
    مغلطه نکنید آقایون حکم اعدام برای زخمی کردن نیست برای محاربه است برای قطاع الطریق بودنش است. پس مظلوم نمایی موقوف. طرف غداره بسته شهر رو بسته لاتی کرده جامعه رو به وحشت و خشونت کشیده باید هم چوبشو بخوره.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    14 17
    خدا وكيلي اينايي كه حرف از نه به إعدام ميزنند ، اگه خودشون يا خانواده اشون گرفتار اين جاني ها بشند بازم حرف از نه به إعدام ميزنند؟! يا اون موقع طرفدار دو آتيشه إعدام و اقدام فوري و فوتي ميشوند؟
  • reza IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    30 10
    اختلاس کن غارت کن چپاول کن جمع کن و ببر، پشتت قایم میشیم و نه تنها اعدامت نمی کنیم بلکه پیداتم نمی کنیم . خجالت بکش شهر خبر یه کاری می کنی مخاطب دیگه صفحتم باز نکنه . من یکی فکر می کردم شما یه در صد درد مردمو می فهمیدذ.
    • شیوا IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 5
      با اینکه حالم از اغتشاشگرها به هم میخوره ولی با این حرف موافقم
    • Əlı IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      2 2
      چون یکی قصِر در رفته پس دیگر هیچ جنایتکار را نباید اعدام نمود؟! خجالت تو بکش! که خودت را الکی و مفتی شریک جرم اراذل و اوباش میکنی که از هر نوع تعدّی به مال، جان و ناموس مردم هیچکاره هم کم نگذاشتند: مسجد و آمبولانس سوختند، چادر از سر ناموس مسلمان کشیدند و زن و پیر و کودک زوّار بیگناه را در حرم اهلبیت پیمبر (ع) به خاک و خون کشیدند. حالا با بیشرمی آمدی وکیل مدافع صلواتی مُشتی بزهکار شدی.
  • پرواز IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    37 71
    کاش به همین سرعت عمل حکم برا اختلاس گرا صادر میکردین
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      12 32
      صادر کردن. اعدام هم کردن ولی تو و امثال تو چشاتون بسته است
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    21 42
    خداوند روح محسن شکارچی را لعنت کند
    • جیم IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      4 3
      و همچنین اونایی که به این کامنت منفی دادن با شکاری و داعشی حرم شاه چراغ محشورو مانوس باشن .
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 2
      آمین
  • ابو IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    15 30
    هرجا ديديم كه سر و صداي غربيها و غربزده ها بلند شده و از اقدامات انجام شده بر عليه اغتشاشگران وا مصيبتا سرميدهند بدانيم كه به هدف اصابت كرده .
  • مرادی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    9 13
    اقدامات دستگاه جنگ رسانه ای غربی در مرحله ای بعدی گزینه ای شکست کودتا قرار دارند و پلان بعدی در حمایت از قاتلین و آشوب گران محارب را انجام می دهند
  • AE ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    12 16
    بی بی سی و صدای امریکا بد جور ضربه خوردن و فکر نمیکردن کار به اعدام بکشه چون دیگه حامیان برای 1000 دلار نمیان داعشی بازی در بیارن برای همین فعلا فقط روی این اعدام بخصوص این شخص گیر دادن و برای 4 تا قبلی که اعدام شدن هیچی نگفتن. و طببعی است که طرفدارانشون هم راهش را ادامه میدن و متاسفانه هنوز نفهمیدن برای کامنت گذاشتن هم ممکنه یک موقع......
    • ایران IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      2 0
      اتفاقا دقیقا دارن کاری رو میکنن که اون فکر میکردم انجام میگیره .
    • ایران IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 0
      اتفاقا دقیقا دارن کاری رو میکنن که اون فکر میکردم انجام میگیره
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    17 27
    صد در صد اینا باید اعدام بشن جانی های ادمکش
  • یوسف از همدان IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    30 10
    چرا دادگاه علنی برگزار نشد تا مردم از جریان امور آگاه شوند؟
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      4 2
      تلویزیون نشون داد.
    • عبدالله IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 1
      تشخیص علنی بودن دادگاه با قاضی است؛ فضولی به من و تو نمیرسد خصوصاً وقتی پای امنیت عمومی هم در میانست. علنی بودن شاید باعث فرار سلسله‌مراتب شود؛ بفهم! وانگهی، مگر پس از این مدّت آشوب کسی هم هست که نفهمیده؟ میخواهی کدام مردم چه چیز را بفهمد؟ همان عوام کالأنعام که گول رسانه‌های معاند خورده منتظر رأی پزشکی قانونی نماند و دنیا را به آشوب کشید؟ همان دهن‌بینی که فاجعۀ شاچراغ (ر) را دید و منکر شد؟ چون اربابش فرمود: کار خودشونه! و السلام
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    16 29
    این قمه کشان و اراذل و اوباش را اعدام کنید بدون توجه به این جوسازیها
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    29 15
    اخه خدا رو خوش می اید که این جوانی که الان باید زن و بچه داشته باشه عشق داشته باشه لبخند داشته باشه این بلا سرش بیاد ؟
    • ح IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      4 2
      خدارو خوش میاد آدم بکشی و راست راست بچرخی؟؟ تو از خدا حرف نزن سعودی!!
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      6 2
      عشقشو تو فیلم اعترافش نشون داد - عشقش کارد سلاخیش بود.
    • عبدالله IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 1
      خدای والا را که نه؛ هیچ وجدان بیدار و عقل سلیم را سلّاخی کارمند اورژانس، سوزاندن آتش‌نشان و قتل فجیع جوان مؤمن حافظ امنیّت، خوش نمیاد! چه رسد به سوختن مسجد و قرآن و به رگبار بستن زوّار بیگناه حرم شاچراغ (ع). الکی خود را شریک جرم مُشتی اراذل و اوباش مکن! که طرفداری ناحق، عقوبت اخروی دارد. و السلام
  • م ح IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    8 21
    این قهرمانان شبکه های مجازی را تحویل انگلیس وآمریکا وصهیونیست بدید ...مال خودشون..هزینه نگهداریشون را هم میدیم... از جوانان ما قاتل وجانی میسازند..انشالله آتیشش دامنشو را بگیره ونیست ونابود بشند....
  • علی افصحی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    9 23
    خط تکراری دشمن و دنباله های اصلاح طلب فاسدشان این است که با جنایت باج گیری کنند آن هم باج گیری دو طرفه!اول با فضا سازی جنایت کار را از مجازات تا می توانند دور کنند و ثانیا هزینه جنایت را چنان پایین بیاورند که بشود همانند موضوع حجاب!یعنی جنایت روندی رو به رشد داشته و جامعه ایمانی راهی برای خلاصی از جنایت را نداشته باشد. بنابراین دشمن و شیطان بزرگ همواره مزدوران خود را برای ارتکاب جنایت هم پشتیبانی فیزیکی کرده و هم اعتباری و حقوقی! لذا افکاری منافق را وا می دارند قتل انسان شریفی را انجام دهد و سپس تلاش می کنند به مجازات نرسد بعد از مجازات هم برایش گل نثار می کنند!،اما مهم دستگیری و مجازات جنایت کارانی چون شکاری است بعد از اعدام دشمن هر کاری بکند آب در هاون کوبیدن است. چرا که مزدوران دشمن به چشم خود می بینند که با سرو صدای اربابان هم جنایت کار خلاصی نمی تواند بیابد لذا ماست جنایت کاران کیسه می شود. فریاد دشمن هرچه بیشتر بهتر !برای خلوت شدن صف جنایت پیشه گان مسلح. حیدر.
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    13 15
    دلیلش اینه که قوه قضاییه در زمانی که لازم بوده با این افراد برخورد قانونی نکرده الان در این شرایط یادش افتاده برخورد کنه
  • جعفر تیموری IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    25 2
    طبق قانون بدون چشم پوشی و لابی و رانت با همه اغتشاشگران و مخلان امنیت برخورد بشه ولی آقازاده ها را هم طبق قانون برخورد کنید.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    11 25
    خدایش لعنت کناد
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    8 27
    ملعون و بی اصل ونسب خدا لعنتش کنه
  • علی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    29 7
    فقر فساد گرونی
  • م IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    17 24
    خدا شما و امثال شما رو كه مثل اب خوردن جووناي مردم و ميكشين ذليل كنه انشالله.بزدل هاي عوضي .عرضه ندارذ پیام مخالف بزاری
    • عبدالله IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      جوونای مردم!!! لابد همون بزدلها را میگی که چندین نفری به جان جوان مؤمن حافظ امنیّت افتادند؟ لعنت ابدی بر اراذل و اوباش دین‌ستیز و حامیان دروغگوی آنها باد. نظر نحست چاپ میشه باز انکار میکنی؟ از خدا که نترسی از مردم هم حیا نمیکنی.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    17 27
    تک تک این افراد باید اعدام شوند تا درس عبرتی باشه برا بقیه خائنین وطن فروش
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    14 44
    همیشه این را گفته ام باز هم می گویم. این نظام نباید تا این حد پاسخگو باشد. باید کار خودش را بکند گور پدر هرکس که ناراحت است
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      41 14
      خخخخخخخ.قرصاتو خوردی؟
    • منتقد IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      3 2
      حرص نزن . تو نگران خودت باش
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 2
      همین شماها هستین اختلاف انداختین بین نظام و مردم.متاسفم براتون
  • Yaya IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    10 30
    اعدام کنید تا میتوانید اعدام کنید ..
  • حسین IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    12 15
    خاک بر ...برای پول قمه بکشه
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    9 19
    هر کس غلطی کرده باید تاوانش رو بده. اعدام برای این هست که کس دیگری جرات شلوغ کاری از سرش بپره. تازه اونایی هم که حکمشون از اعدام کمتره پرونده براشون تشکیل بدن که نتونه در آینده شغل آبرومندی داشته باشه یا نتونه خونه و ماشین به نام بزنه یا اصلا نتونه گواهینامه بگیره. نتونه از کشور خارج بشه. نتونه ازدواج کنه مگر با یه اغتشاشگر خانم و ...
  • ... IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    12 2
    مثل سعید عسگر
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    11 32
    اگر مملکت از وجود نحس سلبریتی های وطن فروش وجیره خوار اینترنشنال و اجنبی امثال دایی،کریمی،پرویز پرستویی وووووو پاک بشه ارامش وامنیت برقرار میشه.از قوه قضاییه تشکر میکنیم .خواهان برخورد قاطع با اراذل واوباش وسلبریتی های وطن فروش هستیم
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 16
    Game over شدی پسر آخرش!
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      2 1
      همه شون گیم اور میشن. لات بازی باید تموم بشه
  • محمدصادق IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    9 18
    در جرم محاربه، قتل و زخم و... ملاک نیست، بلکه موضوع اصلی، «ارعاب»، یعنی ترساندن مردم و ایجاد ناامنی است؛ جرمی که در ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی به‌صراحت به آن اشاره شده‌است: «محاربه، عبارت از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آنهاست؛ به‌نحوی که موجب ناامنی در محیط شود.»
    • مژگان IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 0
      ترسونده
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    9 10
    بچه ها انقد به جون هم نیفتید همه مون ایرانی هستیم کسایی ک اونور آبن دلشون به حال ما نسوخته و نخواهد سوخت بیایید سعی کنیم از هر جناح و گروهی هستیم با هر اعتقادی ک داریم متحد باشیم ک شاهد کشته شدن هموطنامون نباشیم ،اگه اعتراضی داریم مث آدم رفتار کنیم ،نذاریم هیچ خانواده ای داغدار عزیزش بشه ،بخدا قسم با خوبی هم همه چیز حل میشه این راهش نیست ،به امید اتحاد و همدلی بین هموطنان عزیزم ایران
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    9 22
    اینها همش تقصیر قوه قضاییه است. اعترافات طرف موجوده ولی وقتی موضوع شامل گذشت زمان میشه یک عده روی خریت و زود باوری بعضی از مردم حساب میکنن و قاتل رو بیگناه جلوه میدن
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      4 0
      اعترافاتش کاملا مشخصه
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    13 3
    مداح با اسلحه اتوبان را می بندد حتی دادگاهی نمی شود دیگری با آتش زدن سطل زباله اعدام می شود . این عدالت کجاست.
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 1
      خودت داستان میسازی خودت هم نتیجه میگیری وحکم میدهی وخودت هم میدونی کاملا دروغ میگویی یعنی به همین سادگی یک گوسفند به تمام معنا هستی..چه کسی بخاطر سطل آشغال اعدام شده؟؟؟ این اراجیفتان هم مثل دهها کشته خیالی از خودکشی کردگان و معتادهای اوردوز کرده و تصادفی ها ست...عادت دارید دروغ بگویید خودتان بیشرفترین هستید و به همه زورمیگویید اما شعاربیشرف و مرگ بر دیکتاتور سر میدهید بخدا عالم خلقت فیوزاش از دست شما منافقان پریده است
    • عبدالله IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 1
      عدالت را اگر اینجا نبینی قطعاً در جهنم خواهی دید دروغگویی و طرفداری از اراذل و اوباش چطوره.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 3
    انقدر سفسطه نکن، طرفی که چاقو خورده تو شونه اش چند تا بخیه خورده، نمرده که اعدام کردید، خون یه آدمو نمی تونی ماله کشی کنی
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      متجاوزین به عنف وناموس مردم چی ؟ اینجا هم آدم نمیمیره (درحالی که از مرگ هم بدتره ) نباید اعدام بشه؟؟؟؟؟؟؟؟ به بار دیگه لات اتوبان نیایش رو به یاد بیار که اعدام شد چون یک خانم را با قمه ترسانده بود وخفت گیری می‌کرد این با اون فقط یه فرق داره اونجا از قمه برای ترساندن وخفت گیری استفاده شده اما شکاری از قمه برای زدن استفاده کرده و وبه عمد به مامور حمله کرده وخون ریخته ‌وخیابان رو بسته ‌رعب ووحشت ایجاد کرده برای همه ی اونایی که اونجا بودن لطفا ماله یک چاقو کش را نکش(با ماله کشی این افراد امنیت خودتو از بین میبری ) اگه این اتفاق برای برادرت پدرت مادرت خواهرت هم بیوفته میخوام بدونم ازش میگذری ؟؟؟؟؟
  • مسافر IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    13 3
    صحنه سازی و سناریو سازی و دروغ پردازی کار شماست مردم حرف های شما را باور ندارند .درمانده شده اید و دست به کشتار میزنید .روز انتقام نزدیک است
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 1
      غلطی نمیکنی بازم قد قد کنید موقع گیر افتادن به حوردن همه چیز میفتی
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 2
    خدا لعنتش کنه. اما اقاریر یعنی جمع اقرار؟ اقرار ها بنویسید خب
  • کیوان IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 2
    اغتشاشگرای ابله
  • شایان IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 4
    حقش بود و باید اعدام میشد این کثافت
  • سیاوش IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 1
    کاش سیستم آموزشیمون انسان تربیت میکرد.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 2
    اعدام این شخصچیزی نبود
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    انشالله سر بچه ها تون بیاد تا بفهمید
  • پرویز IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 2
    قانون محاربه عوض شده.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 2
    کسانی که به این حکم ایراد میگیرن رو غربزده و افساد طلب و منحرف نپنداریم چرا که :حجت الاسلام دکتر کاظمی استاد فقه سیاسی دانشگاه امام صادق(ع در توضیح این شبهه نیز اینگونه می نویسد: حد محارب محل اختلاف فقهاست. فقها در این زمینه سه نوع فتوا دارند؛ نخست: اجرای حد در تناسب با جرم، اعدام تنها برای قتل. دوم: تخییر در اجرای حدود؛ یعنی انتخاب نوع مجازات به صلاحدید حاکم است و این صلاحدید در راستای صلاح جامعه است، لذا برای محاربی که قتل نکرده نیز می توان حکم قتل صادر کرد. دسته سوم: گرایش به قول اول اما عدم فتوا به آن. پس علما هم در مورد مصادیق محاربه اختلاف دارند
    • عبدالله IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      "در راستای صلاح جامعه است، لذا برای محاربی که قتل نکرده نیز می توان حکم قتل صادر کرد" خودت جواب خودت را نوشتی! اگر جبهه‌گیری بگذارد تأمل کنی تا خوب بفهمی. و السلام
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 1
    تنها راه نجات از مزخرف گویی مزدوران اجنبی این است که احضار شوند و تعهد بدهند که منبعد اگر کسی با قمه تهدیدشان کرد هیچ شکایتی نخواهند داشت
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 6
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • 1 IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    قبلا می گفتند
  • اصف IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 4
    امار لایک و دیس لایک نشون دهنده همه چیز هست،منتظر مردم باشید
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      باز به این لایک و دیس لایک فیک دلخوشی،خیلی وقته این حرکتا تو مشرق قدیمی شده اسکول خخخخ
  • ایران سربلند IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 4
    دست قوه ی قضائیه درد نکنه.👏👏👏👏 همه ی این کثافتها رو که بیش از دوماهه عرصه رو به ملت تنگ کردند رو اعدام کنید. روزنامه ها و سایت های خبری بیشرف و ضد انقلاب هن خفه بشن. این یارو و رذل کثیف ( محسن شکاری) به اقرار خودش هم معتاد بوده و هم الکلی و هم قمه کش و هم بی ناموس. دست قوه ی قضائیه رو می بوسیم. خدا قوت.
  • جیم IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 2
    برو پیام مخالفتو توی ابترنشنال بذار ملعون .ان شا الله با همین داعشی های پست در دنیا و آخرت محشورباشی .
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 4
    اونی که میگه پدر و مادرش چه گناهی کردن که بچشون اعدام بشه رو واقعا نمیفهمم. خو لامصب لاتی کرده باید جورش رو بکشه. قمه به دست زنو بچه مردمو ترسونده دیگه چی کار باید میکرده. اگه همین قمه رو فرو میکرد تو کتف بچت همین حرفو میزدی؟ الان ناراحتی یه جانی و شرور اعدام شد؟ چرا همه چی رو باهم قاطی میکنی؟ مخالف نظام هستی اکی، امنیت هم دوست نداری؟
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 1
      دقیقا
  • شیوا IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    10:17 یا احمقی یا اغتشاشگر
  • من IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 0
    خدایا
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 3
    این اعدامهای شتابزده
    • عبدالله IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      2 1
      اون اغتشاشات شتابزده
  • مهدیار IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 2
    در جایی که بانیان وضع موجود اختلاسی ها و دزد ها هیچ قوه قضاییه و مجازاتی برای شان نیس .. !
  • سامان IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 2
    نظرات رو که میخونم . مصداق این جمله است : از ماست که برماست . متاسفم .
  • علی_ قزوین IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 0
    با انصاف می خوام نظر بدم: علاوه بر پذیرش بدی ها از سوی این متهم که تقصیر کار هست و بالطبع باید مجازات بشه؛ متأسفانه آموزش و پرورش از زمان دولت موسوم به سازندگی تا به امروز در تربیت فرزندان میهن هرگز در مسیر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی نبوده است یکی از گناهکاران اصلی همین دستگاه آموزش و پرورش هست.تمام
  • محمد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 4
    بابا چقدر کثیفین شماها اول میگی اسم چاقوش فلان بوده بعد باز میگی چاقو رو دوستش داده
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 3
    به مرحله ای از وحشی گری رسیدیم که به جان همدیگر رحم نمکنیم و شاد میشویم
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 3
    بخاطر اعدام موجوداتی مث این از قوه قضاییه ممنونیم... اینا گند زدن به ارامش مردم...چه الان چه قبل از اغتشاشات.... باید محکم تر قدم بر دارن و محاربه رو هرجا لازم بود اجرا کنن...
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      آرامش مردم با بی قانونی از بین می‌ره.
  • محمد IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 3
    روحش شاد و یادش گرامی
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 2
    جالبه سالیان سال تا تونستین خوردین و بردین
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 2
    جالبه سالیان سال
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 2
    جالبه
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 3
    بخداقسم اگه جمهوری اسلامی این اغتشاشگران خائن را به اشد مجازات نرسونه من یکی دیگه هیچ اعتمادی به جمهوری اسلامی ندارم
  • ناصر IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 4
    ادرمقابل یک چاقو کشیدن جان انسانی را گرفتید
  • متشخص IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 5
    روزهای آخرته بترسید
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 1
      باز قد قد میکنید تو هم بیا تو گونی
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 2
    جالبه سالیان سال تا تونستین خوردین و بردین
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 2
    هیچ کاری نکردید
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 1
    ترس و وحشت و ارعاب 70 روزه
  • منتقد IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 4
    مشرق . دور نیست که خورشیدت غروب کند .
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 5
    عمال دشمن و اغتشاشیون بدانند خون ریخته شده ی شهدای امنیت پایمال نخواهد شد
  • مازیار IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    8 3
    پس هر که قمه دستش بود و عربده کشید ، از نظر شما حکمش اعدامه؟؟
    • عبدالله IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 1
      البته! فقط نظر ما نیست؛ نظر خدا، پیمبر و ائمۀ اطهاره (ع): «مَلْعونينَ أَيْنَما ثُقِفو أُخِذو وَ قُتِّلو تَقْتيلاً» ﴿احزاب ٦١﴾ هراس‌افکنان ملعونند هرجا یافت شوند باید آنها را گرفت و به قتل رساند. خدا که ارحم الراحمین است فرموده: سزای مفسدین فی الأرض اعدام است. و السلام
    • سرباز بی نشان. IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      هرکسی که در دل مردم چه با سلاح گرم وچه باسلاح سرد ایجاد رعب ووحشت نماید محارب است وحکمش اعدام است برو قانون جزا را بخون . چرا وقتی قمه کش بزرگراه نیایش اعدام شد حرفی نزدید؟ او هم آدم نکشته بود ولی باعث رعب ووحشت مردم شده بود. لطفا وقتی در مورد چیزی علم ندارید صحبت نکنید.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    10 1
    انا من المجرمین منتقمون. منتظر باشید
  • صادقی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    9 5
    این فرد چه کسی رو کشته کدوم جنایت را انجام داده بود ؟؟؟
    • عبدالله IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 1
      چه جنایتی بیش از تروریزم؟ ترور یعنی ایجاد ناامنی و رعب و وحشت؛ در طول تاریخ و عرض جغرافیا محکوم است. اراذل و اوباش که با قمه‌کشی «هل مِن مبارز؟» طلبیده: به پلیس حافظ امنیّت هجوم برده چندبار هم ضربه زده، طبق حکم خدای والا، باید اعدام شود [مَلْعونينَ أَيْنَما ثُقِفو أُخِذو وَ قُتِّلو تَقْتيلاً ﴿احزاب ٦١﴾ هراس‌افکنان ملعونند هرجا یافت شوند باید آنها را گرفت و به قتل رساند] ولو اینکه «مجنّیٰ علیه» جان به در برده- تا الدنگ بعدی بفهمد پم من ماس چقد کره دارد؟ و السلام
  • عبداله IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 3
    خوب این بیچاره اغفال شده بود
    • عبدالله IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 1
      خب که چی؟ اغفال شدن که عذر موجّه نیست!
  • نادر IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    8 4
    جرم با جزا مطلقا مطابقت ندارد
  • شهاب IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 2
    هیشکی با سطل آشغال آتیش زدن و فحش و شعار دادن اعدام نمیشه اینجوری بود که الان همه اعدام شده بودن ولی من قبول دارم چه اون اختلاس گر میلیاردی و چه اون کسی که اینجور میوفته به جون مامور و مردم باید اعدام شن و قانون هیچ رحمی بهشون نکنه
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 0
    مگه نمیگین راه رو بست و چاقوکشی کرد.پس چرا کسی که استوری میزاره هم اطلاعات میاد میگیریش؟
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    دقیقا
  • سعید فقیه IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    قوه قضائیه اگر بتواند با قاطعیت وظایف خودرا انجام دهد و از فضا سازیها تردیدی به خود راه ندهد ،ماموریت خود را انجام داده در غیر اینصورت با مجازات بقول معروف نیم کش وسط و با تردید و دو دلی نه تنها دشمنان جریعتر میشوند بلکه نتایج نیز شاید بر عکس وبه ضرر نظام و کشور تمام میشود،اقدام یا باید قاطعانه و قوی باشد یا بهتر است مماشات کامل صورت گیرد،در ضمن بنظر به اندازه کافی از قاتلین شهدا در بازداشت هستند شاید بهتر باشد افرادی ‌که در قتل و شهید نمودن مردم و نیروهای حافظ امنیت دست داشتند مجازات شوند تا بهانه کمتری به دشمنان داده شود. هر چه باشد باید با قاطعیت حداکثری انجام شود
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 0
    ۱۲:۵۲ منافقین خلق و اصلاح طلبان از مخالفین شاه و تندور ها و خونریز ها سال 57 الان در کنار شما و مخالف جمهوری اسلامی هستن
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    به حافظ امنیت سلاح سرد بکشی بهد زخمی اش کنی و شکر خدا نمرده در کشورهای دیگه همان لحظه می کشند و در ایران هم طبق قانون نفقط بخاطر پلیس ایجاد وحشت هم کرده باید کشته شود
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    دقیقا
  • سعید فقیه IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    درسته معدوم کسی را نکشته،ولی عمل او باعث نا امنی شده و این نا امنی میتواند در ادامه منجر به صدها قتل و غارت منجر شود،حکایت اعدام او در واقع در آوردن سرطان قبل از قتل بیمار هست،محاربه فقط به کشتن نمیگویند،همه میدانند اگر فردی در امریکا در مقابل پلیس ندانسته دستش به طرف جیبش برود و یا بخواهد خود را بخاراند،توسط پلیس نایس امریکا آبکش میشود.بیشتر مطالعه کنند بعضیها،،هر چند همه ما برای کشته شدن هموطنان از هر دو طرف ناراحت هستیم.ولی در اینجا صحبت از بقای یک کشور و یک ملت در برابر شیطان هست.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    اراذل و اوباش رو اعدام نکنید امنیت حامعه بهم میریزه
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    عالی
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 6
    اصلاح طلبان یاغی ومحارب وآمران به قتل وجنایت نیز باید دستگیر ومجازات شوند. قانون برای همه
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    درود برقوه قضائیه ،با اقتدارادامه دهید .همین قانون شکنان وقانون گریزان وقانون ستیزان فردا چنگ به صورت همین قانونی می زنندکه جرات مجازاتشان را نداشت
  • سیروس IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    بازیهای انلاین غرور کذب خود بزرگ بینی خود شیفتگی .مواد افیون مشروبات الکلی اینستگرام اینترنت رپ مواد روان گردان شیشه قرص .شبکهای رسانهای معاند و در کمین بودن صیهونیسم و حمله . این فرد به اعدام محکوم شد مواظب فرزندانتان باشید دشمن در کمینه .مرگ بر صیهونیسم مرگ بر بهایی مرگ بر امریکا
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 1
    روی صحبت من با اونیی که می گه به خاطر یه سطل آشغال آدم اعدام می کنن مگه کوری یا دیونه یا نفهم هستی وقتی خودش می گه با چاقوی قصابیم یه بسیجی رو زدم اینکار رفتم مرحله بعدی بازی ، جون جونای مردم و بسیجیان ارزش نداره جون این اراذل براتون مهمه بعد هم قصاص در قرآن آمده و باید اجرا بشه. چون اینا دیگه حد و مرزی نذاشتن. ، لعنت ابدی خدا بر آشوبگران
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    قوه قضائیه محکم برای برخورد با همه این اراذل وابسته و اونی که باید اعدام بشه. تا این اراذل فکر نکن مملکت بی صاحب شده مردم انقلابی محکم پشت قوه قضاییه هست
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    این روزنامه های اعتماد و اقتصاد و اقتصاد نیوز و ،،،، هم در ریخته شدن خون جونای مردم و تشویق و تحریک جونا به بر پا کردن آشوب و اغتشاش مقصرن باید حتما برخورد قانونی بشه
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    همه مردم با گور به گور شدن این انگلها موافقند نظرات مخالف متعلق به منافقان وامانده ی آلبانی ست زیاد محل نگذارید دم قاضی محترم گرم ...البته به ازای جوانان شهید ومومنمان اگر تمام ارازل واوباش وهرزه های وطن فروش را هم اعدام کنند کفایت نمیکند یک تارموی شهید عجمیان به صدها هزار انگل مثل این شکاری معدوم میارزد
  • حسن IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    تمام ملت ایران بجزعده اقلیتی وطن فروش برخوردقاطع با مزدوران آمریکایی راخواستارند. خداقوت به قوه قضاییه شجاع
  • سودابه IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    جناب اژه ای ازتون ممنون میشیم قاتلین شهید آرمان و دانیال و فرید و عجمیان رو هرچه زودتر اعدام کنید قصاص قاتل ، اعدامه. هیچکس اعتراضی نخواهد داشت. تمام اختلاسگرها و مفسدین اقتصادی بزرگ رو مجازات و اعدام کنید تا آتش دل مردم کمی سرد بشه ازدواج و اشتغال جوانها رو فراهم کنید بازیگران خائن به وطن رو جریمه و مجازات کنید بسیار بسیارسنگین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس